Vodafone планує розширити мережу до 300 власних магазинів до кінця року
У 2019 році дочірня компанія оператора мобільного зв’язку “Vodafone Україна” Vodafone Retail планує відкрити до 60-ти нових магазинів власної мережі та збільшити штат до 2000 співробітників.
Цей текст доступний також російською мовою
Такий прогноз роботи компанії оприлюднив директор компанії Vodafone Retail Денис Поздняков на зустрічі з журналістами в Києві в середу, пише інформаційне агентство Interfax-Украина. “Ми розуміємо, що ядро нашого рітейлу в подальшому буде складати близько 250 магазинів, які будуть перебувати в самих топових локаціях, в торгових центрах. Для себе ми визначаємо цю цифру як найбільш оптимальну”, – розповів Поздняков.
Суму інвестицій у розвиток власного роздробу він не назвав, але повідомив, що це поки дотаційний проект. У той же час топ-менеджер уточнив, що компанія не планує відмовлятися від франчайзингової мережі, яка налічує близько 360 магазинів.
“Якщо враховувати франшизу, яка є в компанії, то роздрібна мережа Vodafone Україна залишається найбільшим GSM-рітейлером в Україні і налічує близько 600 торгових точок”, – заявив він.
Нагадаємо, за підсумками 2018 року компанія Vodafone Україна скоротила чистий прибуток на 18,1% до 1,8 млрд грн, збільшила прибуток на 8% до 12,9 млрд грн, а показник OIBDA (операційний прибуток до вирахування амортизації основних засобів і нематеріальних активів) – на 33,5% до 6,9 млрд грн порівняно з показниками 2017 року.
Станом на середину липня 2019 року Vodafone Retail управляє власною мережею з 243 фірмових магазинів.
Джерело: Interfax-Украина
Читайте також
Сусід для Розетки: Vodafone відкриє флагманський магазин в будівлі Головпоштамту