Сусід для Розетки: Vodafone відкриє флагманський магазин в будівлі Головпоштамту
Один з найбільших в країні операторів мобільного зв’язку продовжує розвиток власної роздрібної мережі: новий флагман Vodafone відкриється в центрі Києва – практично на Майдані Незалежності.
Цей матеріал доступний російською мовою
Про плани Vodafone відкрити новий торговий об’єкт в самому центрі Києва стало відомо з прес-релізу держкомпанії Укрпошта. У прес-службі поштового оператора відзначили, що Укрпошта першою серед державних компаній почала здавати нерухомість в оренду через систему електронних аукціонів ProZorro.Продажі.
«Така практика була позитивно сприйнята ринком, про що свідчить зростаюча кількість відомих компаній і брендів, які стають учасниками наших аукціонів. Першим був інтернет-магазин Rozetka, Зараз приєднався Vodafone, який планує відкриття свого флагманського магазину на орендованих площах Головпоштамту», – повідомили в компанії.
Як уточнили в Укрпошта, Vodafone орендував у Головпоштамті трохи більше 278 кв. м площі. Щомісячна орендна плата становитиме 430 000 грн, що в перерахунку на квадратний метр дорівнює 1 545 грн/кв. м.
Дата відкриття нового магазину поки невідома. Як розповіли RAU в прес-службі Vodafone, зараз компанія веде підготовчі роботи, зокрема – проходить відбір дизайн-концепту для нового флагману.
У той же час, в прес-службі мобільного оператора уточнили, що площа торгового залу в новому магазині складе 222 кв. м, а простір технохаба на Хрещатику буде наповнено технологічними новинками і демо-зонами найбільш затребуваних в найближчому майбутньому послуг компанії. Серед них IoT, big data, mobile ID, фінтех-сервіси – все, що дозволить створити в торговій точці абсолютно новий клієнтський досвід.
У компанії відзначають, що якщо раніше магазини Vodafone сприймалися в основному як центри обслуговування, де основний потік клієнтів йшов за консультаціями з питань мобільного зв’язку, то новий флагман Vodafone – це повноцінний рітейл.
Тут можна буде купити смартфони від провідних вендорів, гаджети, електроніку, роутери та аксесуари, а також буде можливість оформити покупку в розстрочку, замовити програмне забезпечення для смартфонів, пакети послуг і налаштувань.
Нагадаємо, один з провідних мобільних операторів в країні – Vodafone Україна, що обслуговує понад 20,9 млн абонентів, взяв курс на масштабування рітейл-бізнесу близько року тому. На той час мережа магазинів Vodafone об’єднувала лише 30 торговельних точок в Україні, ще 400 об’єктів працювали за франшизою.
Для розвитку власної мережі магазинів оператор не тільки створив окремий структурний підрозділ Vodafone Retail, а й залучив професійних брокерів з торгової нерухомості – компанію Retail & Development Advisor. Це дозволило Vodafone менш ніж за рік збільшити кількість власних торгових точок до 200. За словами директора Retail & Development Advisor Таїсії Литовченко, мета оператора: повне географічне покриття території країни, для чого заплановано відкриття більше 300 магазинів.
Раніше директор з продажу та абонентського обслуговування Vodafone Ukraine Євген Булах заявляв, що інвестиції масштабування рітейл-бізнесу телеком-оператора повинні скласти близько 300 млн грн. У той же час, генеральний директор Vodafone Ukraine Ольга Устінова в інтерв’ю виданню Delo.ua говорила, що мета компанії – увійти в топ-2 рітейлерів мобільних телефонів в Україні.
Читайте також –
Взяти своє: чи зможуть мобільні оператори потіснити рітейлерів на ринку смартфонів