Власник мережі Сільпо звітує про збитки на 7,6 млрд грн за 2022 рік

Власник мережі Сільпо звітує про збитки на 7,6 млрд грн за 2022 рік

11.07.2023 03:30
  3604
Костянтин Симоненко

ТОВ “Сільпо-Фуд”, що входить до торгово-промислової групи Fozzy Group і розвиває мережу продуктових супермаркетів Сільпо, за підсумками 2022 року збільшило чистий збиток у 4,1 рази – до 7,6 млрд грн.

Як пише Бізнес цензор, згідно з річним звітом про управління компанії-власника за підсумками 2022 року, валовий прибуток компанії зменшився на 6,9% – до 19,2 млрд грн, прибуток від операційної діяльності збільшився в 2,8 рази – до 1,1 млрд грн. Сукупний дохід компанії скоротився на 3,8% порівняно з 2021 роком і склав 70 млрд грн. Довгострокові зобов’язання станом на кінець минулого року склали 16 млрд грн, поточні – 28,3 млрд грн. Водночас товарообіг компанії зріс на 6,1% порівняно з 2021 роком – до 62,4 млрд грн.

Як зазначається у звіті, станом на кінець минулого року мережа Сільпо разом з делікатес-маркетами Le Silpo нараховувала 305 супермаркетів загальною площею 428 000 кв. м в 71 місті України. Усього в 2022 році було відкрито вісім нових супермаркетів. Водночас роботу призупинили 18 супермаркетів мережі, розташованих на тимчасово окупованій території, 48 об’єктів вдалося відновити після деокупації та отриманих пошкоджень.

Згідно зі звітом, у 2023 році компанія планує відкрити ще 10 нових супермаркетів, а до 2025 року збільшити їх кількість до 365 (без урахування потенційно деокупованих або розконсервованих об’єктів).

ТОВ “Сільпо-Фуд” створено на початку серпня 2016 року, його управителем є ПАТ “Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд “Ритейл Капітал” (100%), кінцевим бенефіціаром виступає Володимир Костельман. Станом на червень 2023 року мережа Сільпо нараховує 309 супермаркетів, у тому числі чотири делікатес-маркети Le Silpo. Входить в торгово-промислову групу Fozzy Group.

Fozzy Group – один з найбільших українських рітейлерів, має понад 690 торгових точок по всій території країни. Компанія розвиває торговельні мережі різних форматів: супермаркети Сільпо, гіпермаркети Fozzy Cash&Carry, делікатес-маркети Le Silpo, маркети супер Thrash!Траш!, магазини біля дому Фора, преміальний маркет Favore, фармацевтичні супермаркети Біла ромашка, магазини персональної електроніки Ringoo. Також володіє власним виробництвом продуктів харчування, фінтех-проектами та банком “Восток”.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку