
У літаку та з доставкою до човнів: топ-5 найнезвичніших закладів McDonald’s у світі


Мобільний додаток виступає додатковим джерелом продаж і додатковим каналом комунікації з користувачем, а також забезпечує вищу конверсію та більший середній чек покупки.
Компанію Укрзолото можна умовно розділити на дві частини: це e–commerce та роздріб. Роздріб охоплює 83 міста на території України, де розташовано понад 165-ти магазинів. E–commerce складається із веб-платформи та мобільного додатку. Веб-платформа залучає понад 300 000 користувачів в місяць, 20% з яких заходять зі стаціонарних ПК, а 80% – з мобільних пристроїв. У структурі виторгу, який геренує e-commerce, частка веб-платформи сягає 77,5%. Мобільний додаток за півроку досяг 250 000 завантажень, щомісячно ним користуються 40 000 осіб, конверсія тут у 3,5 рази вища, аніж у веб-платформі й у структурі виторгу його частка сягає 22,5%.
Владислав Горошко, Product Manager компанії Укрзолото під час свого виступу на онлайн-конференції E–commerce Digital Day розповів: кого варто обирати для розробки мобільного додатку, які відмінності між веб-платформою та мобільним додатком у просуванні й аналітиці, яка вигода мобільного додатку для бізнесу та клієнтів, як працювати з відгуками споживачів і скільки коштує розробка мобільного додатку. RAU пропонує ознайомитись з текстом його виступу.
Перевагами агентства є швидкість розробки, сильні компетенції, знання різноманітних технологій та відсутність потреби займатись пошуком фахівців.
А от його недоліками є набагато вища вартість розробки мобільного додатку, мінімізація контактів із розробниками та дизайнерами, складні завдання виконуються протягом достатньо тривалого часу, а можуть взагалі відкладатись через високу завантаженість. Також іноді фахівців початкового рівня намагаються залучити до роботи під виглядом компетентних та кваліфікованих.
Перевагами in-house команди є їх максимальна залученість до розробки продукту, набагато нижча вартість розробки, більша зацікавленість в усуненні критичних помилок і розвитку, проста комунікація та висока швидкість виконання завдань.
Недоліками in-house команди є необхідність самостійного пошуку фахівців, потрібно їх зацікавити та мотивувати, а у випадку наявності єдиного розробника, доведеться витратити багато часу після його звільнення.
Для ювелірного бізнесу найскладнішим завданням є не лише встановлення мобільного додатку на смартфон, але й чи не забажає споживач видалити його незабаром. Як відомо, частота покупок у ювелірних магазинах є невисокою – лише двічі на рік, тому мобільний додаток стає в нагоді лише в цей час. Відповідно, запуск мобільного додатку є достатньо непрогнозованим та ризикованим рішенням, адже потрібно окупити інвестиції в його розробку та маркетинг.
Просування за допомогою мобільного додатку відбувається через аналогічні канали веб-платформи, але різняться його цілі і додається ASO (пошукове просування в сторах), реклама в сторах та in-app реклама (всередині інших додатків).
Найбільшою проблемою у мобільних додатках є аналітика, адже на веб-платформі встановлюється Google Analytics, налаштовуються декілька цілей, і можна запускати рекламу. У мобільних додатках усе набагато складніше: тут є продуктова та маркетингова аналітика, тому виникає потреба у залученні додаткового розробника та фахівця для аналізу конверсій.
Мобільний додаток виступає додатковим джерелом продаж та додатковим каналом комунікації з користувачем, забезпечує вищу конверсію у 3-5 разів та більший середній чек покупки.
Мобільний додаток виступає зручним способомпокупки, надає детальну інформацію про бонуси та знижки, надсилає персональні пропозиції та нараховує додатковий бонус за встановлення.
Згідно зі статистикою, 80% додатків у сторах і PlayMarket, мають оцінки у 2 бали і лише 20% мають оцінки більше 4 балів. Укрзолото почало працювати з відгуками лише на початку 2021 року, оскільки наша оцінка впала до показника у 3,9. Тому ми впровадили у додаток таку опцію, що після оформлення замовлення, клієнта просять залишити будь-який відгук. І буквально через місяць наші оцінки виросли до 4,5-4,9.
Вартість розробки мобільного додатку коливається від $10 000 до 100 000 і залежить від вибору технологій. Необхідність розробки мобільного додатку варто оцынювати, враховуючи масштаби бізнесу та готовності інвестувати чималі кошти у новий продукт, який невідомо скільки принесе грошей на початковому етапі і лише через рік можна помітити відчутні результати.
Читайте також –
Магазин в телефоні: як український e-commerce використовує мобільний трафік