
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Співзасновник Rozetka в коментарі Forbes відреагував на злив листа, написаного співробітникам: він пояснив, чому за місяць війни на відміну від інших рітейлерів втратив майже все та чи планує відновлювати бізнес.
У п’ятницю, 1 квітня, стало відомо про лист співзасновника маркетплейсу Rozetka Владислава Чечоткіна своїм співробітникам, яких планували звільнити. В ньому бізнесмен повідомляв, що склади компанії поблизу Києва заблоковані, 25 магазинів повністю знищені, а оборот за три тижні впав з 4 млрд грн на місяць до 23 млн грн. Підприємець відреагував на злив і розповів Forbes про те, що насправді відбувається з Rozetka. RAU публікує коментарі керівника найбільшого українського маркетплейсу України.
«Всю нашу історію ми реінвестували 90% і більше відсотків від прибутку. Ми не залазили в кишені постачальників, ми провели всього один раунд із залучення інвестицій. І все, що отримали, вклали в бізнес», – розповів Владислав Чечоткін, пояснюючи відсутність фінансової подушки у Rozetka, та згадавши про угоду з фондом Horizon Capital, в результаті якої інвестор отримав 18,9% акцій компанії.
Коли почалася війна, бізнес на всьому ходу залишився без «тяги». Зупинилася логістика, покупці почали повертати товар, магазини – горіти. У цей період підприємцю запропонували продати компанію. «Зʼявилися гієни з пропозицією купити Rozetka за ціною одного нашого магазину. Це в кілька разів менше, ніж наш фонд оплати праці до війни», – додав співвласник маркетплейсу.
Зараз компанія веде щоденну боротьбу за те, аби вижити, а найближчим часом сподівається вийти на 20–25% довоєнного обороту. «У нас є наші клієнти, знання та кістяк команди. І коли наші захисники вирвуть нашу Перемогу, почнеться нова боротьба за перемогу в бізнесі», – заявив він.
Читайте також
Дмитро Деревицький, Алло: З більш ніж половиною співробітників довелося розлучитися