Вікторія Луценко, Ашан: Гіпермаркети трансформуються, але не йдуть у минуле
Генеральний директор Ашан Рітейл Україна про трансформацію гіпермаркетів в логістичні центри, орієнтацію на омніканальність, співробітництво з Decathlon в форматі «магазин в магазині» та запуск першої для рітейлера програми лояльності. Цей матеріал доступний російською мовою У минулому році, за інформацією аналітиків GT Partners, компанія Ашан Україна вперше увійшла до трійки лідерів українського продуктового рітейлу за сумарною … Читати далі Вікторія Луценко, Ашан: Гіпермаркети трансформуються, але не йдуть у минуле
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити