Підсумки офлайн-зустрічі “Виклики та динаміка ринку праці в рітейлі” (фотоогляд)

Підсумки офлайн-зустрічі “Виклики та динаміка ринку праці в рітейлі” (фотоогляд)

13.04.2023 01:21
  1696
rau

Асоціація рітейлерів України 11 квітня провела офлайн-зустріч, присвячену змінам, які відбулись на ринку праці в рітейлі протягом року, питанням мобілізації та бронювання співробітників, стриманню відтоку талантів з країни, а також способам залучення талановитої молоді в команду.

Подія відбулася в Києві за адресою вул. Хрещатик, 25 в просторі First Conference Hall. Учасниками заходу стали представники таких компаній як Silpo Food, Flagman, Adidas, Comfy, Епіцентр К, EVA, ТРЦ Respublika Park, KFC, WOG, Calzedonia, Metro Україна, Фокстрот, KLO, Retail Group, Пчілка маркет, М‘ясомаркет, OKKO, MasterZoo, KarKatFashion, Invogue Fashion Group, SMART business, YUKI, Yves Rocher Ukraine, Аптека Доброго Дня, Аптечний холдинг Аптека АНЦ, Ашан Україна, ЦУМ Чернігів, Домашній Маркет, Еко Лавка, Люксоптика, Територія мінімальних цін тощо.

Програму відкрила CEO Асоціації рітейлерів України Оксана Приходько. Одразу після її вітального слова з презентацією дослідження «Зміни на ринку праці в рітейлі за рік військових дій» виступили керівник відділу аналітики Retail Association of Ukraine Яна Єрмакова та керівник відділу маркетингу провідного українського онлайн-ресурсу з працевлаштування robota.ua Юлія Далібук. Вони розповіли про динаміку вакансій в рітейлі від початку воєнних дій, зокрема, в розрізі регіонів, як змінилось навантаження на співробітників та в яких фахівцях збільшилася потреба на ринку рітейлу. Окрім того, експерти представили інформацію про те, як війна вплинула на заробітні плати працівників та які прогнози бізнесу щодо ситуації з персоналом у 2023 році.

Після перерви та плідного нетворкінгу почалася панельна дискусія “Як змінився ринок праці в рітейлі за рік повномасштабної війни”, спікерами якої виступили HR-директор Comfy Катерина Бандуровська, HR бізнес-партнер Епіцентр К Ксенія Бєляєва, HR-директор OKKO Євгенія Кузьминська, а також експерт першої частини зустрічі – керівник відділу маркетингу robota.ua Юлія Далібук. Модерувала дискусію Анна Толмачова – директор з персоналу Metro Україна.

Обговорення було розділено на тематичні блоки. Перший з них – “Попит і пропозиція ринку товарів” мав за мету розкрити такі питання, як охарактеризувати «попит» на людський капітал, наскільки він задовольняється пропозицією ринку, що змінилося у ціннісній пропозиції роботодавця та які є альтернативні джерела талантів. Ще один блок був присвячений практикам, до яких рітейл більше не повернеться. Крім того, в блоці “Пост-війна” експерти обговорили уроки повномасштабної війни та інноваційні підходи в роботі з людьми.

В заключному блоці панельної дискусії “Нова інклюзія: світчери, ветерани, люди з різним досвідом під час війни” мова йшла про робочі групи при Міністерстві економіки щодо працевлаштування ветеранів та роль організацій в ініціативі державного апарату. Спікери програми обговорили допомогу мобілізованим та їх сім‘ям та процес підготовки організацій до «нової інклюзії».

Асоціація рітейлерів України дякує партнерам, учасникам та гостям заходу. Ще більше фото з події – дивіться в огляді RAU.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  83
Усі новини ринку