Відвідуваність ресторанів за останній місяць зросла на 20%

Відвідуваність ресторанів за останній місяць зросла на 20%

12.03.2021 02:45
  536
Микола Маранчак

Песимістичні прогнози експертів про те, що в Україні закриється чи не кожен другий ресторан не виправдалися.

Цей текст доступний також російською мовою

Про це повідомляє НВ. «У модні й дорогі київські заклади ввечері в п’ятницю не потрапити — всі столики зайняті», — говорить співвласник мережі Pastateca і ресторану Гіві Рубінштейн Максим Храмов. У Києві сформувався відкладений попит, багато гостей побоюються нового локдауну, тому частіше відвідують заклади громадського харчування.

За його даними, кількість гостей у березні зросла в середньому на 30% у порівнянні з лютим. Дуже хорошим виявився й лютий. «У Міністерстві охорони здоров’я кажуть про зростання захворюваності, та попереджають про можливий новий локдаун. Тому споживачі не відкладають похід до ресторанів, оскільки побоюються, що заклади згодом знову закриють», – говорить генеральний директор компанії Ресторанний консалтинг Ольга Насонова.

За даними Ресторанного консалтингу, якщо на початку 2020 року в Україні працювало майже 18 000 закладів громадського харчування, то вже в 2021 році — десь 15 000. У Києві їх кількість за цей же період скоротилася з 2200 до 1850 об’єктів.

Але цьогоріч у столиці ресторани не тільки закриваються. Наприклад, в Києві Ігор Сухомлин і Валерій Гальперін відкрили Bro Market на Бессарабці. Ресторанна компанія Bulldozer Group російського ресторатора Олександра Орлова (Eshak, Queen Kiev, Риба Пила) відкриває новий заклад Fish Fetish на території колишнього заводу Арсенал. Сім’я ресторанів Дмитра Борисова відкриває другий фуд-хол Gastrofamily Food Market на просп. Героїв Сталінграда в Оболонському районі. «Нові ресторани зараз відкривають переважно професіонали, новачки в цьому бізнесі поки приглядаються», — стверджує директор з продажу Metro Україна Олена Вдовиченко. І додає, що гірші часи на ресторанному ринку вже минули. Експерт запевняє, що заклади опанували формат доставки й навчилися працювати в період обмежень і локдаунів.

Джерело: НВ

Читайте також

Ресторанний неформат: як змінюють свої заклади власники ресторанів, щоб вижити в епоху коронавірусу


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Як автоматизація створення цифрового контенту спрощує роботу постачальників: досвід компанії Проденерго із платформою Listex

Як автоматизація створення цифрового контенту спрощує роботу постачальників: досвід компанії Проденерго із платформою Listex

У сучасному роздрібному бізнесі якісний цифровий контент має вирішальне значення для успішних продажів. Але для...
time icon  
  113
Дослідження Deloitte: які товари та способи купівлі домінують в Україні та як змінилися купівельна поведінка в 2024 році

Дослідження Deloitte: які товари та способи купівлі домінують в Україні та як змінилися купівельна поведінка в 2024 році

Як з’ясували фахівці компанії Deloitte в Україні, на третій рік повномасштабного вторгнення українці менше обмежують себе...
time icon  
  258
Усі новини ринку