Перший Всі. Свої в ТРЦ: як виглядає шопінг-простір українських брендів в Lavina Mall (фоторепортаж)

Перший Всі. Свої в ТРЦ: як виглядає шопінг-простір українських брендів в Lavina Mall (фоторепортаж)

28.09.2019 03:00
  1298
Микола Маранчак

Примірочні посеред залу, кав’ярня на балконі, живі рослини і повна відсутність дверей – Всі. Свої відкрив двоповерховий мультибрендовий шопінг-простір в Lavina Mall.

Цей текст доступний також російською мовою

Зірка Всі. Свої засяяла на небосхилі українського рітейлу в 2015 році з запуску fashion-маркетів. З тих пір проєкт перетворився на найбільшу в своєму роді платформу локальних брендів. Вже через рік засновниця проєкту Ганна Луковкіна відкрила на Хрещатику, 27 найбільший у світі магазин українських брендів одягу і взуття, зібравши під одним дахом понад 250 виробників. Через два роки, на цій же вулиці, йому склала компанію ще одна торговельна точка Всі. Свої – цього разу з товарами для домашнього інтер’єру та декору. Третій магазин мережі і перший в торгово-розважальному центрі відкрився рівно через рік. RAU побувала на відкритті Всі. Свої в Lavina Mall і підготувала детальний фоторепортаж.

У суботу, 28 вересня, в київському ТРЦ Lavina Mall (вул. Берковецька, 6 д) відкрився мультибрендовий Шопінг-простір Всі.Свої. На двох поверхах площею 1064 кв. м представили жіночий і чоловічий одяг, взуття, аксесуари та прикраси від 100 українських виробників.

За словами Ганни Луковкіної, засновниці Всі.Свої, об’єкт створювався майже з нуля і відрізняється від торгових точок на Хрещатику. “Над розробкою магазину ми працювали разом з партнерами — компанією IDNT, яка є експертом в дизайн-рітейлі, – розповіла вона. – Тут відкритий простір — немає кордонів між коридором торгового центру та магазином. Є власна кольорова філософія — природні кольори дерева, лаконічність, теплий, приємний фон, багато зелені”.

Обладнання для простору розроблялося українським виробником за спеціальним дизайном команди Всі.Свої. Якщо на Хрещатику рітейлеру дістався в спадщину сталінський бароко-стиль старовинного будинку, то в Lavina Mall вже вдалося реалізувати проєкт за власним задумом – в європейському стилі з теплими відтінками, деревом, зеленню і ухилом в мінімалізм.

В центрі уваги концепції – сучасні рітейл-тенденції та клієнтський досвід. Саме тому магазин спланували нестандартним: в ньому відсутні будь-які двері чи скління на вході, а на другому поверсі інтегрували кав’ярню з десертами і кавою з CafeBoutique. “Ми хочемо, щоб відвідувачам було комфортно і під час шопінгу, і після нього”, — пояснила засновниця проєкту Всі. Свої Анна Луковкіна.

Ядром магазину стали примірочні, які розмістили по центру шопінг-простору. Як пояснили в компанії, примірочна – це ключове місце, де покупець приймає рішення про покупку.

Магазин логічно розбили на відділи — з жіночим одягом і аксесуарами на першому поверсі, чоловічими речами на другому. В асортименті представлені колекції осінь-зима 2019, як від уже відомих брендів-резидентів проєкту Всі. Свої (SEASON, Vivalon, Zhanna UDLER, FROM US, AnnaSun, J. Cook, Blacklimit, W8Less, KASANDRA), так і нові імена (Bagin.Goods, Family Fabric, Twins Store, Sleptsova, Happydress, NINE, THE OTHERS,Te-shoes, Lunatic, CooCoo, SIMCHUK, Unicorn, PRAVDA LABEL, Zharko, MariOlli та інші).

Цінова концепція магазину: модний одяг від локальних дизайнерів може бути доступним. Пальто вартує від 2100 гривень, вартість взуття стартує від 1600 гривень, сукні — від 650 гривень, ціни на чоловічі сорочки починаються з 890 гривень.

Цікаво, що підігрівати інтерес до події рітейлер почав заздалегідь, встановивши на вході в майбутній магазин банер зі спеціальним «віконцем», через яке можна було побачити процес підготовки до відкриття.

У планах рітейлера — відкриття Всі. Свої в торгово-розважальних центрах Blockbaster Mall і Retroville.

Більше фотографій з магазину Всі. Свої в Lavina Mall – в нашому фотоогляді.

Читайте також

Дім там, де всі свої: як виглядає новий магазин Всі. Свої на Хрещатику (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  1578
Усі новини ринку