Перший Всі. Свої в ТРЦ: як виглядає шопінг-простір українських брендів в Lavina Mall (фоторепортаж)

Перший Всі. Свої в ТРЦ: як виглядає шопінг-простір українських брендів в Lavina Mall (фоторепортаж)

28.09.2019 03:00
  719
Микола Маранчак

Примірочні посеред залу, кав’ярня на балконі, живі рослини і повна відсутність дверей – Всі. Свої відкрив двоповерховий мультибрендовий шопінг-простір в Lavina Mall.

Цей текст доступний також російською мовою

Зірка Всі. Свої засяяла на небосхилі українського рітейлу в 2015 році з запуску fashion-маркетів. З тих пір проєкт перетворився на найбільшу в своєму роді платформу локальних брендів. Вже через рік засновниця проєкту Ганна Луковкіна відкрила на Хрещатику, 27 найбільший у світі магазин українських брендів одягу і взуття, зібравши під одним дахом понад 250 виробників. Через два роки, на цій же вулиці, йому склала компанію ще одна торговельна точка Всі. Свої – цього разу з товарами для домашнього інтер’єру та декору. Третій магазин мережі і перший в торгово-розважальному центрі відкрився рівно через рік. RAU побувала на відкритті Всі. Свої в Lavina Mall і підготувала детальний фоторепортаж.

У суботу, 28 вересня, в київському ТРЦ Lavina Mall (вул. Берковецька, 6 д) відкрився мультибрендовий Шопінг-простір Всі.Свої. На двох поверхах площею 1064 кв. м представили жіночий і чоловічий одяг, взуття, аксесуари та прикраси від 100 українських виробників.

За словами Ганни Луковкіної, засновниці Всі.Свої, об’єкт створювався майже з нуля і відрізняється від торгових точок на Хрещатику. “Над розробкою магазину ми працювали разом з партнерами — компанією IDNT, яка є експертом в дизайн-рітейлі, – розповіла вона. – Тут відкритий простір — немає кордонів між коридором торгового центру та магазином. Є власна кольорова філософія — природні кольори дерева, лаконічність, теплий, приємний фон, багато зелені”.

Обладнання для простору розроблялося українським виробником за спеціальним дизайном команди Всі.Свої. Якщо на Хрещатику рітейлеру дістався в спадщину сталінський бароко-стиль старовинного будинку, то в Lavina Mall вже вдалося реалізувати проєкт за власним задумом – в європейському стилі з теплими відтінками, деревом, зеленню і ухилом в мінімалізм.

В центрі уваги концепції – сучасні рітейл-тенденції та клієнтський досвід. Саме тому магазин спланували нестандартним: в ньому відсутні будь-які двері чи скління на вході, а на другому поверсі інтегрували кав’ярню з десертами і кавою з CafeBoutique. “Ми хочемо, щоб відвідувачам було комфортно і під час шопінгу, і після нього”, — пояснила засновниця проєкту Всі. Свої Анна Луковкіна.

Ядром магазину стали примірочні, які розмістили по центру шопінг-простору. Як пояснили в компанії, примірочна – це ключове місце, де покупець приймає рішення про покупку.

Магазин логічно розбили на відділи — з жіночим одягом і аксесуарами на першому поверсі, чоловічими речами на другому. В асортименті представлені колекції осінь-зима 2019, як від уже відомих брендів-резидентів проєкту Всі. Свої (SEASON, Vivalon, Zhanna UDLER, FROM US, AnnaSun, J. Cook, Blacklimit, W8Less, KASANDRA), так і нові імена (Bagin.Goods, Family Fabric, Twins Store, Sleptsova, Happydress, NINE, THE OTHERS,Te-shoes, Lunatic, CooCoo, SIMCHUK, Unicorn, PRAVDA LABEL, Zharko, MariOlli та інші).

Цінова концепція магазину: модний одяг від локальних дизайнерів може бути доступним. Пальто вартує від 2100 гривень, вартість взуття стартує від 1600 гривень, сукні — від 650 гривень, ціни на чоловічі сорочки починаються з 890 гривень.

Цікаво, що підігрівати інтерес до події рітейлер почав заздалегідь, встановивши на вході в майбутній магазин банер зі спеціальним «віконцем», через яке можна було побачити процес підготовки до відкриття.

У планах рітейлера — відкриття Всі. Свої в торгово-розважальних центрах Blockbaster Mall і Retroville.

Більше фотографій з магазину Всі. Свої в Lavina Mall – в нашому фотоогляді.

Читайте також

Дім там, де всі свої: як виглядає новий магазин Всі. Свої на Хрещатику (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Ключові гравці українського ринку продовжують розширюватись і шукають для цього інноваційні підходи та нестандартні...
time icon  
  47
Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Чому мережа аптек Бажаємо здоров’я відкриває нові аптеки в селах навіть попри те, що це не завжди економічно вигідно,...
time icon  
  90
Усі новини ринку