
Підйом, падіння та спотикання бренду Victoria’s Secret


5 грудня 2020 року керуюча компанія ТОВ «Вересень плюс», засновниця роздрібних мереж Файно Маркет, VARTO і Vересень, відкрила свій 100-й магазин. Новий магазин біля дому роздрібної мережі Файно Маркет розташувався за адресою: село Рівне (Кіровоградська область), вул. Центральна, 104.
Компанія ТОВ «Вересень плюс», один з провідних рітейлерів Центральної України, продовжує розвиватися. Вона вже налічує 100 магазинів різного формату: супермаркети, магазини біля дому, мінімаркети, соціальні магазини, дискаунтери та спеціалізований роздріб.
Традиційно роздрібна мережа Файно Маркет пропонує відвідувачам нової торгової точки широкий вибір товарів за доступними цінами: бакалія, мʼясо-молочна продукція, кондитерські вироби, свіжі овочі та фрукти, алкогольні напої, побутова хімія і багато іншого.
Крім того, торговельна мережа пропонує понад 60 найменувань товарів, вироблених під власними торговими марками «Вигідно!», «Мила Пані», «Luxberi» та «Файна Марка», в категоріях бакалія, молочні продукти, непродовольчі товари, кондитерські вироби, снеки, заморожені продукти, овочі, фрукти, риба та морепродукти, безалкогольні напої, чай і кава. Ці товари представлені в сегментах від «першої ціни» до “середньої ціни”.
Покупців також очікують постійні акції і привабливі знижки на безліч товарів — як повсякденного попиту, так і ексклюзивних делікатесів.
У мережі Файно Маркет діє програма лояльності — накопичувальні дисконтні карти і карти лояльності для пенсіонерів. Компанія соціально активна, надає допомогу онкохворим дітям, здійснює висадку дерев, ініціює збори кормів для тварин, тим самим залучаючи своїх покупців до добрих справ і підтверджуючи свій імідж «добросусідського бренду». У магазинах мережі діє як готівковий, так і безготівковий розрахунок.