Ласкаво просимо: в Києві відкрився перший в Україні магазин Under Armour (фотозвіт)

Ласкаво просимо: в Києві відкрився перший в Україні магазин Under Armour (фотозвіт)

27.12.2017 12:35
  543
Іван Зайцев

У планах українського представника американського бренду: відкрити в країні 25 магазинів Under Armour, другий з яких запрацює ще до кінця року. Як відбувалося перше відкриття – в нашому фоторепортажі.

Україна продовжує залишатися цікавою для міжнародних торгових мереж. З кожним роком в ТРЦ країни відкриваються магазини нових брендів, раніше не представлених на вітчизняному ринку. У першому півріччі 2017 року столиці з’явилися перші в Україні об’єкти Scotch&Soda, Liu Jo, SuperDry, Okaidi, Hanro, XETRA, van Laack, Saucony, Cole Haan, Falconeri, Baldessarini, Stradivarius Men і ССС, який вперше вийшов за межі Західної України.

Вже підтвердили свій вихід на український ринок такі гіганти, як H&M, IKEA, DeFacto і інші. Серед нових брендів – і торгова марка родом з США – Under Armour. Перший магазин бренду відкрився 26 грудня в столичному ТРЦ Sky Mall

В Україні її представляє група MD. На нашому ринку компанія працює вже більш 14 років. У портфелі рітейлера – більше десятка вже відомих в Україні брендів і понад 140 магазинів. Група розвиває мережі Tommy Hilfiger, Walker, STEM, Oodji, Accessorize, G-Star, Diesel, Gant, Pepe Jeans і інші. Тепер в їх портфоліо можна додати і перший в країні магазин Under Armour.

Under Armour – відносно молодий бренд, заснований американським футболістом Кевіном Планком в 1996 році. Завершивши спортивну кар’єру в ранньому віці (на той час йому було всього 23 роки), він вирішив заснувати власну справу. Одержимий ідеєю створити непромокальну білизну для спортсменів, яке б не вбирало піт, було легким і зручним, він заснував власну компанію. Свій бізнес Кевін Планк почав зі стартовим капіталом в $17 000 і підвалом в якості невеликого цеху. Навряд чи сам бізнесмен тоді міг повірити, що вже через десять років його компанія проведе надуспішний вихід на біржу, подвоївши вартість своїх акцій в перший же день після розміщення.

Зараз Under Armour вже обігнав за продажами в США компанію Adidas, поступаючись лише світовому лідеру в спортивному одязі – Nike. При цьому компанія вважається однією з найбільш технологічних в світі, постійно впроваджуючи інновації в області інтернету речей, розробляючи власні мобільні додатки та експериментуючи з матеріалами.

Наприклад, Under Armour за останні роки придбала стартапи MapMyFitness, Endomondo і MyFitnessPal за більш ніж $500 млн, які дозволили компанії активно розвивати напрямок «інтернет речей». Як результат, у 2016 році бренд вперше потрапив до рейтингу найбільш інноваційних компаній світу від Boston Consulting Group, ставши в одному ряду з Apple, Google, Microsoft, і іншими високотехнологічними гігантами. Зараз прихильники Under Armour очікують виходу нових продуктів компанії не менше, ніж фанати Apple нову модель iPhone.

У 2016 році Under Armour збільшив свої продажі на 22%, до $4,8 млрд: в основному – за рахунок зростання продажів взуття на 50%. Підтримати темпи зростання компанії допомогла й експансія в країни Європи і Азії. Схоже, що зараз компанія має серйозні наміри нарощувати свою присутність поза рідного ринку. У тому числі – в країнах Східної Європи.

Слід зазначити, що успіх Under Armour в Америці був забезпечений не тільки технологічністю бренду, але і грамотною маркетинговою політикою. Спочатку Кевін Планк робив ставку на професійних спортсменів і його маркетингові кроки були спрямовані саме на цю аудиторію. Спонсорування зірок спорту є нормою для спортивних компаній і Under Armour вже не один рік веде маркетингові війни з Nike і Adidas, виділяючи десятки мільйонів доларів на контракти з відомими спортсменами.

Не стала винятком і Україна: на відкриття першої торговельної точки бренду Under Armour в форматі Brand House запросили дворазового олімпійського чемпіона і чемпіона світу з боксу Василя Ломаченко, а також інших зірок спорту, світу моди та шоу-бізнесу.

Саме Василя і попросили розрізати суворий замінник традиційної червоної стрічки: сталевий ланцюг. Що боксер успішно і зробив. За допомогою генерального менеджера Under Armour в Україні та Казахстані Клари Айсвірт.

Урочиста частина зібрала достатньо широку аудиторію: представники півдюжини національних каналів, численні журналісти та VIP-гості.

Клара Айсвірт підкреслила, що при виході на український ринок компанія довго вибирала майбутнього партнера і в результаті вирішила зупинитися на MD. У планах українського представника американської торгової марки – відкрити в країні 25 магазинів бренду. Друга в Україні торгова точка Under Armour почне роботу ще до кінця року.

Серед присутніх розігрували подарункові сертифікати на покупки в новому магазині, а також інші цінні подарунки. Звичайно, були присутні незмінні атрибути будь-якого відкриття: шампанське і легке частування. Через велику кількість гостей свята в магазині було не проштовхнутися, але на тісноту ніхто не скаржився: новий всесвітньо відомий бренд і VIP-гості з лишком викупали будь незручність.

Що можна знайти і купити в першому в Україні Under Armour у фоторепортажі RAU.

Читайте також –

Стороннім вхід дозволено: іноземні бренди знову цікавляться Україною


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  122
Усі новини ринку