Ласкаво просимо: в Києві відкрився перший в Україні магазин Under Armour (фотозвіт)

Ласкаво просимо: в Києві відкрився перший в Україні магазин Under Armour (фотозвіт)

27.12.2017 12:35
  1494
Іван Зайцев

У планах українського представника американського бренду: відкрити в країні 25 магазинів Under Armour, другий з яких запрацює ще до кінця року. Як відбувалося перше відкриття – в нашому фоторепортажі.

Україна продовжує залишатися цікавою для міжнародних торгових мереж. З кожним роком в ТРЦ країни відкриваються магазини нових брендів, раніше не представлених на вітчизняному ринку. У першому півріччі 2017 року столиці з’явилися перші в Україні об’єкти Scotch&Soda, Liu Jo, SuperDry, Okaidi, Hanro, XETRA, van Laack, Saucony, Cole Haan, Falconeri, Baldessarini, Stradivarius Men і ССС, який вперше вийшов за межі Західної України.

Вже підтвердили свій вихід на український ринок такі гіганти, як H&M, IKEA, DeFacto і інші. Серед нових брендів – і торгова марка родом з США – Under Armour. Перший магазин бренду відкрився 26 грудня в столичному ТРЦ Sky Mall

В Україні її представляє група MD. На нашому ринку компанія працює вже більш 14 років. У портфелі рітейлера – більше десятка вже відомих в Україні брендів і понад 140 магазинів. Група розвиває мережі Tommy Hilfiger, Walker, STEM, Oodji, Accessorize, G-Star, Diesel, Gant, Pepe Jeans і інші. Тепер в їх портфоліо можна додати і перший в країні магазин Under Armour.

Under Armour – відносно молодий бренд, заснований американським футболістом Кевіном Планком в 1996 році. Завершивши спортивну кар’єру в ранньому віці (на той час йому було всього 23 роки), він вирішив заснувати власну справу. Одержимий ідеєю створити непромокальну білизну для спортсменів, яке б не вбирало піт, було легким і зручним, він заснував власну компанію. Свій бізнес Кевін Планк почав зі стартовим капіталом в $17 000 і підвалом в якості невеликого цеху. Навряд чи сам бізнесмен тоді міг повірити, що вже через десять років його компанія проведе надуспішний вихід на біржу, подвоївши вартість своїх акцій в перший же день після розміщення.

Зараз Under Armour вже обігнав за продажами в США компанію Adidas, поступаючись лише світовому лідеру в спортивному одязі – Nike. При цьому компанія вважається однією з найбільш технологічних в світі, постійно впроваджуючи інновації в області інтернету речей, розробляючи власні мобільні додатки та експериментуючи з матеріалами.

Наприклад, Under Armour за останні роки придбала стартапи MapMyFitness, Endomondo і MyFitnessPal за більш ніж $500 млн, які дозволили компанії активно розвивати напрямок «інтернет речей». Як результат, у 2016 році бренд вперше потрапив до рейтингу найбільш інноваційних компаній світу від Boston Consulting Group, ставши в одному ряду з Apple, Google, Microsoft, і іншими високотехнологічними гігантами. Зараз прихильники Under Armour очікують виходу нових продуктів компанії не менше, ніж фанати Apple нову модель iPhone.

У 2016 році Under Armour збільшив свої продажі на 22%, до $4,8 млрд: в основному – за рахунок зростання продажів взуття на 50%. Підтримати темпи зростання компанії допомогла й експансія в країни Європи і Азії. Схоже, що зараз компанія має серйозні наміри нарощувати свою присутність поза рідного ринку. У тому числі – в країнах Східної Європи.

Слід зазначити, що успіх Under Armour в Америці був забезпечений не тільки технологічністю бренду, але і грамотною маркетинговою політикою. Спочатку Кевін Планк робив ставку на професійних спортсменів і його маркетингові кроки були спрямовані саме на цю аудиторію. Спонсорування зірок спорту є нормою для спортивних компаній і Under Armour вже не один рік веде маркетингові війни з Nike і Adidas, виділяючи десятки мільйонів доларів на контракти з відомими спортсменами.

Не стала винятком і Україна: на відкриття першої торговельної точки бренду Under Armour в форматі Brand House запросили дворазового олімпійського чемпіона і чемпіона світу з боксу Василя Ломаченко, а також інших зірок спорту, світу моди та шоу-бізнесу.

Саме Василя і попросили розрізати суворий замінник традиційної червоної стрічки: сталевий ланцюг. Що боксер успішно і зробив. За допомогою генерального менеджера Under Armour в Україні та Казахстані Клари Айсвірт.

Урочиста частина зібрала достатньо широку аудиторію: представники півдюжини національних каналів, численні журналісти та VIP-гості.

Клара Айсвірт підкреслила, що при виході на український ринок компанія довго вибирала майбутнього партнера і в результаті вирішила зупинитися на MD. У планах українського представника американської торгової марки – відкрити в країні 25 магазинів бренду. Друга в Україні торгова точка Under Armour почне роботу ще до кінця року.

Серед присутніх розігрували подарункові сертифікати на покупки в новому магазині, а також інші цінні подарунки. Звичайно, були присутні незмінні атрибути будь-якого відкриття: шампанське і легке частування. Через велику кількість гостей свята в магазині було не проштовхнутися, але на тісноту ніхто не скаржився: новий всесвітньо відомий бренд і VIP-гості з лишком викупали будь незручність.

Що можна знайти і купити в першому в Україні Under Armour у фоторепортажі RAU.

Читайте також –

Стороннім вхід дозволено: іноземні бренди знову цікавляться Україною


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  291
Усі новини ринку