Супермаркет Спортмастер площею більше 2100 кв. м відкрився у столичному ТРК Проспект
Об’єкт розпочав роботу на другому поверсі торговельно-розважального комплексу, де раніше працював супермаркет українських брендів Names UA.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Його площа становить 2140 кв. м. Про це RAU повідомила прес-служба компанії Arricano – девелопера ТРК Проспект. Щоб відвідувачам було зручно та швидко приміряти одяг, по периметру магазину розташовані 20 точок для примірки. Ще одна перевага магазину – секційне розподілення товарів: для чоловіків, жінок та дітей. А також за видами спорту та мотивами покупки: для ЗОЖ та лайфстайлу, подорожей, походів, бігу, фітнесу, тренувань, футболу, тенісу. Окремо виділені товари для велоспорту, плавання, єдиноборств, командних видів спорту, літніх та зимових.
Усього Спортмастер об’єднує понад 70 брендів, топ-12 серед яких – Columbia, Outventure, Nike, Demix, Salomon, Merrell, Skechers, Fila, Puma, Speedo, Stern, Kappa. Офіційне відкриття магазину заплановане на 8 червня, з музикою, конкурсами, вікторинами на спортивну тематику, знижками та інтерактивами із українськими спортсменами.
Довідка. ТРК Проспект – один з наймасштабніших торгово-розважальних комплексів на лівому березі Дніпра у Києві. Більше 100 магазинів модного одягу, взуття та аксесуарів, улюблені бренди, супермаркети дитячого одягу, продуктовий гіпермаркет, магазин техніки, велика розважальна зона з кінотеатром Мультиплекс і безліччю ресторанів, безкоштовні заходи, паркінг на 1235 машиномісць і багато іншого забезпечують максимальний комфорт і незабутнє дозвілля кожному відвідувачеві.
Група компаній Спортмастер займає третє місце в Європі та друге у світі по обороту серед спортивних мереж. У країнах присутності мережа налічує 475 торгових точок, а також 230 франчайзингових магазинів таких брендів, як Columbia, Sportlandia, Skechers, Weekender.
В Україні працює 26 магазинів Спортмастер, а також 50 франчайзингових магазинів: 16 магазинів Спортландія, 27 магазинів американської торговельної марки Columbia і 7 мультибрендових магазинів для активного відпочинку Weekender. В Україні частка продажів private label становить понад 50%.
Читайте також –
Ігор Чернов, Спортмастер Україна: як зберегти прибуток у кризу, скоротивши витрати