Заморські гості: як виглядає новий двоповерховий Сільпо у “варязькому” стилі в Києві (фотоогляд)
Новий Сільпо в Оболонському районі Києва зайняв два поверхи, які оформлені у двох різних стилях – скандинавському та нордичному.
Цей матеріал доступний російською мовою
Однією з головних особливостей нового Сiльпо, який 7 грудня відкрився в Києві за адресою просп. Героїв Сталінграда, 12 П, є те, що магазин розміщено одразу на двох поверхах. Він працює з 08:00 до 23:00 години. В магазині торговою площею 1819 кв. м покупцям пропонується більше 12 000 товарних позицій. В залі працюють 12 кас та шість кас самообслуговування.
Його фасад прикрашено різнокольоровими будиночками з гостроверхими дахами. Такі дизайнерські елементи гості Сільпо побачать і в інтер’єрі першого поверху.
Колони торгового залу немов загорнуті у светри з традиційним скандинавським візерунком і оленями, а на другому поверсі відвідувачі попадають у нордичний світ вікінгів: ладдя під стелею, малюнки із життя давніх скандинавів і написи, зроблені ніби рунами.
Однією з прикрас нового магазину став муляж скандинавського драккара – традиційного корабля вікінгів.
Зі спеціальних концептуальних зон на першому поверсі скандинавського Сільпо на гостей чекатимуть кулінарія з грилем, велика зона зі свіжою, солоною, копченою рибою, раками й устрицями, квіткова майстерня та тютюнова лавка.
На другому, нордичному поверсі розмістилася “Лавка Традицій” із локальними продуктами маленьких господарств, бутик із кавою власного обсмаження та своя кондитерська. У магазині можна скористатися послугами флориста, бариста, сомельє та кортадора (спеціаліст з нарізки хамона).
Мережа супермаркетів Сільпо від свого заснування експериментує з інтер’єром торговельних залів. П’ять років тому рітейлер почав розробляти власний авторський концептуальний дизайн для окремих супермаркетів, а в 2018 році поширив експеримент на всю мережу. Тепер кожен новий Сільпо має індивідуальне оформлення. Окрім того, діє програма оновлення дизайну й концепції вже наявних магазинів.
У мережі є супермаркети, зокрема, в таких стилях: Всесвіт Мавки, Ван Гог, музичний, стародавня друкарня, яхт-клуб та морський порт, азіатська культура, Дикий Захід, є магазин із написами клінгонською мовою (вигаданою мовою серіалу «Зоряний шлях») та рок-зірками тощо.
В 2019 році три дизайнерські супермаркети Cільпо увійшли в Europe’s Finest Store 2019 – топ-25 найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.
Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування й супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників “Лавка Традицій”, продукцію яких можна придбати в Сільпо і делікатес-маркетах Le Silpo. Станом на 07 грудня 2019 року торговельна мережа нараховує 251 супермаркет.
Читайте також –
Поп-культура Сільпо: як виглядає новий концептуальний супермаркет мережі (фотоогляд)