Сільпо will rock you: як виглядає оновлений Сільпо в стилі “рок” в ТРЦ Подоляни (фотоогляд)

Сільпо will rock you: як виглядає оновлений Сільпо в стилі “рок” в ТРЦ Подоляни (фотоогляд)

16.02.2019 09:00
  1358
Іван Зайцев

Зображення культових для шанувальників року виконавців на стінах, вказівники у вигляді музичних інструментів, відповідний аудіосупровід, оригінальний дизайн та багато іншого – у тернопільському ТРЦ Подоляни розпочав роботу оновлений супермаркет Сільпо.

Читайте українською

ТРЦ Подоляни – один з найбільших регіональних торгово-розважальних комплексів Західної України. Об’єкт поєднує в собі велику кількість брендових магазинів, послуг і розваг. Це центр сімейного відпочинку і дозвілля загальною площею 50 000 кв. м, продуктовим гіпермаркетом і автомобільним паркінгом на 1800 місць.

Торгова галерея представлена магазинами Сільпо, Фокстрот, Ельдорадо, LC Waikiki, Colin’s, Reserved, Cropp, Sinsay, Pollardi, A Tan, Oodji, Goldi, Eva, Watsons, English Home, Samsung, ALLO, MOYO, Brocard, ССС і багатьма іншими. Розважальна складова центру включає льодову арену, більярд, боулінг-клуб, кінотеатр Сінема Сіті, концерт-хол і дитячий розважальний центр. У ТРЦ працює один з найбільших в Україні паб Хмільне щастя, власна кондитерська Цукерка, піцерія, суші-бар та інші установи фудкорту. ТРЦ Подоляни є щорічним переможцем премій “Народний бренд” і “Retail Award” як кращий торгово-розважальний центр Тернополя.

На Третій щорічній міжнародній спеціалізованій виставці індустрій рітейлу та девелопменту Retail&Development Business Expo, яка пройде 28-29 березня 2019 року в Києві в НСК Олімпійський, ТРЦ Подоляни виступить партнером однієї з сесій конференц-частини заходу. Користуючись нагодою, редакція RAU презентує оновлений вигляд одного з ключових орендарів ТРЦ – «роковий Сільпо».

Якісний продуктовий якірний орендар – чи не найважливіший фактор успіху будь-якого торгівельно-розважального центру. Саме тому багато хто з девелоперів намагається залучити до себе супермаркет однієї з провідних українських продуктових мереж Сільпо. Рітейлер завжди визначається оригінальним та стильним дизайном, широким асортиментом, новаціями та вмінням привертати увагу споживачів. Однак навіть найуспішніші торгівельні точки через певний час потребують оновлення та реконструкції.

Саме тому у грудні минулого року у Тернополі відкрив свої двері повністю оновлений супермаркет Сільпо, оформлений у стилі рок.

Площа магазину складає 3268 кв. м, на якій розмістилися відділи свіжих овочів та екзотичних фруктів, риби та м’яса, кулінарії, випічки, кондитерських виробів, а також продукція від «Лавки традицій».

Також присутня зона з живими квітами, стенди із хамоном та іншим в’яленим м’ясом, делікатесні продукти та інші ласощі, продукти власного імпорту Сільпо та багато іншого.

В магазині широко використовуються мотиви рок-музики, так, наприклад, вказівники відділів оформлені у вигляді бас та соло гітар.

На стінах – назви альбомів та рок-гуртів, знайомих кожному меломану.

В центрі залу встановлений мотоцикл, бо «рокер» і «байкер» – це майже одне й те саме.

Шрифти, якими позначені відділи, також нагадують ті, що зазвичай використовуються для оформлення альбомів культових рок-груп.

Навіть елітний алкоголь подекуди представлений з фантазією. Наприклад, у футлярі від гитари.

Також у Сільпо вже традиційно працює піцерія, де можна замовити свіжу запашну піцу.

Більше фотографій з нового супермаркету мережі – у нашому фотоогляді (фото надані ТРЦ Подоляни)

Читайте також –

В схемах виробництва: як виглядає Сільпо в ТЦ Smart Plaza Obolon (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку