
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Закритий у травні цього року на реконструкцію магазин відновив свою роботу. До оновлення він був одним з найуспішніших об’єктів мережі.
Цей текст доступний також російською мовою
Супермаркет Сільпо в торговому центрі «Квадрат-Лук’янівка» за адресою Київ, вулиця Білоруська, 2, вперше відкрився більше десяти років тому. Вдала локація поруч метро, велика транспортна розв’язка, великий пасажиропотік і практична відсутність конкурентів поруч – в результаті зробили його одним з найбільш комерційно успішних магазинів мережі.
У той же час, в останні роки споживачі почали скаржитися на невдале зонування, вузькі проходи, погану викладку і загальне старіння магазину. Тому в Fozzy Group прийняли рішення кардинально оновити торгову точку. У травні цього року Сільпо на Лук’янівці завершив розпродаж товару і закрився на реконструкцію, яка тривала чотири місяці.
Після реновації супермаркет відновив роботу 25 вересня. Магазин кардинально змінився – як і у випадку з іншими Сільпо, креативна команда рітейлера творчо підійшла до поставленого завдання і зуміла створити оригінальний і гарний об’єкт.
Джерелом натхнення для дизайнерів став один з найвідоміших художників світу – Вінсент ван Гог, а в оформленні широко використовуються мотиви його культової картини «соняшники».
Зрозуміло, тільки зміною інтер’єру компанія не обмежилася. Встановлена повністю нова сучасна техніка, вітрини, оновлені технічні мережі. Проходи розширені, а зонування зроблено більш простим і зрозумілим для покупців.
Розширено асортимент: якщо в «минулому» Сільпо в основному пропонувався стандартний набір продуктів, то зараз у магазині можна знайти екзотичні овочі і фрукти, свіжу річкову і морську рибу, делікатесне м’ясо та інші продукти для гурманів.
З’явилися і нові відділи, наприклад, свіжої випічки, кулінарії та гастрономії, міні-піцерія.
Окремо варто відзначити зону флористики, де відвідувачам запропонують як звичні для українця рослини, так і імпортні квіти з різних країн.
Оновлений Сільпо на Лук’янівці зберіг всі переваги вдалого місця розташування, і при цьому може здивувати покупців як незвичайним дизайном, так і значно збільшеним асортиментом.
Читайте також –
Ну просто пісня: як виглядає новий «музичний» Сільпо в Одесі (фотоогляд)