Магазин дзеркал: як виглядає новий Сільпо у стилі «калейдоскоп» (фотоогляд)

Магазин дзеркал: як виглядає новий Сільпо у стилі «калейдоскоп» (фотоогляд)

07.03.2020 09:00
  922
rau

Торговельна мережа Сільпо відкрила новий супермаркет з унікальним дизайном у Києві.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба мережі, магазин площею 925 кв. м розташуваний у столичному ЖК Телескоп на вулиці Драгоманова, 10. Він розпочав роботу в кінці лютого і працює щоденно з 8:00 до 23:00. Для концепції нового дизайнерського супермаркету команда Сільпо обрала тему, пов’язану з калейдоскопом.

Ще у XVIII столітті вчені помітили, що скла, поміщені в трубу з дзеркалами, відбиваючись у них, створюють чудові симетричні візерунки. Прилад перетворився спочатку на іграшку для розваг, а після мотиви калейдоскопних малюнків стали використовувати художники та декоратори.

Знайомство з візерунками починається із входу в супермаркет, де вже на фасаді розмістили екран із динамічним калейдоскопом. Окрім традиційних мотивів, гості побачать калейдоскопи з продуктів, які продаються в Сільпо. Фрукти, овочі, риба, м’ясні вироби, готові страви та навіть напої стали основою симетричних візерунків замість різнокольорових скелець і разом із підвішеними над стелею дзеркалами доповнюють торгову залу.

Над відділом риби можна помилуватися головним калейдоскопом із відеоорнаментами.

Із особливих зон у цьому супермаркеті — власна пекарня з незмінним гречаним багетом та свіжоспеченим хлібом, кулінарія із грилем на дровах, рибний відділ зі своїм копченням та продукцією власного засолу, Лавка традицій із продуктами маленьких господарств та кава власного обсмаження.

Для зручності купівлі в супермаркеті, окрім семи звичайних кас, працює шість кас самообслуговування.

Нагадаємо, мережа супермаркетів Сільпо активно експериментує з інтер’єром торговельних залів. Більш як п’ять років тому рітейлер почав розробляти власний тематичний концептуальний дизайн для окремих супермаркетів, а в 2018 році поширив експеримент на всю мережу. Тепер кожен новий Сільпо має індивідуальне оформлення, крім того, діє програма оновлення дизайну й концепції вже наявних магазинів. Тож нині Cільпо — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину.

У мережі є супермаркети, зокрема, в таких стилях: Всесвіт Мавки, Ван Гог, Ямайка, музичний, стародавня друкарня, яхт-клуб або морський порт, азіатська культура, Дикий Захід, є магазин із написами клінгонською мовою (вигаданою мовою серіалу «Зоряний шлях») та рок-зірками тощо. В 2019 році три дизайнерські супермаркети Cільпо увійшли в Europe’s Finest Store 2019 – топ-25 найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.

Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників Лавка традицій, продукцію яких можна придбати в Сільпо і делікатес-маркетах Le Silpo. Станом на кінець лютого 2020 року торговельна мережа нараховує 260 супермаркетів, включаючи 4 делікатес-маркети Le Silpo.

Читайте також –

Вперед до зірок: як виглядає новий маркет Сільпо у стилі «міжгалактичний корабель» (фото)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку