
Підйом, падіння та спотикання бренду Victoria’s Secret


Оновлений Сільпо за мотивами відпочинку в Карпатах відкрився у грудні в Івано-Франківську за адресою вул. Гетьмана Мазепи, 168 А.
Як повідомила RAU прес-служба рітейлера, 1800 кв. м торгового залу розділено на літні та зимові гірські види спорту й розваги. Туристичний маршрут у Сільпо спочатку проходить під дельтапланами. Потім – грибною поляною і повз величезний кошик лохини у відділі овочів та фруктів. Нагорі в гастрономії можна побачити скелелазів, які доповнили своє спорядження ковбасками і сиром.
У відділі свіжої риби гостей супермаркету дивуватимуть динамічною інсталяцією фрірайдера в каяку. У м’ясному та молочному відділах на відвідувачів чекають засніжені траси з лижниками та сноубордистами.
Перепочити можна біля піцерії, яка має точнісінько такий вигляд, як колиба біля вокзалу в Буковелі.
«Коли навесні в умовах закритих кордонів ми обирали концепцію, нам захотілося підкреслити безмежні можливості подорожей Україною, — розповідає Катерина Огуряєва, директор з маркетингу Сільпо. — Звичайно, список екстремальних та релаксуючих видів відпочинку в наших Карпатах невичерпний. Але всі топові нам вдалося відобразити на території супермаркету».
У Сільпо оновили як дизайн, так і асортимент: з’явилися квітковий бутик та кав’ярня Feel__trd. У м’ясному відділі тепер є камера дозрівання м’яса. У гастрономії – окрема вітрина «Лавки традицій». А в рибному відділі встановили акваріум з устрицями.
Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на грудень 2020-го нараховує 272 супермаркети, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.
Cільпо — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових рітейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 60 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу Сільпо створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також оформлюються у стилі магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіту Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда Сільпо також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. У 2020 році три дизайнерські супермаркети Cільпо вчетверте увійшли в Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine.
Читайте також –
Маркет золотошукачів: мережа Сільпо відкрила дизайнерський магазин у Рівному (+фото)