Подвоїти рахунок: як і де Rozetka розвиває франчайзингову мережу точок видачі

Подвоїти рахунок: як і де Rozetka розвиває франчайзингову мережу точок видачі

24.10.2023 10:10
  1231
Дарія Осіїк

Rozetka запустила франшизу в кінці 2020 року. Так, до 2022-го в Україні працювали 54 франчайзингові точки видачі. Впродовж 2022 року онлайн-рітейлеру вдалося відкрити 23 точки за франшизою, а у 2023-му вже 40 нових франчайзингових точок, тобто майже вдвічі більше, ніж торік. Наразі франчайзингова мережа Rozetka складається зі 116 точок видачі товарів.

Найбільше точок компанії за франшизою відкрито та продовжують відкриватися в Київській, Львівській, Дніпропетровській, Івано-Франківській та Одеській областях. Також під час повномасштабного вторгнення Rozetka відновлює франчайзингові точки, які були пошкоджені через обстріли росіян. Вже відновили ті, які працюють у Харкові, Херсоні та Бородянці.

«Зараз стараємось якнайшвидше відновити останню франчайзингову точку видачі серед тих, які були пошкоджені. Це точка у Харкові, яку плануємо відкрити в другій половині листопада. Щотижня нам надходить близько 15 заявок на відкриття франчайзингових точок: як від потенційних франчайзі, так і тих, з якими вже давно працюємо. У планах Rozetka відкрити ще 11 — 14 точок за франшизою до кінця 2023 року. Якщо досягнемо цього показника, мережа точок видачі за системою франчайзингу розшириться до близько 130. Ми дякуємо всім незламним і сміливим людям, які продовжують відкривати нові точки та працювати в Україні навіть під час повномасштабної війни», говорить директор з розвитку Rozetka Олександр Коваленко.

Збільшення інтересу до франшизи онлайн-рітейлера Олександр пояснює налагодженими та автоматизованими бізнес-процесами в компанії та стабільним доходом.

«Починаючи з 2021 року, я відкрив уже три франчайзингові точки видачі Rozetka в Одесі та Одеській області. Зараз відкриваю четверту, яка почне роботу 1 листопада. Поштовхом до старту такої діяльності стало відео про те, що Rozetka відкриває точки за системою франчайзингу, і мені захотілося стати частиною цієї великої компанії. Сьогодні точки видачі для мене — це не тільки дохід, а час і старання, які я вкладаю в роботу. Хочеться максимально допомагати клієнтам, щоб у точках видачі вони мали можливість придбати щоразу що треба та приходили, як у гості до друзів, а не просто в магазин»,каже один із франчайзі точок видачі Rozetka Едгар.

Загалом онлайн-рітейлер відкрив уже 416 точок видачі товарів у 122 населених пунктах України.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  1345
Усі новини ринку