Поп-культура Сільпо: як виглядає новий концептуальний супермаркет мережі (фотоогляд)

Поп-культура Сільпо: як виглядає новий концептуальний супермаркет мережі (фотоогляд)

09.11.2019 09:00
  1181
Ukrainian Retail Association

В середині жовтня Fozzy Group відкрила в Луцьку новий торговий об’єкт Сільпо з унікальним дизайном інтер’єру. Цього разу рітейлер використав мотиви популярного в середині минулого століття художнього стилю «поп-арт».

Цей матеріал доступний російською мовою

Новий магазин розпочав роботу 18 жовтня в торговельному центрі Імідж на вулиці Рівненська, 89, і став уже четвертим для Сільпо в Луцьку. Він зайняв площу у 1270 кв. м і окрім традиційного для мережі асортименту представив спеціальні атмосферні зони: випічка від «Крафтярів» із легендарним гречаним багетом, риба власного виробництва, гриль на дровах, гаряча свіжоспечена піца, яка готується прямо в торговельному залі та власна кондитерська.

Дизайн магазину, реалізований в стилі «поп-арт», примудряється поєднувати непоєднуване, з легкістю міксуючи абстрактні малюнки з коміксами, кричущі забарвлення супер-яскравих відтінків з лофтовими бетонними поверхнями та шаховими картатими стінами та колонами. Дизайнери Сільпо також з іронією подивилися на стиль Urban Animals та впізнавано приправили образи значною порцією поп-арту.

Fozzy Group, до якої входить торгівельна мережа Сільпо, також подбала і про персонал, який працюватиме в цьому магазині. Кімната відпочинку і прийому їжі для співробітників виконана також у стилі «поп-арт фешн», щоб вони відчували атмосферу, де кожен день будуть дарувати гостям радість. Це вже шостий Сільпо з початку 2019 року, де компанія виконує дизайнерський ремонт у кімнатах для персоналу.

В компанії також відзначають, що новий магазин – вже 12-й новий Сільпо, який відкрився у мережі з початку 2019 року. За цей час також було оновлено 6 діючих магазинів, які отримали нову концепцію та дизайн.

Нагадаємо, Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування та супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. У мережі діє проект підтримки та розвитку українських виробників та фермерів Лавка Традицій, продукцію яких можна придбати в супермаркетах Сільпо та делікатес-маркетах Le Silpo. Станом на початок листопада торговельна мережа Сільпо налічувала 248 супермаркетів.

Читайте також –

Сільпо відкриє відразу два магазини в столичному ТРЦ Dream Town


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку