Перші з початку війни: хто з рітейлерів відкрив в Україні нові магазини за два місяці

Перші з початку війни: хто з рітейлерів відкрив в Україні нові магазини за два місяці

04.05.2022 09:00
  2450
Микола Маранчак

RAU нарахувала 19 рітейлерів, які наважилися відкрити нові магазини в Україні з початку повномасштабного вторгнення рф. Хто саме серед хоробрих, і де знаходяться ці магазини.

Повідомлення про відкриття перших нових магазинів під час воєнних дій почали з’являтися в кінці березня. На такий крок пішли переважно FMCG-мережі, товари яких відносяться до критичної галузі, але є і виключення. Хто вже повернувся до масштабування та де саме відкрили нові магазини українські рітейлери – в огляді RAU. Якщо з якихось причин ваша мережа не потрапила до списку, пишіть нам на e-mail news@rau.ua.

АТБ

Дата відкриття: 31 березня

Найбільша українська продуктова мережа відкрила перший новий магазин під час активної фази війни у місті Буськ Львівської області. Про це 31 березня повідомив генеральний директор корпорації АТБ Борис Марков. “Трошки гарних та позитивних новин вам в кінці чергового воєнного тижня. Вчора ми відкрили новий магазин у новому місті – місті Буськ, Львівської області. Це перше відкриття нового магазину під час війни. Перше, але не останнє!”, – написав CEO мережі АТБ.

Новий магазин знаходиться за 55 км від Львова. Його загальна площа 1381,3 кв. м та в ньому впроваджені всі сучасні технології рітейлу, організовані відділи власної випечки та запашної кави. Як повідомляється, тільки за перший день новий магазин відвідали 1700 покупців. Наразі у Львові та Львівської області працюють 75 магазинів АТБ.

SPAR

Дата відкриття: кінець березня – початок квітня

Відкриття першого супермаркету SPAR з початку війни відбулося у Чернівецькій області, селі Великий Кучурів (вул. Головна, 24 А). “Ми віримо, що наші дії надихнуть багатьох підприємців знову інвестувати та розвивати економіку України”, – говорять в компанії.

Торговельна площа нового закладу склала 131,5 кв. м, на якій уже традиційно, окрім основної продукції – бакалії, молочних продуктів, фруктів та овочів, консервів, ковбас та хлібобулочних виробів – також є зона Food to Go із запашною кавою, смачними хот-догами та паніні. Для обслуговування покупців працює дві каси.

Master Zoo

Дата відкриття: 11 квітня

4 квітня в Полтаві відчинив двері новий магазин мережі товарів для улюбленців Master Zoo. Це вже п’ятий магазин мережі в обласному центрі. Торгова точка площею 87,9 кв. м знаходиться за адресою вул. Соборності 50. Також рітейлер перезапустив інтернет-магазин MasterZoo та продовжує здійснювати продажі як в магазинах так і онлайн.

Рукавичка

Дата відкриття: 8 квітня

Львівська мережа Рукавичка відновила свій розвиток 8 квітня. Свій перший з початку війни магазин рітейлер відкрив у формату «біля дому» у Львові за адресою вул. Кривчицька дорога, 1. Він став 189-м у мережі. Площа магазину склала 130 кв. м. У новому магазині можна купити свіжі та смачні хлібо-булочні вироби, власну випічку, свіжі овочі, фрукти, м’ясо, яке завозять до магазину щодня, а також ковбаси, сири, молочну продукцію та напої на будь-який смак. Нові покупці, безперечно, оцінять продукцію власних торгових марок ТМ «Традиція», «Кухарочка», «То є просто», «Глянц», «Сірко».

“Відкриття відвідало більше сотні людей, які також прийняли участь у розіграші торбинок з смаколиками від «Рукавички» , ну а дітлахи, які теж завітали на відкриття, отримували яскраві повітряні кульки для святкового настрою”, – розповіли в компанії.

Файно маркет

Дата відкриття: 9 квітня

Мережа Файно Маркет продовжує свій розвиток формату магазинів «біля дому» у Черкаської області. Новий магазин став 130-м у мережі та першим, який відкрився з початку війни. Площа торговельного об’єкту – 200 кв. м. У ньому можна придбати свіжі овочі та фрукти, м’ясо, молочні вироби та все необхідне для щоденних потреб. Завдяки відкриттю магазину робочі місця отримали 11 осіб.

На відкритті 9 квітня кожен охочий зміг оформити картку програми лояльності «Пенсійна», яка надає знижку -10% на будь-які товари. Перші 50 покупців отримали подарункові набори із товарами власної торгової марки «Вигідно», «Мила Пані» та Luxberi.

Люксоптика

Дати відкриття: 16, 21 квітня

Відновила відкриття мережа салонів-магазинів Люксоптика. 16 квітня новенька Люксоптика відкрилася у місті Трускавець в ТЦ Європа за адресою: вул. Стебницька, 58, 21 квітня – у Новограді-Волинському на вулиці Шевченка, 10. На гостей чекають кабінет офтальмолога для перевірки зору, широкий асортимент контактних лінз, розчинів та крапель для піклування про зір, пакетні пропозиції на окуляри для зору, знижки на сонцезахисні окуляри та інше.

Свій Маркет

Дата відкриття: 20 квітня

Новий магазин львівської мережі Свій Маркет став для рітейлера першим з початку 2022 року. 20 квітня торговельна точка відкрила свої двері у м. Белз по вулиці 8-го Березня, 2 А. Торгова площа об’єкту складає близько 80 кв. м. Він став 53-м у роздрібній мережі, який розвиває магазини формату convenience store.

Територія min

Дата відкриття: 25 квітня

25 квітня почав роботу новий об’єкт мережі Територія min – в районі станції метро Академмістечко. Як повідомили RAU у компанії, відкриття магазину планувалося ще на початку березня 2022 року, але почалася війна і об’єкт заморозили. Коли воєнні дії навколо Києва почали спадати, Територія min потроху відкрила всі 11 магазинів, також компанія вирішила спробувати відкрити магазин на метро Академмістечко.

“Звісно, було трохи переживань за бренд-айдентику і сприйняття клієнтами, але переживання не виправдалися. Нас впізнають і вдячні, що ми є не зважаючи ні на що. А ми жартома вважаємо, що це MVP нашого магазину на м. Академмістечко. За декілька спрінтів доробимо і матимемо такий магазин, як планували”, – розповіла маркетинг-директор компанії Наталія Хомік.

Сім23

Дата відкриття: 27 квітня

Мережа маркетів Сім23, яка працює в форматі convenience store у західних областях України, відкрила свій новий магазин 27 квітня. Об’єкт знаходиться у місті Івано-Франківськ по вул. Василіянок 11.

“Це відкриття планувалося ще на березень, та повномасштабне вторгнення внесло свої корективи… І все ж таки, наприкінці квітня ми звітуємо – відкриття ще одного маркету відбулось. Приємно мати можливість підтримувати економіку нашої країни та створювати нові робочі місця. Заходь на горнятко кави, соковитий хотдог, чи просто за покупками”, – повідомили в компанії.

Marathon

Дата відкриття: 27 квітня

Приєднався до продуктових мереж новим відкриттям також магазин одягу, взуття та аксесуарів для активного відпочинку та повсякденного життя Marathon. Торговельний оператор знаходитися в чернівецькому ТРЦ Екватор на другому поверсі (вул. Руська, 248 Є). В магазині можна знайти товари відомих світових брендів: Asics, Jack Wolfskin, Hi-tec, Regatta, Puma, Nike, Fila, Billabong, Merrell, Reef, Briko, Cebe та інших. Всі товари мають відмінну якість і оригінальний дизайн та виготовлені зі зносостійких і довговічних тканин з безліччю функціональних деталей.

Famo

Дата відкриття: 28 квітня

Мережа магазинів аксесуарів та базового одягу відкрила 28 квітня магазин в Ужгороді. Торговельна точка знаходиться у ТРЦ Ріо по вул. Фединця, 23.

Таврія В

Дата відкриття: 29 квітня

Одеська мережа магазинів Таврія В відкрила одразу два нових магазини 29 квітня. Перший з них знаходиться у м. Одеса, вул. Каманіна, 20, другий – у м. Хмельницький, вул. Проскурівського підпілля, 63.

“Важливість відкриття нових магазинів Таврія В, у досить складний для країни час, обумовлена значною потребою забезпечити продуктами харчування та товарами першої необхідності містян та гостей міста. Компанія вжила необхідних заходів щодо забезпечення магазинів необхідними товарами у достатній кількості. Представлений широкий асортимент національних, зокрема, регіональних виробників, а також товари власного імпорту. Віримо у майбутнє та надихаємо на мирні справи”, – говориться в заяві рітейлера.

 

Алло

Група компаній Алло у квітні відкрила новий магазин у Конотопі та розширила й оновили Алло Мах у Дніпрі. Попри війну, рітейлер продовжує розвивати офлайн-канал продажів з метою розширення присутності на всій території України власних шоу-румів та точок видачі маркетплейсу. У всіх торгових точках представлені основні категорії товарів, розміщені точки видачі товарів маркетплейсу та примірювальні.

EVA

Найбільший український рітейлер сегменту товарів для краси та здоров’я EVA відкрив за час війни два нових магазина – у м. Львів та м.Кіцмань Чернівецької області. За 19 років компанія зросла до понад 1100 магазинів по всій Україні, представивши більш ніж 30 000 асортиментних позицій. І навіть війна не зупинила її розвиток.

Подорожник

За воєнний час мережа аптек Подорожник розширилась на 15 аптек. Їхня загальна кількість сьогодні сягає понад 1000 локацій. Мережа аптек, до складу якої входять одразу два відомих бренди – Подорожник і БАМ, забезпечує якісними ліками покупців у понад 250-ти населених пунктах у всіх областях нашої країни.

М’ясомаркет

До відкриття нових магазинів в кінця квітня повернулася також мережа М’ясомаркет. Цього разу новенька торговельна точка від МХП вітала покупців у м. Олександрівка по вул. Незалежності України, 46/7. В магазині можна знайти широкий вибір свіжого та якісного м’яса, бакалію, молочні продукти, соуси, напої, овочі та фрукти. Замість продавців гостей обслуговують професійні м’ясні сомельє.

Kiko Milano

Італійський косметичний бренд Kiko Milano відкрив у квітні свій перший магазин у Західній Україні. Він розмістився в ТРЦ Forum Lviv. Бренд, що користується популярністю серед покупців по всій Європі та США, відомий своєю міланською монобрендовою косметикою та аксесуарами, у яких стиль поєднується з високою якістю. Заклад площею 40 кв. м розташується в районі головного атріуму ТРЦ на першому поверсі. Він став п’ятим в українскій мережі. До цього торговельні точки були відкриті у таких містах, як Київ, Дніпро, Одеса, Харків.

Близенько

Найбільший за кількістю торговельних об’єктів продуктовий рітейлер Львова планує відновити розширення вже у травні. Магазин Близенько у Львові вул. Миколайчука, 20 відчинив свої двері 3 травня. “Планувати завтрашній день, незважаючи ні на що. Вірити у те, що завтра обов’язково настане. Робити все від нас залежне, щоб досягнути поставлених цілей та підтримати економіку країни. Команда Близенько саме так і діє – невтомно працює і завзято планує.”, – заявили в компанії.

Читайте також

Рітейл під вогнем: скільки магазинів втратили провідні торговельні мережі України


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку