Огляд sport & outdoor: Sportmaster, Adidas, Columbia, Under Armor та інші
Два магазини «Адідас-Україна» в ТРЦ Retroville, Sportmaster у ТРЦ Blockbuster Mall, дві нові Columbia, збитки Under Armor та інші новини спортивних рітейлерів.
Цей текст доступний також російською мовою
Intersport Outlet City в новому форматі
Нещодавно в столичному ТРЦ Dream Town-2 розпочав роботу один з найбільших в країні спортивних магазинів формату аутлет – Intersport Outlet City. Як розповіли в прес-службі торгової мережі, площа торгового об’єкту – 7000 кв. м. Працює він в абсолютно новому для мережі форматі – sport & fashion. Дизайн магазину виконаний у стилі вулиць великого американського міста. Ще одна цікава деталь – безпосередньо в магазині облаштована майстерня. Завдяки цьому покупець відразу може підігнати джинси за зростом та фігурою, якщо буде необхідність.
Дивыться фотоогляд нового рітейл-проекту компанії Епіцентр К, яка розвиває мережу швейцарського бренду Intersport в Україні.
Дві нові Columbia в Україні
15 вересня в Полтаві на вул. Соборності, 30/12, навпроти ЦУМ, відкрився франчайзинговий магазин Columbia. В асортименті представлений одяг і взуття американського бренду Columbia як для активного відпочинку та спорту, так і для повсякденного життя. Ще одна торгова точка мережі почала свою роботу 15 жовтня у Сєвєродонецьку: за адресою просп. Гвардійський, 63.
Cоlumbia Sportswear Company — американська компанія, виробник і постачальник одягу й аксесуарів для активного відпочинку. Головний офіс розташований в місті Портленд, штат Орегон, округ Вашингтон. Франчайзингова мережа монобрендових магазинів Columbia в Україні налічує близько 30-ти торгових точок. Франчайзером проекту Columbia виступає компанія Спортмастер Україна, яка також розвиває франчайзингові мережі Sportlandia та Weekender.
Sportmaster у ТРЦ Blockbuster Mall
Найбільший рітейлер спорттоварів України відкриє магазин Sportmaster у київському торгово-розважальному центрі Blockbuster Mall. Про це повідомляє міжнародна компанія Colliers International Ukraine, яка завершила оформлення угоди. Магазин площею понад 1600 кв. м буде розташований на другому поверсі Blockbuster Mall. В асортименті будуть представлені товари для занять різними видами спорту, одяг, взуття й аксесуари для чоловіків, жінок і дітей, тренажери й обладнання для фітнесу, туристичне спорядження та багато інших товарів від брендів, дистриб’ютором яких виступає Sportmaster: Columbia, CAT, Merrell, Molten, o’neill, Protest, Roces, Speedo, UVEX, Volkl.
Компанія «Адідас-Україна» відкриє відразу два магазини в ТРЦ Retroville
Столичний ТРЦ Retroville посилив пул торгових операторів сегмента спорттоварів, підписавши договір про відкриття магазинів відомих міжнародних брендів Adidas і Reebok. Запуск магазинів запланований на лютий 2021 року. Зокрема, торгова точка Adidas займе площу в 372 кв. м, а Reebok – 273 кв. м. Нагадаємо, що обидва бренда спортивних товарів розвиває компанія «Адідас-Україна».
«Відкриття Adidas і Reebok дозволить залучити додаткову аудиторію відвідувачів сегментів «середній» і «середній плюс», а також посилить сегмент спорттоварів на об’єкті. Зараз він представлений такими торговими операторами як Sportmaster, Sport City, Under Armour, 4F, Intersport і New Balance, які сумарно займають майже 4000 кв. м площі», – прокоментувала угоду СЕО ТРЦ і БЦ Retroville Рената Якубченієне.
Under Armor звільнить 600 співробітників по всьому світу через наслідки пандемії
Виробник спортивного одягу Under Armor змушений звільнити близько 600 співробітників по всьому світу в рамках реструктуризації бізнесу. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retailer. Керівництву компанії довелося запустити реструктуризацію через наслідки пандемії та карантинні обмеження. Загальні витрати мережі на реструктуризацію складуть $550-600 млн.
Представники Under Armor відзначають, що до середини травня по всьому світу не працювало близько 80% торгових точок бренду через карантин. До червня велика частина магазинів відкрилася, проте трафік в них не відновився. У компанії прогнозують, що відвідуваність торгових точок до кінця року не зможе повернутися на доковидні показники. Чистий збиток мережі в квітні – червні склав $183 млн, виручка компанії просіла рік до року на 41%, до $708 млн.
Adidas запустили сервіс онлайн-продажів в кілької країнах
В рамках стратегії зростання e-commerce складової бізнесу, компанія Adidas запускає сервіс дистанційних продажів у Вірменії, Білорусі, Казахстані та Киргизстані. Про це повідомляє Trademaster з посиланням на Retailer. Відзначається, що роздрібні магазини компанії з цих країн представлені тільки в Казахстані, де відкрито 25 точок продажів бренду. Із запуском онлайн-шопінгу клієнти зможуть замовити товар на офіційному сайті або в мобільному додатку. Термін доставки варіюється від 5 до 7 днів.
Реалізація проекту зайняла три місяці – за цей час були створені умови логістики в нові регіони, проведений аналіз і детальний розбір поточного процесу оформлення, доставки та підтримки замовлень, а також змінено функціональне наповнення сайту.
Nike зафіксував зростання чистого прибутку на 11%
Американський виробник спортивного одягу Nike зафіксував зростання чистого прибутку на 11%, до $1,518 млрд за підсумками роботи в першому кварталі фінансового року, що завершився 31 серпня. При цьому виручка компанії знизилася на 1%, до $10,59 млрд.
В Азіатсько-тихоокеанському регіоні та країнах Латинської Америки виручка знизилася на 18%, у Китаї — зросла на 6%, у країнах Європи, Близького Сходу та Африки — зросла на 5%, у Північній Америці — знизилася на 2%.
Читайте також
Огляд sport & outdoor: 4F, Intersport Outlet, New Balance, Sportmaster та інші