Огляд дитячих магазинів: Будинок Іграшок, Papashon Kids, Kid’s Republic, Reima та інші

Огляд дитячих магазинів: Будинок Іграшок, Papashon Kids, Kid’s Republic, Reima та інші

26.05.2021 08:00
  1072
Дарія Осіїк

Які магазини товарів для дітей, центри розваг відкрилися цієї весни, які нові формати запропонували відвідувачам і що відбувається у цьому сегменті українського ринку роздрібної торгівлі.

Читати російською

Будинок Іграшок

5 березня у ТРЦ Retroville відкрився новий магазин Будинок Іграшок. Він розташований на другому поверсі комплексу за займає площа 650 кв. м.

Брокером при підписанні договору оренди виступила компанія Retail&Development Advisor (RDA).

Papashon Kids 

8 березня у ТРЦ Retroville також почав працювати парк дитячих розваг Papashon Kids. Дитячий розважальний центр зайняв площу 3000 кв. м на другому поверсі торгово-розважального центру. Для юних відвідувачів ТРЦ Retroville доступні різні розваги та атракціони: лабіринт, батутна арена, смуга перешкод, райдужні мережі та інші. Для найдопитливіших регулярно проводяться кулінарні та творчі майстер-класи, розважальні програми і квести. Також тут можна відсвяткувати будь-яку подію в тематичних кімнатах і вибрати саме ту атмосферу, яка подобається вашій дитині, відвідати інтерактивне кафе або ж знайти інше заняття, де діти зможуть активно та весело проводити вільний час. 

Брокером при підписанні договору оренди виступила компанія Retail&Development Advisor (RDA).

Kid’s Republic

У березні Kid’s Republic відкрили свій сьомий магазин в Україні площею 63 кв. м в ТРЦ River Mall. Консультантом угоди виступила компанія Colliers Ukraine. В асортименті представлені товари для дітей та батьків, найякісніші та найкращі іграшки, а також ексклюзивні товари з усіх куточків планети.

Factoria

У квітні у полтавському ТРЦ Київ відкрився центр відпочинку та активних ігор Factoria. Він пропонує: 

  • ігрові майданчики для лазертагу, NERF, мисливців за часом; 
  • квестові програми з акторами та WOW-ефектами;
  • майстер-класи та комплексні програми до Дня народження та шкільних випускних

Reima

Першого травня в ТРЦ і БЦ Retroville свій монобрендовий магазин на другому поверсі ТРЦ відкрив фінський бренд дитячого одягу Reima. 

В магазині площею 160 кв. м є зручна навігація, докладні інформаційні матеріали та сформовані готові луки, які допоможуть батькам підібрати дитячий образ з голови до ніг на всі сезони без зайвих зусиль.

Дитячий центр Super Park V

1 травня в ТРЦ Наше Nebo, розташованому в селі Крюковщина під Києвом, відбулось відкриття інноваційного дитячого центру Super Park V загальною площею 2000 кв. м. Тут представлено лабіринти, тюбінги, місто професій, безліч ігрових автоматів, тематичні кімнати для святкування дитячих свят, неймовірні пригоди та веселощі від команди аніматорів. 

Smile Park

21 травня у харківському ТРЦ Nikolsky відкрився великий дитячий розважальний центр Smile Park, який став якорем дитячої зони.

Чудо острів

Також в ТРЦ Nikolsky свій магазин відкрила дитяча мережа «Чудо Острів». У магазині загальною площею 645 кв.м представлені товари різних категорій: дитячий транспорт, засоби транспортування, товари для малюків, дитяче харчування і гігієна, а також іграшки для дітей будь-якого віку. Це вже 38-й офлайн-магазин мережі «Чудо Острів».

 

Нові власники Toys R Us мають намір відродити знамениту мережу магазинів іграшок

WHP Global купила контрольний пакет акцій Tru Kids – материнської компанії американських toy-рітейлерів Toys R Us, Babies R Us і Geoffrey the Giraffe. Одне з головних завдань нових власників – «відродити» відому в США мережу магазинів іграшок Toys R Us, яка кілька років тому визнала себе банкрутом.

В першу чергу компанія має намір відкривати в Північній Америці нові магазини Toys R Us і Babies R Us. Розглядається можливість відкриття як флагманських магазинів, так і торгових точок у форматі pop-up, в аеропортах або в якості корнерів в універмагах. Крім того, Toys R Us буде розширювати онлайн-канал.

Lego досягла рекордних продажів і прибутку в 2020 році

Другий за величиною виробник іграшок у світі Lego домігся рекордних продажів і прибутку у 2020 році, оскільки споживачі різного віку під час пандемії звернулися до його культових кубиків.

Як повідомив Bloomberg, чистий прибуток виріс на 19% до 9,9 млрд крон ($1,6 млрд). Продажі зросли на 13% і склали 43,7 млрд крон – це найбільший обсяг продажів Lego за рік.

Під керівництвом головного виконавчого директора Нільса Б. Крістіансена Lego вклала значні кошти в онлайн-платформи і продукти. Також компанія заявила, що минулого року вона збільшила кількість своїх фірмових фізичних магазинів приблизно на 25%, довівши свою глобальну присутність до 678 магазинів.

Читайте також –

Новини Jewelry&Accessories: Sova, СЮФ, Sribna kraina, Zarina та Імперія золота


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку