Книжкові історії: як виглядають два нових Сільпо у стилі Одеси 20-х років та Смарагдового міста (фотоогляд)

Книжкові історії: як виглядають два нових Сільпо у стилі Одеси 20-х років та Смарагдового міста (фотоогляд)

28.12.2019 08:15
  721
Костянтин Симоненко

Одразу два тематичних Сільпо відкрилися в Одесі й Києві. Один – за мотивами одеських оповідань Ісака Бабеля, а інший – у стилі казкового Смарагдового міста з “Чарівника країни Оз”.

Цей матеріал доступний російською мовою

Тематичний дизайнерський Сільпо у стилі Одеси 20-х років відкрився 26 грудня за адресою вул. Єврейська, 50/1. І став сьомим тематичним дизайнерським Сільпо в Одесі та 26-м у цьому місті. Площа нового магазину складає 796 кв. м.

На створення концепції його дизайну команду Сільпо надихнув цикл «Одеські розповіді» відомого письменника Ісака Бабеля, який оспівував мистецтво жити в Одесі. В інтер’єрі багато дерева, на стінах – ілюстрації з життя міста початку 20-х років: велике весілля, одеські дворики з жінками, що лаються між собою на балконі, хлопчаки на Привозі та покатушки на трамваї, пограбування банку, банда та їхній лідер Беня Крик, а ще зображення на тему вічного кохання.

З особливих концептуальних зон можна виділити «Лавку Традицій» із продукцією маленьких українських господарств, кулінарію з грилем на дровах, рибний відділ з коптильнею для гарячого копчення, власну кондитерську, бутик з кавою власного обсмаження та свою пекарню з продукцією «Крафтярів» і незмінним гречаним багетом.

Смарагдовий Сільпо у стилі казки «Чарівник країни Оз» відкрився у блоці А ТРЦ Dream Town 26 грудня. Супермаркет площею 1580 кв. м розміщено з боку ТРЦ Dream Town, біля станції метро «Мінська». Він працює з 8:00 до 23:00, має 10 кас, 4 – експрес-каси та 7 кас самообслуговування.

Це вже друге відкриття нового дизайнерського Сільпо у ТРЦ Dream Town. Нагадаємо, 13 грудня у блоці В відкрився цілодобовий супермаркет у стилі “активні види спорту”, який розміщено ближче до станції метро «Героїв Дніпра».

Дизайн нового супермаркету навіяний казокою «Чарівник країни Оз». На вході гостей зустрічають вивіски Сільпо на величезних «смарагдах», а через весь магазин тягнеться “дорога з жовтої цегли”, яка є орієнтиром для всіх, хто прямує до столиці країни Оз — Смарагдового міста.

У залі можна побачити різноманітні тематичні арт-об’єкти: ураган, який забирає будиночок у чарівну країну, зелені окуляри, обличчя великого та могутнього Гудвіна на стелі й зелену повітряну кулю.

По всьому магазину ніби літають мавпочки, які тримають навігацію і касову нумерацію. На стінах дизайнери зобразили сцени з казки, а вивіски імітують смарагд із золотими світловими літерами, тому все сяє і блищить, немов дорогоцінний камінь.

Із концептуальних зон у цьому Сільпо  – велика зона з живою та рибою власного копчення, устрицями й лобстерами, оливковий бар, «Лавка Традицій» із продукцією маленьких локальних українських господарств, відділи власної пекарні та випічки із виробами «Крафтярів», квіткова майстерня, піца й суші, які виготовляють прямо в залі, та бутик із кавою власного обсмаження.

Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка Традицій™», продукцію яких можна придбати в Сільпо і делікатес-маркетах Le Silpo. Станом на 26 грудня 2019 року торговельна мережа нараховує 257 супермаркетів, включаючи 4 Le Silpo.

Читайте також –

Заморські гості: як виглядає новий двоповерховий Сільпо у “варязькому” стилі в Києві (фотоогляд)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку