Книжкові історії: як виглядають два нових Сільпо у стилі Одеси 20-х років та Смарагдового міста (фотоогляд)

Книжкові історії: як виглядають два нових Сільпо у стилі Одеси 20-х років та Смарагдового міста (фотоогляд)

28.12.2019 08:15
  1108
Костянтин Симоненко

Одразу два тематичних Сільпо відкрилися в Одесі й Києві. Один – за мотивами одеських оповідань Ісака Бабеля, а інший – у стилі казкового Смарагдового міста з “Чарівника країни Оз”.

Цей матеріал доступний російською мовою

Тематичний дизайнерський Сільпо у стилі Одеси 20-х років відкрився 26 грудня за адресою вул. Єврейська, 50/1. І став сьомим тематичним дизайнерським Сільпо в Одесі та 26-м у цьому місті. Площа нового магазину складає 796 кв. м.

На створення концепції його дизайну команду Сільпо надихнув цикл «Одеські розповіді» відомого письменника Ісака Бабеля, який оспівував мистецтво жити в Одесі. В інтер’єрі багато дерева, на стінах – ілюстрації з життя міста початку 20-х років: велике весілля, одеські дворики з жінками, що лаються між собою на балконі, хлопчаки на Привозі та покатушки на трамваї, пограбування банку, банда та їхній лідер Беня Крик, а ще зображення на тему вічного кохання.

З особливих концептуальних зон можна виділити «Лавку Традицій» із продукцією маленьких українських господарств, кулінарію з грилем на дровах, рибний відділ з коптильнею для гарячого копчення, власну кондитерську, бутик з кавою власного обсмаження та свою пекарню з продукцією «Крафтярів» і незмінним гречаним багетом.

Смарагдовий Сільпо у стилі казки «Чарівник країни Оз» відкрився у блоці А ТРЦ Dream Town 26 грудня. Супермаркет площею 1580 кв. м розміщено з боку ТРЦ Dream Town, біля станції метро «Мінська». Він працює з 8:00 до 23:00, має 10 кас, 4 – експрес-каси та 7 кас самообслуговування.

Це вже друге відкриття нового дизайнерського Сільпо у ТРЦ Dream Town. Нагадаємо, 13 грудня у блоці В відкрився цілодобовий супермаркет у стилі “активні види спорту”, який розміщено ближче до станції метро «Героїв Дніпра».

Дизайн нового супермаркету навіяний казокою «Чарівник країни Оз». На вході гостей зустрічають вивіски Сільпо на величезних «смарагдах», а через весь магазин тягнеться “дорога з жовтої цегли”, яка є орієнтиром для всіх, хто прямує до столиці країни Оз — Смарагдового міста.

У залі можна побачити різноманітні тематичні арт-об’єкти: ураган, який забирає будиночок у чарівну країну, зелені окуляри, обличчя великого та могутнього Гудвіна на стелі й зелену повітряну кулю.

По всьому магазину ніби літають мавпочки, які тримають навігацію і касову нумерацію. На стінах дизайнери зобразили сцени з казки, а вивіски імітують смарагд із золотими світловими літерами, тому все сяє і блищить, немов дорогоцінний камінь.

Із концептуальних зон у цьому Сільпо  – велика зона з живою та рибою власного копчення, устрицями й лобстерами, оливковий бар, «Лавка Традицій» із продукцією маленьких локальних українських господарств, відділи власної пекарні та випічки із виробами «Крафтярів», квіткова майстерня, піца й суші, які виготовляють прямо в залі, та бутик із кавою власного обсмаження.

Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка Традицій™», продукцію яких можна придбати в Сільпо і делікатес-маркетах Le Silpo. Станом на 26 грудня 2019 року торговельна мережа нараховує 257 супермаркетів, включаючи 4 Le Silpo.

Читайте також –

Заморські гості: як виглядає новий двоповерховий Сільпо у “варязькому” стилі в Києві (фотоогляд)


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  2636
Усі новини ринку