
Ролики тижня: Аврора, Cher’17, Vodafone, Епіцентр,


Купівля Sportmaster Operations данського холдингу, чотири нові Intersport, прибуток Nike, відставка глави Under Armour та інше.
Група компаній Sportmaster Operations купила данський холдинг Sport Nordic, який управляє мережами магазинів Sportmaster і Rezet Sneaker Store. Таким чином Sportmaster Operations поповнився інтернет-магазином і 89 офлайн-точками в Данії, виручка яких в 2019 році склала 1,1 млрд данських крон. Як повідомляє рітейлер, управлінням данськими мережами магазинів займеться директор департаменту розвитку бізнесу групи Януш Гембарскі. Завдяки угоді, компанія виходить на ринок Західної Європи і планує використовувати Sport Nordic в якості основи для розвитку в регіоні.
Нагадаємо, у вересні 2019 року група Sportmaster Operations купила польську мережу спортивних магазинів Go Sport Polska, яка входить у французьку Go Sport Group. Всі 34 магазини мережі перший час продовжать працювати під брендом Go Sport, а потім будуть перейменовані в Sportmaster.
Intersport відкрив відразу чотири торгові точки і запускає онлайн-магазин. Про це повідомила RAU прес-служба компанії Епіцентр К, яка розвиває мережу Intersport в Україні на правах франшизи. 14 грудня відбулося відкриття відразу чотирьох магазинів бренду — в Києві, Вінниці, Борисполі та Боярці. В результаті швейцарський бренд збільшив кількість магазинів до 42-х точок загальною торговою площею 42 375 кв. м.
Нові магазини Intersport запрацювали за адресами: Київ, ТРЦ Blockbuster Mall, проспект Степана Бандери, 34 В; Вінниця, ТРЦ Мегамолл, вул. 600-річчя, 17 Е; Бориспіль, ТЦ Епіцентр, вул. Горбатюк, 2; Боярка, ТЦ Епіцентр, вул. Магістральна, 2. У всіх магазинах представлені актуальні спортивні новинки і професійні моделі — більше 35 відомих світових марок. Зокрема Nike, Puma, Reebok, Adidas, New Balance, Asics, Lacoste, Under Armour, Salomon, 4F і власні торгові марки McKinley, Energetics, Firefly, ProTouch.
Всього в 2019 році мережа бренду Intersport в Україні розширилася на 18 магазинів і зараз налічує вже 42 торгових об’єкта.
Найбільший рітейлер спорттоварів України Sportmaster відкрив у столичному ТРЦ Lavina Mall новий магазин. Як повідомляє компанія NAI Ukraine, площа нового об’єкта становить 1461 кв. м. У магазині представлені товари для занять різними видами спорту, Одяг, взуття та аксесуари для чоловіків, жінок і дітей, тренажери та обладнання для фітнесу, туристичне спорядження та багато інших товарів брендів, дистриб’ютором яких виступає Sportmaster: Columbia, CAT, Merrell, Molten, O’neill, Protest, Roces, Speedo, UVEX, Volkl.
Головний виконавчий директор і засновник американської компанії Under Armour Кевін Планк пішов у відставку. У повідомленні бренду наголошується, що замість Планка з 1 січня 2020 року дану посаду в компанії зайняв діючий головний операційний директор Under Armour Патрік Фріск. Планк збереже за собою позицію голови ради директорів і бренд-менеджера Under Armour.
Кевін Планк заснував Under Armour в 1996 році, під його керівництвом компанія провела первинне розміщення своїх акцій в 2005 році. Сьогодні капіталізація компанії становить понад $9 млрд. Однак за останні кілька років Under Armour зіткнулася зі зниженням обсягу продажів своєї продукції, а також опинилася в центрі скандалу у зв’язку з відвідуванням співробітниками Under Armour стрип-клубів за рахунок компанії. Засновник компанії Кевін Планк потрапив також у скандальну ситуацію у зв’язку з його близькими відносинами з однією з ведучих телеканалу CNBC, а також використанням літака компанії в особистих цілях.
У місті Кам’янське відкрився новий магазин франчайзинговий магазину Sportlandia. Торгова точка знаходиться за адресою проспект Свободи, 37 в ТРЦ Dmart. У магазині представлений широкий асортимент якісних товарів для спорту та активного відпочинку провідних брендів світової спортивної індустрії: Columbia, Merrell, Filla, Kappa, O’neill, Skechers, New Balance, Rider, Salomon, Outventure, New Era, Demix, Termit, Joss, Arena, Torneo та інші.
Франчазером проекту Sportlandia виступає компанія Спортмастер Україна, яка також розвиває франчайзингові мережі Columbia і Weekender.
Прибуток спортивного рітейлера Nike за II квартал 2019-20 фінансового року (завершився в кінці листопада) перевищив всі очікування аналітиків, показавши зростання на 32% до $1,12 млрд. При цьому виручка компанії збільшилася на 10% до $10,3 млрд, – йдеться в повідомленні Investory.news з посиланням на сайт компанії. Відзначається, що на зростання фінансових показників Nike вплинуло три показники: збільшення онлайн-продажів, зростання продажів в Китаї, і хороші фінансові результати лінійки Air Jordan.
У компанії нагадали, що в листопаді перестали продавати свої товари на Amazon, зосередившись на продажу через власний додаток. При цьому зростання продажів на найбільшому для Nike американському ринку склало 5%. Також в компанії відзначили, що продажі лінійки Air Jordan, яка має назву на честь баскетболіста Майкла Джордана і була запущена ще в 1980-і роки, вперше перевищили $1 млрд за квартал.
Німецький спортивний виробник і рітейлер Adidas зробив заяву, що в 2020 році всі його колекції будуть на 50% зроблені з переробленого поліестеру. Про це пише видання Apparel Resources. Таким чином, бренд зробить ще один крок у напрямку досягнення поставленої до 2024 року мети-використання 100% переробленого поліестеру.
У 2019 році марка виробила 11 млн пар спортивного взуття, зробленої з пластикових відходів, в цьому році вона планує збільшити кількість до 20 млн — так рітейлер намагається боротися із забрудненням Світового океану.
Читайте також наш попередній огляд
Огляд sport& outdoor: Decathlon, Intersport, Megasport, adidas та інші