Огляд новин в drogerie&beauty: EVA, Yves Rocher, Watsons, монобренд Missha і інші

Огляд новин в drogerie&beauty: EVA, Yves Rocher, Watsons, монобренд Missha і інші

14.03.2019 08:00
  752
Дарья Златьева

Нові магазини EVA, ISEI, Шик і Блиск, Копійочка, Yves Rocher в Blockbuster Mall, перший монобрендовий магазин Missha і запуск франшизи від бренду української косметики Apothecary Skin Desserts.

Цей текст доступний українською мовою

EVA

За другу половину лютого Лінія магазинів EVA відкрила чотири нові магазини: в Первомайську, в Софіївській Борщагівці під Києвом, Одесі та місті Славута.

Точки розташовуються за наступними адресами:

  • Первомайськ, вул. Театральна, 2
  • Софіївська Борщагівка, ТРЦ Європарк, вул. Соборна, 140 А
  • Одеса, Миколаївська дорога, 168-1
  • Славута, вул. Садова, 5

Крім цього рітейлер продовжує оновлювати мережу і сповіщає про постійні відкриття оновлених магазинів, яких за останній місяць відкрилося більше 20-ти. Це точки в містах Сватове, Миколаїв, Кілія, Кам’янське, смт Гусятин, Чаплинка, Скадовськ, Одеса, Нова Каховка, Вінниця, Дрогобич, Барвінкове, Київ, с. Великі Копані, міста Бар, Херсон і Черкаси.

Довідка. Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, яка пропонує широкий асортимент товарів декоративної косметики, товари для догляду за обличчям і тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також товари для догляду за детьмі. За 16 років компанія виросла до 775 магазинів по всій території України (станом на 11.02.2019), представила більш ніж 30 000 асортиментних позицій, а також створила 37 власних торгових марок.

Також в EVA заявили, що компанія ніколи не розглядала можливості придбання магазинів херсонського drogerie-рітейлера Чистий дім.

«Національна мережа Лінія магазинів EVA ніколи не розглядала можливості придбання вищевказаної компанії, а також ніколи не отримувала пропозицій з інформацією щодо її купівлі», – йдеться в заяві прес-служби EVA. Більше в материалі RAU.

Yves Rocher

Магазин французької косметики Yves Rocher відкриється в Blockbuster Mall. Інформація про це з’явилася на офіційній сторінці торгового центру в Facebook.

Але поки невідомо, коли відбудеться відкриття самого ТРЦ – раніше подія планувалася на лютий 2019 року.

ISEI

Мережа магазинів косметики і товарів для будинку ISEI відкрила два магазини Beauty Market Isei в торгових центрах. Перший почав роботу в Харкові, 23 лютого в в бутікової зоні ТЦ Караван за адресою вул. Героїв Праці, 7. В асортименті Beauty Market Isei представлена косметика корейських брендів Missha, A’Pieu, Beyond і багатьох інших.

Друге місце Beauty Market Isei відкрилося 2 березня в київському ТРЦ Європарк, на Софіївській Борщагівці по вул. Соборній, 140 А.

За три роки роботи в Україні мережа ISEI зросла до 74 магазинів по всій країні: 29 в Києві, 14 в Харкові, 6 в Дніпрі, 5 в Одесі, 4 в Черкасах, по 3 в Кривому Розі і Кременчуці і в інших містах. Раніше в 2018 році бренд ISEI запустив новий формат магазинів – Beauty Market Isei, і планує поступово масштабувати бутіки в такому концепті. Саме вони прийдуть на зміну бренду Beyond, які раніше розвивала компанія.

У концептуальних магазинах Beauty Market Isei представлена ​​тільки косметика для декору і відходу від інноваційних корейських брендів зі світовими іменами. При цьому компанія не виключає появу нових монобрендів, якщо побачить готовність виробників і постачальників до співпраці.

Також ISEI почав розвивати нову мережу магазинів. 9 лютого монобрендовий бутик Missha відкрився в Lavina Mall. Точка повністю повторює концепт корейських бутиків: від асортименту, що включає 670 різних продуктів, до дизайн-рішень. Продукція бренду Missha була широко представлена ​​в мережі ISEI з 2016 року, і за цей час продажі косметики Missha виросли удвічі, що і привело до відкриття бутіка.

Серед 670 SKU в бутіку Missha можна знайти засоби для очищення шкіри, для догляду за волоссям і тілом, а також декоративну косметику. Як розповіли в мережі, найбільшим попитом у українок користуються креми для обличчя, ВВ-креми та скраби Missha. Флагманські продукти – це креми Super Aqua Cell Renew з муцином равлика і Perfect Cover ВВ.


Бренд Missha був створений в Південній Кореї в 2000 році косметичною компанією Able C&C Co., Ltd. Уже через п’ять років магазин мережі був відкритий на П’ятій Авеню в Нью-Йорку, а ще через рік – в Європі. Таким чином, менш ніж за 20 років бренд відкрився в 48 країнах.

Шик і Блиск

Роздрібна мережа магазинів аксесуарів, косметики, парфумерії, засобів особистої гігієни, побутової хімії і товарів для будинку Шик і Блиск відкрила за останній місяць чотири нових магазина.

У другій половині лютого в смт Любашівка Одеської обл. на вул. Князя Володимира, 87 А відкрився магазин з оновленим інтер’єром. 2 березня відкрилися два магазини в Вінниці на вул.Коцюбинського, 5, і в Одесі за адресою пр-т Небесної Сотні, 65, а 7 березня нова точка з’явилася в Кропивницькому на вул.Соборній, 36.

Нагадаємо, станом на кінець першого півріччя 2018 го Шик і Блиск об’єднувала 150 магазинів в Україні. Торгові об’єкти мережі представлені в восьми областях країни – Київській, Житомирській, Хмельницькій, Вінницькій, Кіровоградській, Одеській, Рівненській та Черновіцкой.

Копійочка

Івано-франківська мережа Копійочка відкрила за місяць два магазини. 23 лютого почала роботу точка в місті Чортків по вул. Ринок, 9 В, а 8 березня відбулося урочисте відкриття ще одного магазину – в місті Чернівці, за адресою вул. Заводська, 7

В них представлено більше 4000 позицій асортименту, серед яких посуд, столові прилади, кухонне приладдя, електротовари та прилади для домашнього користування, засоби побутової хімії та гігієни, іграшки та товари для дітей, канцтовари, косметика і біжутерія, сумки і гаманці, широкий вибір дрібниць для будинку.

A.S. Watson та L’Oréal’s ModiFace запустять сервіс віртуального макіяжу

Компанії впроваджують інновації в роздрібну торгівлю з запуском послуги віртуального макіяжу #ColourMe повідомляє офіційний сайт компанії.

AI&AR компанії L’Oréal ModiFace і A.S. Watson Group («ASW») оголошують про запуск сервісу віртуального макіяжу #ColourMe, що використовує технологію AR від ModiFace і зробили її доступною для споживачів на мобільних пристроях.

#ColourMe дозволить покупцям віртуально приміряти 300 продуктів для макіяжу, включаючи помади, туш, тіні для повік, фарбування брів і тональний крем.

Користувачі також зможуть приміряти рекомендовані модні образи, створювати і зберігати свої власні творіння, а також знімати фото і відео свого макіяжу. Продукти можуть бути доставлені в будинок покупця або забрані в місцевому магазині Watsons всього за чотири години.

Ця технологія буде впроваджуватися разом з брендами L’Oréal Paris і Maybelline на першому етапі запуску і буде доступна виключно в мобільних додатках Watsons Малайзія, Тайвань, Таїланд і Сінгапур. В майбутньому ASW розгляне можливість розширення співпраці з іншими брендами і ринками в своєму портфелі в Азії і Європі.

Palitra запустила новий сайт

Магазин мережі засобів догляду за волоссям і тілом офіційно переїхав з palitra.net.ua на новий сайт  palitra.ua. Palitra спеціалізується на професійній косметиці для волосся і тіла. Роздрібний магазин мережі працює в торгово-розважальному комплексі City Mall в Запоріжжі на площі 35 кв. м.

У ньому представлені аксесуари для зачісок, засоби для лікування, укладання, маски, фарби, спреї, а також все необхідне для догляду за волоссям – шампуні, кондиціонери, бальзами, сироватки, флюїди і масла.

Apothecary Skin Desserts

Компанія, що управляє українським брендом косметики ручної роботи Apothecary Skin Desserts розмістила оголошення про пошук партнерів на своїй сторінці в Facebook. У магазинах мережі представлений широкий вибір засобів по догляду за шкірою, зокрема для домашніх spa-процедур. Apothecary пропонує натуральні масла, які можуть використовуватися для щоденного догляду.

Косметичний бренд був заснований у Львові в 2014 році. Вся косметика Apothecary Skin Desserts ручної роботи і створюється на основі оригінальних рецептів з натуральних інгредієнтів в поєднанні з сучасними технологіями.

Згідно з даними компанії, у сторінки бренду понад 46 000 передплатників в соцмережах і 6000 постійних клієнтів. Дохід компанії виріс на 40% за останній рік і на 400% зросла виручка Apothecary Skin Desserts за час існування.

Поки роздрібна мережа складається з трьох магазинів: двох у Львові, і одного в ТЦ Глобус 1, лінія 1

Читайте також –

Огляд новин в drogerie & beauty: Космо, Brocard, Watsons, NYX, Isei і інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Василь Даниляк, СЕО ОККО: Ми йдемо в проєкти з окупністю до шести років в напрямки, дотичні до нашої основної сфери діяльності

Василь Даниляк, СЕО ОККО: Ми йдемо в проєкти з окупністю до шести років в напрямки, дотичні до нашої основної сфери діяльності

СЕО групи компаній ОККО Василь Даниляк та голова Асоціації ритейлерів України Андрій Жук в ході чергового випуску...
time icon  
  115
Усі новини ринку