
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Найважливіші і цікаві новини українського сегменту FMCG за лютий 2018 року.
Про це повідомляє портал Новое Время з посиланням на інформаційне агентство Interfax-Україна та прес-службу Антимонопольного комітету. Будівля знаходиться за адресою проспект академіка Корольова, 15. Загальна площа об’єкта – 3725 кв. м.
Нагадаємо, раніше мережа BILLA, що входить до складу австрійського холдингу REWE Group, згорнула роботу своїх супермаркетів в регіонах і зосередилася на розвитку бренду в Києві та області. Колишні об’єкти ритейлера викупили інші FMCG-мережі, в тому числі Varus.
Як наголошується в прес-релізі мережі METRO, один з провідних FMCG-операторів України, впроваджує нові цифрові продукти для більшої зручності своїх клієнтів. Завдяки цьому компанія зуміла відновити мобільний додаток, автоматизувати ряд процесів в компанії, а також надати клієнтам можливість реєстрації картки клієнта в месенджері. Для цього рітейлер використовував програму Corezoid, розроблену компанією Middleware.
Як зазначив генеральний директор METRO Cash & Carry Ukraine Мартін Шумахер, інноваційне ПО дозволить підготувати ґрунт для проведення сегментованих рекламних і маркетингових кампаній.
Як пише портал LIGA.net, власники ресторанної компанії L’Kafa вирішили зайнятися торгівлею продуктами. Перша торгівельна точка формату «магазин біля дому» буде відкрита в Києві в районі Караваєвих дач.
Робоча назва майбутньої мережі – «Базар Експрес». Відкриття першого магазину нового FMCG-оператора заплановано на кінець березня.
Новий торговий центр планують ввести в експлуатацію в II кварталі 2018 року. Одним з якірних орендарів нового об’єкта виступить продуктовий супермаркет – під нього відведено 1400 кв. м орендної площі ТЦ. Зараз між девелопером і Varus йдуть переговори, і вони вже близькі до завершення
Крім продуктового супермаркету, в ТЦ Вавилон буде знаходиться оператор drogerie, магазин товарів для дітей, ресторан швидкого харчування та інші торгові точки.
На офіційному сайті компанії найбільша мережа продуктових магазинів України повідомила про відкриття в другій половині лютого відразу п’яти торгових точок. Як завжди останнім часом – основна увага приділена південним і західним областям України
У День святого Валентина, 14 лютого, почав роботу дискаунтер АТБ в Одесі за адресою вулиця Святослава Ріхтера 126-128. 17 числа цього ж місяця відкрився магазин в Кременчузі на вулиці Київській, 5 а. Ще через три дні, 20 лютого, введений в експлуатацію маркет в Києві на проспекті Юрія Гагаріна, 3.
В Івано-Франківську АТБ за тиждень відкрив відразу два магазини. 13 числа – за адресою вулиця Андрія Мельника, 10, корпус 10, а 20 лютого – на вулиці Гната Хоткевича, 63 а.
В ході реконцепції Gourmet House зміниться дизайн, зміниться зонування, буде скоректований асортимент, проект покинуть декілька брендів, а поставками займеться компанія самостійно.
Зокрема, «територію гурманів» покинув алкогольний супермаркет Wine House. Перезапуск оновленого Gourmet House намічений на березень цього року.
Про це в інтерв’ю LIGA.net повідомив президент корпорації В’ячеслав Москалевський. За його словами, зараз мережа магазинів Roshen нараховує 50 торгових точок в Києві, Одесі, Харкові та Львові. У цьому році компанія планує відкрити ще п’ять магазинів, а вже в 2019-му може вийти з фірмовою роздрібною торгівлею на ринок Дніпра.
«Ми вже є в Одесі, Харкові та Львові. До Дніпра зайдемо, коли конкретно – не знаю. Може бути, в наступному році», – сказав Москалевський. Він також повідомив, що від раніше озвучених планів по створенню на базі магазинів кав’ярень-кондитерських в компанії вирішили відмовитися.
Як повідомляється на офіційній Facebook-сторінці рітейлера, новий магазин мережі розташований за адресою вулиця Пасічна, 42. Торгова точка розпочала роботу 14 лютого.
Магазин знаходиться за адресою вулиця Незалежності 15 б, і пропонує клієнтам широкий асортимент повсякденних товарів. Урочисте відкриття нового об’єкта мережі Копійка, який працює в основному в Одеській області, сталося 17 лютого.
Новий об’єкт став вже 19-м в мережі, і другим в місті. Адреса торгової точки – вулиця Соборна, 1-г, житловий комплекс Янтарний. У ньому працює п’ять кас, включаючи касу кафетерію. Площа маркету – 480 кв. м.
Асортимент магазину налічує 10 000 найменувань, в тому числі і власних торгових марок.
Урочисте відкриття нової торгової точки на вулиці Руській, 54 пройшло 23 лютого. Її площа становить 100 кв. м, де представлені товари для дому та продукти, food-зона з італійською кавою і хот-догами. Працюють дві каси. «Фішка» магазину – безкоштовний Wi-Fi.
Читайте також наш попередній огляд –