Огляд новин в drogerie & beauty: EVA, Isei, Yves Rocher, Космо та стоковий Prostor

Огляд новин в drogerie & beauty: EVA, Isei, Yves Rocher, Космо та стоковий Prostor

26.06.2018 08:07
  1405
Виктор Нагорский

Prostor відкрив першу торговельну точку в стоковому форматі, мережа EVA за місяць зросла на 10 магазинів, Isei відкрила два торгові об’єкти в великих обласних центрах та інші новини українського рітейлу в сегменті drogerie & beauty.

Мережа магазинів Isei відкрила два магазини в обласних центрах

Isei продовжує активне перетворення своїх бутиків і відкриття нових торгових точок у великих обласних центрах. Зараз мережа нараховує 72 магазина. За останній місяць реалізувала два стратегічно важливі проекти в регіонах – відкриття нового магазину в Харкові та релокацію бутіка в Черкасах. Як повідомила RAU прес-служба компанії, новий бутік Isei в Харкові відкрили на вулиці Отокара Яроша, 21. Це вже 13-й магазин мережі в цьому місті і 8-й в форматі стріт рітейла. Що стосується магазину в Черкасах, то тут Isei змінив локацію на вигіднішу, переїхавши ближче до центру міста. Тепер торгова точка розташовується за адресою вул. Шевченко, 187.

Площа нових магазинів становить 30 кв. м (в Харкові) і 30,5 кв. м (в Черкасах), що є стандартом мережі Isei. Слід зазначити, що обидва магазини відкрилися в оновленому дизайні. Нова, поліпшена концепція бутіків є більш привабливою і сучасною для сьогоднішнього клієнта.

Prostor відкрив перший магазин в стоковому форматі

Мережа Prostor анонсувала відкриття першого в мережі стокового магазину. Як повідомила прес-служба компанії, він почав роботу 1 червня в Дніпрі за адресою пр-т Поля, 11. У той же час, в компанії уточнили, що під вивіскою Prostok відкрилася не торговельна точка, а окрема зона в магазині Prostor, де діють спеціальні пропозиції для покупців. Ціни на товари, представлені в цій зоні, знижуються кожні два тижні на 10% від початкової ціни, зазначеної на ціннику. Максимальні знижки на товари досягають 80%.

Крім цього, за останній місяць мережа Prostor поповнилася ще кількома торговими точками звичного покупцям формату. Зокрема, нові магазини мережі відкрилися в Києві (вул. Гришка, 6 і пр-т Бажана, 1п), Одесі (вул. Жуковського, 22) та Херсоні (пр-т Ушакова, 77). Найближчим часом компанія планує ще два відкриття – в Дніпрі (пр-т Яворницького, 49) та Рівному (вул. Київська, 77).

У травні мережа EVA відкрила 10 нових магазинів

З початку року найбільша мережа магазинів drogerie в Україні зросла на 66 торгових точок. На початок літа EVA об’єднувала 685 магазинів в Україні. Як уточнили RAU в прес-службі компанії, в минулому місяці нові торгові точки мережі відкрилися в Сумах, Слов’янську (Донецька обл.), Хотині (Чернівецька обл.), Рокитному (Рівненська обл.), Костянтинівці (Донецька обл.), Володимир-Волинському (Волинська обл.), Зарічному (Донецька обл.), Авдіївці (Донецька обл.), Дружківці (Донецька обл.) і Новодністровську (Чернівецька обл.). Загальна площа нових магазинів склала 1 200 кв. м. Детальніше про нові відкриття – в інфографіці.

Нагадаємо, раніше в компанії заявляли, що до 2020 року мережа планує об’єднувати близько 1000 магазинів в Україні. У 2017 році чистий дохід EVA від реалізації продукції склав понад 6,6 млрд грн, що на 36,3% більше, ніж в 2016 році.

Мережа Yves Rocher поповнилася торговою точкою в Запоріжжі

У запорізькому торгово-розважальному комплексі City Mall відкрився новий магазин косметики французького бренду Yves Rocher. Як повідомила прес-служба девелоперської компанії Arricano (керуюча ТРЦ City Mall), торгова точка зайняла площу в 25 кв. м. Тут представлений широкий асортимент продуктів – креми для обличчя, для макіяжу, для тіла і засмаги, для волосся, а також лінійка ароматів.

Yves Rocher (Ів Роше) – французька косметична компанія, заснована в 1959 році. Спеціалізується на виробництві косметики і парфумерії, пропонує продукцію середнього цінового діапазону, позиціонуючи природність і натуральність сировини та процесу виробництва. В Україні компанія представлена з 1992 року. Станом на червень 2018 року мережа магазинів Yves Rocher об’єднувала 93 торгові точки в Україні, 27 з яких – в Києві.

L’Occitane відкрив магазини в Києві та Дніпрі

У дніпровському ТРК МОСТ-сіті відкрився магазин французького бренду L’Occitane. Він розташувався на першому рівні торгово-розважального комплексу МОСТ-сіті, а його торгова площа склала 36 кв. м. В асортименті представлені засоби по догляду за обличчям, тілом, волоссям, парфумерія, аромати для дому. Крім цього, в червні компанія також поповнилася новим магазином в Києві. Він відкрився в торгово-розважальному центрі Dream Town.

L’Occitane – французький бренд натуральної косметики з виробництвом в Маноску (Франція). Був заснований в 1976 році Олів’є Боссаном. У всьому світі зараз працює більше 1600 магазинів французької косметики L’Occitane. Бренд представлений в більш ніж 90 країнах на всіх континентах.

У запорізькому City Mall відкрився магазин Palitra

У торгово-розважальному комплексі City Mall в Запоріжжі відкрився магазин Palitra, що спеціалізується на професійній косметиці для волосся та тіла. Торгова точка зайняла площу в 35 кв. м. Тут представлені аксесуари для зачісок, засоби для лікування, укладки, маски, фарби, спреї, а також все необхідне для догляду за волоссям – шампуні, кондиціонери, бальзами, сироватки, флюїди і масла.

У своїй торговій точці Palitra презентує понад 30 відомих брендів, серед яких American Crew, Bingo Hair Cosmetics, Cocochoco, Dalan d’Olive, Floralis, Ga.ma, Joko Blend, Mr.Scrubber, Vero Professional.

У Watsons представили літню серію колекційних магнітів

У липні на полицях магазинів Watsons Україна і в інтернет-магазині з’явилася літня серія магнітів, створених в рамках благодійного проекту «Ангели Watsons». Автором магнітів виступила українська художниця-ілюстратор Євгенія Миронюк.

У Watsons Україна пропонують збирати сезонну колекцію магнітів, тим самим допомагаючи дітям з пороком серця. На кошти, зібрані з їх продажу, компанія закуповує окклюдери – сердечні імпланти, і передає їх в Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М.Амосова. Компанія співпрацює в проекті з благодійним фондом «Серця майбутнього».

Крім покупки магнітів, можна також перерахувати бали з карти Watsons Club на касі магазину. У компанії стверджують, що за час існування проекту зібрано майже три мільйони гривень, що за фактом еквівалентно 35 успішним операціям.

Космо відкриває новий магазин в Києві

Один з лідерів українського ринку drogerie – мережа Космо, в червні поповниться новим торговим об’єктом в Києві. Як повідомляє прес-служба компанії, він відкриється 26 червня на вул. Січових Стрільців, 10. Відзначимо, що це вже третє відкриття магазину Космо в поточному році. У травні нова торгова точка компанії розпочала роботу в Рівному (на вул. В’ячеслава Чорновола, 17), а в березні – в Києві (на вул. Січових Стрільців, 60).

Нагадаємо, раніше глава наглядової ради компанії Сергій Бартощук в інтерв’ю RAU говорив, що мережа планує відкрити перший магазин нового формату. За його словами, пілотний торговий об’єкт в новому форматі планується відкрити вже в 2018 році.

Читайте також –

Руслан Шостак, Varus і EVA: У 2017 фінансовому році чистий дохід EVA зріс на 36%


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку