Огляд новин drogerie & beauty: EVA, Brocard, Люксоптика та інші

Огляд новин drogerie & beauty: EVA, Brocard, Люксоптика та інші

29.01.2020 08:05
  979
Костянтин Симоненко

Новий формат магазинів і рекорд по виручці EVA, другий флагманський Brocard в ТРЦ Ocean Plaza, продаж Люксоптика, відкриття нових торгових точок, злиття і поглинання в сегменті drogerie & beauty.

Цей матеріал доступний російською мовою

Експансія EVA триває

26 січня в столичному ТЦ Караван за адресою вул. Лугова, 12 лінія магазинів EVA відкрила новий магазин. Цей магазин став шостою торговою точкою, відкритою в перший місяць 2020 року. До нього почали роботу магазини в Шепетівці, Хмельницькому, Чернівцях, Рівному та Одесі, а також оновлений магазин в Кропивницькому.

Як написав на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook засновник роздрібних мереж EVA і Varus Руслан Шостак, сумарний річний оборот обох мереж в 2019 році вперше перевищив $1 млрд. Зокрема, EVA відкрила 219 нових магазинів і показала приріст товарообігу більш ніж на 50% в порівнянні з 2018-м.

За його словами, такі результати були досягнуті завдяки кільком ключовим факторам, серед яких зростання споживчого оптимізму, поліпшення систем управління і формування професійних управлінських команд.

Нагадаємо, мережа EVA – найбільший гравець українського ринку drogerie. Станом на 31 грудня 2019 року компанія об’єднувала 974 магазина. При цьому рітейлер планує продовжити динамічне масштабування мережі і в 2020-му році: як розповідала в інтерв’ю порталу Investory News виконавчий директор EVA Ольга Шевченко, в наступному році мережа планує розширитися ще 180 на торгових точок.

Також український рітейлер сегменту drogerie йде в нішу косметичної та парфумерної продукції, відкривши магазин нового формату EVA beauty lab. Перший торговий об’єкт в новій концепції почав роботу в середині грудня 2019-го в дніпровському торгово-розважальному центрі Neo Plaza.

Масштабування Drogerie & Beauty

Якщо EVA можна вважати абсолютним рекордсменом по розширенню, то інші гравці українського сегмента drogerie відкривали набагато менше магазинів.

Наприклад, мережа Prostor відкрила 24 нові торгові точки. Однак чистий приріст по мережі був в шість разів менше: до кінця 2019 го мережа налічувала 336 магазинів – всього на чотири більше в порівнянні з кінцем 2018 року. Можливо, більш істотний ривок в розмірах торгової мережі компанії вдасться зробити в цьому році в разі поглинання іншого великого гравця – Космо. Нагадаємо, у вересні 2019-го власник мережі магазинів ProStor Вадим Тугай отримав дозвіл на цю операцію від Антимонопольного комітету України.

Другий за величиною drogerie-рітейлер України – Watsons – в минулому році і зовсім скоротив свою торгову мережу: якщо до початку 2019 го Watsons об’єднував 429 торгових точок, то до кінця – всього 416. Незначно скоротилася в минулому році і мережа магазинів косметики ручної роботи LUSH. Детальніше про розвиток сегмента читайте в матеріалі RAU.

Другий Brocard в київському ТРЦ Ocean Plaza

29 грудня 2019 року компанія Брокард Україна відкрила другий магазин в київському ТРЦ Ocean Plaza, вул. Антоновича, 176. Магазин площею 704 кв. м став одним з найбільших для мережі.

Всього за минулий рік компанія відкрила дев’ять нових магазинів.

Новий Brocard виконаний в чорно-білій концепції, зонований відповідно до товарних груп: парфумерія, декоративна косметика та засоби по догляду за шкірою і волоссям. У другому магазині представлено більше 250 брендів, великий вибір нішової парфумерії, для знайомства з якою відвели спеціальний зал.

«ТРЦ Ocean Plaza – один з найбільш відвідуваних торгових центрів Києва, і перший магазин Brocard в ньому входить в топ-3 найуспішніших в мережі. При цьому формат існуючого магазину не дозволяв представити повний асортимент брендів з портфоліо компанії. Тому було прийнято рішення відкрити другий об’єкт з розширеним асортиментом», – пояснює появу другого магазину директор зі стратегічного розвитку Брокард-Україна Олена Лада.

Таким чином на початок 2020-го оператор парфюмерно-косметичного ринку України в сегменті luxury (магазини під брендами Brocard, Kiehl’s і М.А.С., інтернет-магазин Letu.ua) володів 99 магазинами в 26 містах країни.

АМКУ дав дозвіл на операцію з продажу мережі Люксоптика

Відомий французько-італійський холдинг EssilorLuxottica може купити українську мережу оптик Люксоптика.

АМКУ розглянув питання про надання дозволу нідерландській компанії Essilor Nederland Holding B.V. (100%-ва дочка EssilorLuxottica) на придбання понад 50% в компанії International Optical House Holding B.V. (Нідерланди), якій належить 100% в ТОВ Люксоптика Холдинг (Київ). За даними джерела RAU, відповідний дозвіл АМКУ вже затверджено.

Люксоптика Холдинг належить Надії Шаломовій, дружині екс-глави Адміністрації Президента України Бориса Ложкіна, і співвласникові мережі Добробут Олегу Калашникову. Мережа налічує 176 оптик. Люксоптика працює в Україні з 1994 року.

Оновлення Gara Beauty разом з ТЦ Dream Town

У ТЦ Dream Town, оновлення концепції якого, за словами Гаріка Корогодського, одного з керівників ТЦ, завершиться навесні 2020 року, відкрився салон краси мережі Gara Beauty Лізи Корогодської. Перший салон оновленої мережі Gara Beauty почав роботу напередодні новорічних свят в просторі за адресою Оболонський проспект, 21 Б (1-й поверх, атріум «Італія»).

Gara Beauty в ТРЦ Dream Town займає площу в 100 квадратів. Одна з «фішок» – спеціально розроблене місце, де зручно робити паралельні процедури: манікюр, педикюр, пофарбувати волосся або зробити догляд за бровами. Економія часу – основа концепції Gara Beauty, тому мережа салонів відкривається в ТРЦ.

Читайте також наш попередній огляд –

Огляд новин drogerie & beauty: EVA, Brocard, Bomond, Kiehl’s та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку