Огляд новин в drogerie&beauty: Watsons, Brocard, Космо, Apothecary, Prostor та інші

Огляд новин в drogerie&beauty: Watsons, Brocard, Космо, Apothecary, Prostor та інші

22.11.2018 08:00
  875
Микола Маранчак

Apothecary: Skin Desserts в ТЦ Globus, Космо на Майдані Незалежності, Brocard в ТЦ Gorodok Gallery, Watsons Україна в новому форматі «beauty» та інші.

Brocard

31 жовтня компанія Брокард-Україна відкрила новий магазин в київському ТЦ Gorodok Gallery. Як повідомила RAU прес-служба мережі, площа торгового об’єкта становить 250 кв. м. Магазин, оформлений в чорно-білому корпоративному стилі, став 16-м у мережі. Формат передбачає чітке зонування відповідно до товарних груп, поділ зон жіночої та чоловічої парфумерії та засобів по догляду, продуману конфігурацію по брендам.

«Мережа Brocard продовжує активно розвиватися: ми відкриваємо нові магазини, привозимо до України нові бренди косметики та парфумерії, знайомимо ринок з новинками, – прокоментувала директор зі стратегічного розвитку Брокард-Україна Олена Лада. – Наш новий магазин в ТЦ Gorodok Gallery – це традиційно стильний, просторий і світлий простір. Ми сподіваємося, що відвідувачі торгового центру оцінять можливість купувати тут улюблені бренди і відкривати нові.

Брокард-Україна – найбільший оператор парфумерно-косметичного ринку України в сегменті luxury (бренди Brocard, М. А. С і Kiehl’s, інтернет-магазин Letu.ua). У компанії 95 магазинів у 25 містах України, більше 1 600 співробітників і 1 300 000 постійних клієнтів.

Watsons Україна

Один з лідерів вітчизняного ринку drogerie компанія Watsons Україна відкрила 27 жовтня в Києві магазин в новому форматі “beauty”. Торговий об’єкт розташований за адресою вулиця Гната Юри, 20, в ТРЦ Kvadrat Shopping Mall.

В магазині нового формату, крім іншого, представлений асортимент декоративної косметики та косметики по догляду за шкірою. Також в торговій точці особливо широко представлений ексклюзивний асортимент Watsons. Так, в ньому представлена ексклюзивна органічна косметика Naturals by Watsons. А також — безліч нових брендів і найменувань корейської косметики, вже полюбився українським покупцям. В український підрозділ Watsons входить понад 400 магазинів і 17 аптек в більш ніж 100 містах.

Дізнатися більше про магазин, його формат і подивитися фоторепортаж з відкриття можна за посиланням.

Космо

Космо відкрило 23 жовтня магазин нового формату на виході зі станції метро Майдан Незалежності в Києві. Про це RAU повідомила прес-служба мережі. Площа торгового об’єкту склала 165 кв. м. В новому Космо представлені всі основні категорії товарів для краси, парфумерія, товари для дітей та догляду за будинком, у тому числі широкий вибір ексклюзивних брендів, лаконічні і продумані покажчики груп товарів і відділів, зручна простора касова зона.

Космо – це національна мережа магазинів краси і здоров’я, заснована в 2000 році ТОВ “Суматра-ЛТД”. Мережа налічує 106 магазинів і 28 аптек в 28 містах України.

Apothecary

1 листопада в ТЦ Globus відкрився перший в Києві магазин українського бренду косметики ручної роботи Apothecary.Skin Desserts. Як повідомила RAU прес-служба торгового центру, магазин загальною площею 26 кв. м знаходиться в Globus 1 на першому поверсі. У магазині представлено широкий вибір засобів по догляду за шкірою, зокрема для домашніх spa-процедур. Apothecary пропонує натуральні масла, які можуть використовуватися для щоденного догляду.

«Apothecary – це самобутній український бренд, родом зі Львова, у якого своя історія і чітке позиціонування. Він активно розвивається на ринку і за чотири роки свого існування показав прекрасні результати», – прокоментувала менеджер з оренди ТЦ Globus Олена Семочкіна.

Косметичний бренд був заснований у Львові в 2014 році. Вся косметика Apothecary. Skin Desserts ручної роботи і створюється на основі оригінальних рецептів з натуральних інгредієнтів в поєднанні з сучасними технологіями.

Нагадаємо, що нещодавно в ТЦ GLOBUS 2 відкрився магазин органічної косметики зі Швейцарії Vivasan. Магазин вже працює в тестовому режимі.

EVA

За підсумками жовтня 2018 року мережа магазинів EVA поповнилася ще 8 магазинами. пише TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії, загальна площа відкритих в жовтні магазинів склала 1030 кв. м. Магазини відкрилися за наступними адресами:

  • Фастів, вул. Соборна, 42
  • Вознесенськ, вул. Київська, 18/3
  • Богородчани, вул. Шевченка, 55
  • Кривий Ріг, вул. Незалежності України, 16 Б
  • Сєвєродонецьк, пр. Гвардійський, 15
  • Житомир, вул. Велика Бердичівська, 67
  • Суми, вул. М. Лушпи, 45
  • Березівка, вул. М. Грушевського, 2

З початку 2018 року мережа збільшила свою присутність на 127 торгових точок. Таким чином, на даний момент EVA налічує 737 магазинів. Нагадаємо, в 2017 році Національна мережа Лінія магазинів EVA відкрила рекордну кількість магазинів – 168.

Prostor

З початку листопада мережа Prostor відкрила три торгові точки. За інформацією на Facebook рітейлера, нові магазини компанії почали роботу в Києві, Івано-Франківську та Маріуполі. Зокрема, перший з них знаходиться на просп. Лобановського, 4, другий – на вул. Галицької, 139, третій – на просп. Металургів, 180.

Шик і Блиск

Роздрібна мережа магазинів аксесуарів, косметики, парфумерії, засобів особистої гігієни, побутової хімії та товарів для дому Шик і Блиск наприкінці жовтня оновила магазин в Умані. Торгова точка розпочала свою роботу 27 жовтня на вул. Незалежності, 78.

Нагадаємо, станом на кінець першого півріччя 2018-го Шик і Блиск об’єднував 150 магазинів в Україні. Торгові об’єкти мережі представлені у восьми областях країни – Київській, Житомирській, Хмельницькій, Вінницькій, Кіровоградській, Одеській, Рівненській та Чернівецькій.

Читайте також наш попередній огляд –

Огляд новин в drogerie&beauty: EVA, Prostor, Космо і новий формат ISEI


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  35
Усі новини ринку