Огляд новин в drogerie&beauty: новий формат Brocard, 300-й Prostor і премія Watsons
Brocard відкрив перший Niche Bar в Одесі, а Prostor – 300-й магазин в Україні, EVA збільшила дохід і прибуток, а Watsons отримав національну премію, мережа Шик і Блиск поповнилася двома торговими точками, а бренд Asian Beauty відкрив перший магазин в країні в ТРЦ Lavina Mall.
Brocard відкрив перший Niche Bar в Одесі
В середині травня мережа парфумерно-косметичних магазинів Brocard відкрила в одеському ТРЦ Європа перший в місті торговий об’єкт формату Niche Bar – концептуальний бутик нишевой парфумерії. Цей формат передбачає особливу атмосферу та сервіс: парфумерні експерти проводять індивідуальні консультації та презентації, розповідають історії брендів та їх творців, інгредієнтів і композицій. Портфоліо брендів одеського Brocard Niche Bar включає Amouroud, Atelier Cologne, Atelier Flou Paris, Escentric Molecules, Esteban, Etat Libre d’Orange, Franck Boclet, Gritti, Herve Gambs, Histoires De Parfums, Hugh Parsons, Laboratorio Olfattivo, L’Artisan Parfumeur, LM Parfums, Maison Margiela, Montale, Penhaligon’s, Tiziana Terenzi, Tom Ford, Zarkoperfume і інші.
Як відзначили в прес-службі компанії, перший торговий об’єкт цього формату відкрився в київському БЦ Леонардо в листопаді 2017 року. При цьому до кінця 2018 року Brocard планує відкриття нішевих бутиків і в інших найбільших містах України. Нагадаємо, крім магазинів Brocard компанія управляє торговими точками М.А.С. і Kiehl’s в Україні. В цілому під керуванням рітейлера в 25 містах працюють 97 магазинів загальною площею близько 31 000 кв. м, а також інтернет-магазин Letu.ua. За результатами 2017 року загальний оборот мережі склав 3,5 млрд грн.
EVA збільшила дохід і чистий прибуток
Чистий дохід від реалізації продукції мережі EVA в 2017 році виріс більш ніж на 36% в порівнянні з 2016 роком – до 6,6 млрд грн. Відповідні дані містяться в фінзвіті компанії РУШ (Дніпро), що розвиває мережу парфумерно-косметичних магазинів ЕVA.
Згідно з документом, компанія також збільшила чистий прибуток. У 2017 році мережа отримала 243,5 млн грн чистого прибутку, що на 15,3% більше, ніж роком раніше. Валовий прибуток РУШ в минулому році зросла на 37,1% – до 1,6 млрд грн, а операційний – на 7,5%, до 362,3 млн грн.
Нагадаємо, в минулому році EVA відкрила 168 нових торгових об’єктів, що стало рекордом для мережі. За перші чотири місяці 2018 року ЕVA зросла ще на 72 торгові площакі. Станом на травень мережа компанії об’єднувала 675 магазинів у всіх регіонах України.
Prostor відкрив 300-й магазин
Ще один великий гравець українського ринку drogerie – компанія Стиль Д, що розвиває мережу з продажу парфюмерно-косметичної продукції Prostor – з початку 2018 року відкрила 25 нових магазинів.
Як повідомила прес-служба компанії, тим самим рітейлер розширив мережу магазинів до 300 торгових точок в 112 містах країни. Трьохсотий магазин мережі площею 101,3 кв. м відкрився в Києві і став 23-м в столиці.
Відзначимо, що з початку року компанія відкрила вже більше магазинів, ніж за весь за весь 2017-й. У минулому році рітейлер відкрив всього 20 торгових точок в Україні. Станом на кінець грудня 2017-го мережа об’єднувала 281 магазин в 109 містах країни.
Проект «Янголи Watsons» отримав Національну премію
Благодійний проект Watsons Україна «Янголи Watsons» був відзначений міжнародним журі в Національному конкурсі кейсів корпоративної соціальної відповідальності в Україні. А саме – за кращий корпоративний внесок в ціль сталого розвитку №3 «Міцне здоров’я».
Церемонія нагородження відбулася 12 квітня в Києві. Серед інших компаній, які подавали кейси для участі, були такі як Ашан, Галнафтогаз, ДТЕК, L’ORÉAL та ін. Всього в конкурсі брали участь 28 кейсів в 12 номінаціях.
В рамках конкурсу Watsons Україна представила свій благодійний проект «Янголи Watsons», в рамках якого компанія вже третій рік збирає кошти на придбання оклюдерів для дітей з пороком серця. За цей період зроблено більше 30 операцій.
Watsons – роздрібна мережа торгівлі товарами для краси і здоров’я. У мережу Watsons Україна входить понад 400 магазинів і 28 аптек у більше ніж 100 містах.
Мережа Шик і Блиск відкрила два нових магазини
Роздрібна мережа магазинів аксесуарів, косметики, парфумерії, засобів особистої гігієни, побутової хімії і товарів для будинку Шик і Блиск з початку травня відкрила дві нові торгові точки в Києві та Одесі. Торговий об’єкт компанії в столиці почав роботу 5 травня в торгово-розважальному центрі Караван на вулиці Луговій, 12. А в Одесі новий магазин компанії відкрився 19 травня в ТРЦ Рів’єра на вул. Південна дорога, 101а.
Нагадаємо, станом на початок 2018 року мережа Шик і Блиск об’єднувала більше 140 торгових точок в Україні. За кількістю магазинів мережу є четвертим рітейлером сегмента drogerie в Україні.
Бренд Asian Beauty відкрив перший магазин в Україні
У столиці відкрився перший мультибрендовий магазин високотехнологічної корейської косметики Asian Beauty. Як повідомила компанія NAI Ukraine, торгова точка розмістилася в одному з найбільших торгово-розважальному центрі країни – Lavina Mall.
Як уточнили в прес-службі NAI, Asian Beauty ексклюзивно представляє такі бренди як HAION, Jejuon, Secriss, D + Clinic, OR’jade, RONAS, Thank you Farmer, Biocos, Anskin і JNN. Раніше в країні працював тільки інтернет-магазин бренду, але вже незабаром компанія планує відкрити ще одну торгову точку – в столичному ТРЦ Gulliver.
Читайте також –
Огляд новин в drogerie&beauty: Brocard, Irene Bukur, Plus Market, Шик&Блиск і Prostor