Огляд новин в drogerie & beauty: відкриття EVA, активний Prostor і новий формат КОСМО

Огляд новин в drogerie & beauty: відкриття EVA, активний Prostor і новий формат КОСМО

06.02.2018 08:02
  4323
Виктор Нагорский

Prostor активізує розвиток мережі, EVA відкрила перші магазини в 2018 році, бренд італійської косметики WYCON заявив про плани вийти в усі регіони України, а також інші новини українського рітейлу в сегменті drogerie & beauty.

EVA

У січні мережа магазинів EVA поповнилася трьома торговими точками загальною площею 433 кв. м. Зокрема, лідер українського ринку drogerie відкрив нові магазини в Дніпрі (вул. Ю. Кондратюка, 8), Луцьку (пл. Привокзальна, 1) і Кривому Розі (вул. Лермонтова, 24 б). Таким чином, на початок лютого мережа налічувала 613 магазинів у всіх регіонах країни. У минулому році EVA відкрила 168 торгових об’єктів, що стало рекордом для мережі.

eva

Крім цього, за інформацією порталу All Retail, EVA на початку року поглинула локального оператора – торгову мережу Астера в Полтавській області. Повідомляється, що рітейлер взяв під своє управління 20 магазинів Астера в Полтаві, Кременчуці, Пирятині, Лубнах, Гадячі та деяких інших населених пунктах. Зараз в приміщеннях закінчуються ремонтні роботи, а запуск в цих місцях торгових точок EVA очікується приблизно через місяць.

Нагадаємо, EVA – це національна мережа магазинів з великим асортиментом товарів для жінок, яка пропонує широкий асортимент товарів декоративної косметики, товарів по догляду за обличчям і тілом, біжутерію, аксесуари, товари для дому, а також дитячі товари. Розвитком мережі займається компанія РУШ, створена в 2002 році. Зараз в компанії працює більш ніж 7600 співробітників.

Prostor

Активно розвивав мережу магазинів в січні й інший великий гравець ринку – Prostor, який відкрив сім нових торгових точок. Так, в минулому місяці нові магазини компанії з’явилися в Києві (вул. Милославська, 6), Харкові (вул. Бекетова, 21), Дніпрі (бульвар Зоряний, 1 а), а також Маріуполі Донецької області (вул. Мамина-Сибіряка, 35 ), Першотравенську Дніпропетровської області (вул. Горького, 2), Дніпрорудному Запорізької області (пр. Ентузіастів, 13) і Кам’янці Черкаської області (вул. Героїв Майдану, 34).

Prostor

Відзначимо, що за весь 2017 рік рітейлер відкрив 20 торгових точок в Україні. Станом на кінець грудня 2017-го мережа об’єднувала 281 магазин Prostor в 109 містах країни. Найбільш цікаве відкриття компанія здійснила в грудні. Тоді Prostor відкрив експериментальний магазин нового форматe в центрi Днiпра, додавши food-категорію в асортимент торгової точки. У ній можна придбати молочну продукцію, сири, м’ясо-ковбасні вироби, безалкогольні, слабоалкогольні та алкогольні напої, чай, кава, солодощі та інші продукти харчування.

Plus Market

Мережа drogerie-магазинів Plus Market поповнилася новою торговою точкою в Полтавській області. Магазин компанії відкрився в смт. Котельна по вул. Жовтнева, 206. Площа торгового об’єкту склала 150 кв. м. У магазині представлено широкий асортимент товарів для дому, догляду та краси.

Plus market

Plus Market – мережа магазинів з широким асортиментом товарів для всієї родини: декоративна косметика, парфумерія, засоби для догляду та гігієни, товари для дому, побутова хімія. В основному компанія розвивається в обласних центрах і невеликих селищах міського типу. Перший магазин був відкритий влітку 2015 року. Зараз мережа налічує понад 60 торгових об’єктів.

Watsons

Мережа магазинів Watsons в січні обмежилася відкриттям одного магазина в Західній Україні. Нова торгова точка рітейлера відкрилася 19 січня на вул. Новгородській в Івано-Франківську. Торгова площа магазина склала 145 кв. м.

Watsons

Watsons – найбільша роздрібна мережа торгівлі товарами для краси і здоров’я в Азії. На сьогодні мережа налічує більше 4800 магазинів і понад 1400 аптек на 25 ринках Азії та Європи. В їх число входять континентальний Китай, Тайвань, Гонконг і Макао, Сінгапур, Таїланд, Малайзія, Філіппіни, Індонезія, а також Туреччина і Україна.

У мережу Watsons Україна входить понад 400 магазинів і 28 аптек у більше ніж 100 містах. Більше 5000 співробітників обслуговують майже 3 млн покупців щомісяця.

LUSH

Британський бренд косметики ручної роботи LUSH відкрив оновлений магазин в Запоріжжі. Торгова точка відновила роботу на першому поверсі торгово-розважального центру Аврора. Зараз мережа LUSH в Україні представлена 13-ма магазинами в шести містах країни: Києві, Львові, Одесі, Харкові, Дніпрі та Запоріжжі.

LUSH

Нагадаємо, раніше одна із засновниць бренду LUSH Ровена Берд в інтерв’ю RAU заявила, що в 2018 році компанія планує оновити ряд регіональних магазинів. «В Україні однозначно потрібні магазини великих розмірів, і це мета на 2018 рік. Коли і де вони відкриються, поки важко сказати: ми розглядаємо різні варіанти», – сказала вона. У той же час, почати рік компанія планує з відкриття порівняно невеликого магазину площею 30 кв. м в ТРЦ Rive Gauche з подальшими планами перенести його в другу чергу ТРЦ.

КОСМО

Мережа КОСМО планує відкрити перший магазин нового формату. Як повідомив глава наглядової ради компанії Сергій Бартощук, пілотний торговий об’єкт в новому форматі планується відкрити вже в 2018 році. «Цей формат буде орієнтований на споживача і буде цікавим. Новий дизайн не є метою, він є лише функцією. Загалом, можу сказати, що в новому форматі будемо робити іншу пропозицію для споживача – не тільки товарну, а й комплексну. Не хочу вдаватися в подробиці, краще потримаю інтригу», – зазначив Сергій Бартощук.

КОСМО

В інтерв’ю RAU топ-менеджер також розповів про результати роботи компанії і загальну ситуації на ринку drogerie. Мережа КОСМО стабільно входить в четвірку найбільших гравців українського ринку drogerie. Компанія, створена в 1994 році, зараз об’єднує близько 130 торгових точок в 27 містах, вона представлена в 12 областях України.

WYCON

Бренд італійської косметики WYCON має намір відкрити фірмові магазини у всіх обласних центрах і великих містах України, а також запустити онлайн-магазин. Про це порталу Retailers розповіла керівник компанії WYCON Україна Елла Юдіна. Бренд WYCON був заснований в Італії в 2009 році, а в 2017-му з’явився в Україні за франшизою. Зараз в світі відкрито понад 135 магазинів WYCON, і один з них – в столичному ТЦ Globus. В торгівельних точках мережі представлений широкий асортимент декоративної косметики та товарів для краси: помади, туші та багато інших товарів.

WYCON

Як розповіла Юдіна, отримати франшизу було досить складно. Крім неї від України претендувало ще три компанії. Засновники WYCON віддали перевагу Еллі, оскільки у неї вже був досвід не тільки з побудови мережі магазинів косметики, але й з розвитку всесвітньо відомих брендів в Україні, зокрема Make-up.

Читайте також –

Надія Фоміна, PROSTOR: Ера data driven маркетингу і customer experience в Україні настала – що далі?


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  14