Новини fashion-рітейлу: п’ятий H&M, новий турецький бренд і активність українських мереж

Новини fashion-рітейлу: п’ятий H&M, новий турецький бренд і активність українських мереж

24.09.2020 08:00
  1112
Виктор Нагорский

H&M і DeFacto розширили українські мережі до п’яти магазинів, групи Argo та MTI орендували значні площі в харківському ТРЦ Nikolsky, турецький бренд FLO запланував вихід на український ринок, а місцеві гравці масштабують бізнес і впроваджують нові формати.

Цей матеріал доступний російською мовою

Argo

Fashion-рітейлер Argo орендував близько 600 кв. м площі приміщень для відкриття відразу декількох магазинів в споруджуваному в Харкові торгово-розважальному центрі Nikolsky. Про підписання договору оренди з представниками Argo редакції RAU повідомила прес-служба девелоперської компанії Budhouse Group, яка виступає девелопером проекту.

В компанії уточнили, що Argo планує відкрити в ТРЦ три магазини під брендами Benetton, Scotch&Soda і Pinko. Планується, що Benetton займе площу в 366 кв. м, Scotch & Soda – 130 кв. м, а Pinko – 96 кв. м.

У прес-службі також нагадали, що раніше девелопер підписав договори оренди з такими операторами як Calzedonia Group, Esprit, Swarovski, Megasport, Будинок іграшок, Сільпо, Foxtrot, LC Waikiki, Multiplex, Sport Life та іншими.

DeFacto

Великий турецький fashion-бренд DeFacto відкрив магазин в Дніпрі, тим самим розширивши свою мережу в Україні до п’яти торгових об’єктів. Про це повідомила компанія Synergy Construction, яка виступила партнером DeFacto з оформлення нової торгової точки. Новий магазин fashion-рітейлера відкрився в одному з найбільших ТРЦ Дніпра – МОСТ-Сіті, розташованому в центральній частині міста на вул. Глінки, 2.

Універмаг зайняв площу в 1200 кв. м на другому поверсі торгово-розважального центру. У магазині традиційно представлені жіночий та чоловічий одяг, нижня білизна і взуття, а також дитячі колекції та парфумерія. В Synergy Construction також відзначили, що меблювання нового торгового об’єкту DeFacto виконане з натуральних матеріалів: дерева, ротанга і металу.

Нагадаємо, DeFacto представлений на українському ринку з 2018 року, коли рітейлер відкрив магазини у Києві (ТЦ Globus) і Одесі (ТРЦ Riviera). У 2019 році компанія поповнилася ще однією торговою точкою в столичному ТРЦ Lavina Mall, а в поточному році відкрила ще два магазини. Крім ТРЦ Мост-Сіті, торговий об’єкт турецького бренду розпочав роботу в новому київському ТРЦ Retroville.

Jasmine

У київському ТЦ Globus відкрився магазин українського бренду білизни Jasmine. Як повідомили RAU в прес-службі торгового центру, бутик Jasmine розташувався на першому поверсі першої частини ТЦ і зайняв площу в 130 кв. м, представивши широку лінійку нижньої білизни власного виробництва. Як розповіла в інтерв’ю RAU Олена Очеретна, генеральний директор Jasmine, компанія відкрила вже 40 торгових точок в Україні, а в планах – розширення мережі мінімум до 80-100 магазинів в країні. При цьому рітейлер планує відкриватися виключно в торгових центрах.

Крім цього, бренд має намір активно розвиватися на зарубіжних ринках. Зараз він вже представлений в Саудівській Аравії, Казахстані та Білорусі. Зокрема, в Саудівській Аравії відкрито два магазини Jаsmine: в ТЦ Al Salaam Mall (м. Джедда) і ТЦ Dana Mall, (м. Янбу). У Казахстані також ефективно працюють два торгових об’єкти: в ТРЦ MEGA Alma-Ata (м. Алмати) і в ТРЦ MEGA Silk Way (м. Нур-Султан). А в Республіку Білорусь компанія вийшла лише в 2020 році, відкривши партнерський магазин в ТЦ MAGNIT (м. Мінськ).

Giulia

Мережа Giulia відкрила магазин в новому форматі та запланувала запуск ще десяти точок до кінця року. Перший торговий об’єкт рітейлера в новому форматі став вже 77-м для компанії, і розпочав роботу 1 вересня в ТРЦ Forum Lviv. Новий концепт дозволив структурувати асортимент, зробити простір більш зрозумілим і зручним для покупця. Функціональність і адаптивність обладнання дозволяє оперативно реагувати на зміну сезонів і перебудовувати асортиментну пропозицію швидко і ефективно.

Також в Giulia розповіли про подальші плани розвитку. «Ми будемо відкривати нові концепти та робити реконструкцію існуючих магазинів в першу чергу у великих ТРЦ на площі від 65 кв. м, а нинішнє обладнання переносити в невеликі міста, що дозволить нам далі покривати регіони і розвивати роздрібну мережу», – конкретизувала керуючий партнер компанії Ірина Дехно. Крім цього, в 2020 році рітейлер має намір запустити власний інтернет-магазин.

LC Waikiki

Турецький бренд одягу LC Waikiki продовжує масштабування торгової мережі, відкривши новий магазин в торгово-розважальному центрі Retroville. як повідомила RAU прес-служба компанії, торговий об’єкт розпочав роботу 29 серпня і став уже 37-м в українській мережі LC Waikiki. Просторий магазин, виконаний у світлих тонах, розмістився на площі 1200 кв. м.

У торговій точці представлені колекція до школи і нова осіння колекція. Традиційно присутні всі категорії для жінок, чоловіків, дітей і немовлят, для майбутніх мам і новонароджених, а також спортивний одяг, аксесуари та взуття. Особливістю магазину в ТРЦ Retroville став другий в Україні концептуальний shop-in-shop – LCW Dream, де представлена ​​ексклюзивна колекція вишуканої білизни, піжам і одягу для дому.

Нагадаємо, турецький бренд LC Waikiki вийшов на український ринок в 2013 році, і за цей час зумів стати одним з найбільших рітейлерів одягу в країні. Компанія швидко масштабує бізнес, і зараз мережа магазинів LC Waikiki в Україні налічує 37 торгових точок загальною площею понад 40 000 кв. м.

MTI

Навесні 2021 року група MTI планує відкрити 10 бутиків світових брендів у харківському ТРЦ Nikolsky. Більшість з них представить omni-fashion рітейлер Intertop Ukraine. Зокрема, компанія відкриє монобрендові магазини Timberland, Vans, The North Face, Skechers, Armani exchange, Ecco, Intertop, Geox і Marc`O Polo. Крім того, відвідувачам ТРЦ Nikolsky будуть доступні ювелірні прикраси бренду Pandora, офіційним дистриб’ютором яких виступає компанія Amadeo. Також ведуться переговори щодо відкриття фірмового магазину Samsung Experience Store, офіційним провайдером якого є ще один рітейлер групи MTI – Protoria.

За словами директора групи компаній MTI Олексія Заремби, для відкриття магазинів в ТРЦ рітейлер орендував понад 1500 кв. м. «З кожним роком група MTI масштабується в сегменті рітейл, надаючи українцям можливість бути ближче до кращих модних брендів світу. Тому оренда понад 1500 кв. м площі в сучасному торгово-розважальному центрі Харкова – стратегічно виважене рішення для нас. Особливо в такому динамічному і молодіжному місті», – прокоментував Заремба.

Всі. Свої

Компанія Всі. Свої відкрила новий магазин українських брендів в столичному ТРЦ Retroville. Він став уже другим магазином мережі в торгово-розважальному центрі та четвертим в столиці за п’ять років існування проекту Всі. Свої. Новий торговий об’єкт зайняв площу в 1585 кв. м. Тут представлено рівно 100 українських виробників і вперше об’єднані два напрямки діяльності платформи: на одній локації продається одяг (51 бренд), взуття та аксесуари (21 бренд), білизна і домашній одяг (8 брендів), а також товари для дому та декору (20 брендів).

«За п’ять років існування проект Всі. Свої сильно масштабувався. Ми відкрили чотири магазини, маркети, онлайн-магазин vsisvoi.ua, вечірки, івент-простір, гастрономічний проект «Своя Кава» і «Своє Морозиво». Всі наші подальші плани пов’язані з розвитком цих бізнесів. Також ми командою думаємо над альтернативними напрямками (таким собі «планом Б») на випадок другої хвилі або посилення карантину», – каже засновниця проекту Анна Луковкіна. За її словами, зовсім скоро Всі. Свої анонсують спільний партнерський проект, спрямований на підтримку підприємців-початківців.

FLO

В Україну виходить турецький взуттєвий рітейлер FLO. Компанія вже підписала договір оренди для відкриття свого магазину в харківському ТРЦ Nikolsky. Він займе 579 кв. м і запропонує асортимент чоловічого, жіночого та дитячого взуття. Як уточнили в прес-службі ТРЦ, компанія також планує представити в Україні бренд Nine West.

Відзначимо, що FLO – найбільша в Туреччині мережа магазинів взуття, яка об’єднує близько 500 магазинів в країні, і ще 100 торгових точок за її межами. Компанія працює в 20-ти країнах світу, реалізуючи товари власного виробництва, а також продукцію інших взуттєвих брендів, в тому числі Kinetix, Polaris, US Polo, Lumberjack, Butigo, Dockers by Gerli та інших. В рамках стратегії розвитку до 2023 року компанія має намір збільшити обсяг експорту до $300 млн і відкрити в цілому 300 магазинів в 47-ми країнах світу.

H&M

Шведський H&M відкрив новий магазин в столичному торгово-розважальному центрі Retroville. В оформленні магазину, площею близько 2400 кв. м, переважають теплі відтінки, багато дерева та рослин і велика кількість примірочних. Партнером H&M з оформлення цієї торгової точки стала будівельна компанія Synergy Construction.

«До кінця цього року інших відкриттів швидше за все не буде. Зосередимося на підписанні договорів і стратегії розвитку на наступний рік. Розглядаємо в 2021-му вже експансію не тільки по Києву», – розповіла RAU Ольга Олійник, PR&Marketing Manager H&M в Україні.

Нагадаємо, перший магазин в Україні H&M відкрив у серпні 2018 року в київському ТРЦ Lavina Mall. З тих пір мережа бренду в столиці зросла до п’яти торгових точок – магазини компанії також працюють в ТРЦ Sky Mall, River Mall і Dream Town.

Ultra Group

Великий український fashion-рітейлер Ultra Group відкрив в столичному ТРЦ Retroville перший мультибрендовий магазин Ultrashop. Про це повідомила консалтингова компанія Retail&Development Advisor, яка виступила брокером при підписанні договору оренди приміщення в ТРЦ. За інформацією RDA, в магазині представлені всі шість брендів з портфелю Ultra Group: Levis, Guess, Hugo, SuperDry, Karl Lagerfeld і Baldinini. В компанії також уточнили, що новий торговий об’єкт Ultra Group зайняв 420 кв. м на першому поверсі ТРЦ Retroville.

Читайте також попередній огляд –

Fashion-рітейл після карантину: найбільший H&M, розширення LC Waikiki та перший аутлет All Stars


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку