Новий флагман: як виглядає супермаркет Novus в ТРЦ SkyMall (фоторепортаж)

Новий флагман: як виглядає супермаркет Novus в ТРЦ SkyMall (фоторепортаж)

24.09.2019 08:15
  2332
Виктор Нагорский

Novus відкрив найбільший магазин мережі в київському ТРЦ SkyMall. Інвестувавши більше 160 млн грн, компанія представила супермаркет оновленого формату з абсолютно новими рішеннями, товарами та послугами.

Цей матеріал доступний російською мовою

Відкриття торгового об’єкта відбулося 21 вересня, а сам магазин зайняв рекордну для компанії площу – близько 12 000 кв. м, з яких 6300 кв. м відведено під торговий зал. За словами генерального директора Novus Марка Петкевича, окрім площі, в супермаркеті було істотно розширено асортимент товарів. У тому числі – продукції власного імпорту та ВТМ.

«Ми дуже багато уваги приділяємо зручності покупця. Широкі проходи, зрозуміла і проста навігація – ці фактори важливі для сучасного покупця, а значить, і для нас. Зайшовши в магазин, в першу чергу, всі наші гості побачать новий і затишний інтер’єр. Наша мета була надати все в одному місці, все за чим прийшов наш покупець – і це головний наш пріоритет», – прокоментував відкриття керівник Novus.

Які ж нові рішення реалізувала компанія в новому флагманському супермаркеті та чим здивувала покупців – у фоторепортажі RAU.

На вході в магазин розташована велика зона непродовольчих товарів. Тут можна купити книги, товари для дому, текстиль, посуд, побутову хімію, сезонні товари та багато іншого.

В цілому, завдяки великій площі та низці нових рішень з викладки товару, компанії вдалося представити в торговому об’єкті рекордний асортимент продукції – понад 50 000 найменувань.

В новому форматі працює пивбар і кафе з великою сімейної зоною відпочинку під брендом The Lunch. У його меню покупці зможуть знайти бургери, млинчики, каву та піцу, приготовану в традиційній італійській печі, яка розташована безпосередньо в магазині. В цілому, в фуд-зоні обладнано понад 150 посадкових місць.

Поруч з кафе розташована розширена зона хлібобулочних виробів. Окрім продукції від масових виробників, тут представлена випічка власного виробництва, яка готується за старовинними національними рецептами на заквасках в спеціальних подових печах. Тут же розташований кондитерський відділ Novus.

Особливу увагу в мережі Novus приділяють власному виробництву. У новому магазині рітейлер розширив потужності виробничих цехів і представив нові продукти. «Ми вже привчили свого покупця до свіжого запашного хліба з подових печей і широкого асортименту м’ясних і рибних виробів, які коптять безпосередньо в цехах супермаркетів. У новому магазині, крім оновлених кафе і пивбару, також здивуємо своїх клієнтом свіжоспеченою піцою з печі, новим асортиментом в салат-барі та свіжими фрешами. А в кулінарії буде представлено широкий асортимент страв з продуктів, актуальних сезону, приготованих за рецептами країн Азії, Європи та Латинської Америки», – говорить операційний директор Novus Олексій Панасенко.

За словами топ-менеджера мережі, в торговій точці представлено широкий асортимент свіжого м’яса, яке компанія ретельно відбирає, і тут же, в цехах магазину, проводить його оброблення.

Окрім свіжого м’яса, в новому магазині представлено разноманіття м’ясних напівфабрикатів виробництва Novus, а в коптильнях супермаркету буде готуватися більше 40 видів м’ясних і рибних виробів. Ще одне нововведення магазину – спеціальна шафа для дозрівання м’яса, яка обладнана безпосередньо в торговому залі. Шанувальників в’яленого м’яса потішить продукція іспанських та італійських виробників хамона. Тут буде представлена продукція від молодого 8-місячного хамона, до зрілого 36-місячного.

В асортименті сирного відділу – близько 600 видів продукції. В тому числі, такі вишукані сири як баффало, кастелло з Італії, йокшир з Данії, англійський чеддер, брі з трюфелями, овечий бергадер, витримана бельгійська продукція, а також сири з додаванням віскі та пива.

Розширено в магазині й зону овочів і фруктів. Крім традиційної для України сезонної та несезонної продукції, у відділі можна знайти й екзотичні товари.

У новому форматі також реалізовано винний відділ супермаркету, в якому представлено понад 1300 позицій вина з 20 країн світу, в тому числі – продукція власного імпорту. Всередині зони обладнані холодильники з охолодженою продукцією, а також дегустаційний стіл, де кожен день працюватиме професійний сомельє.

У відділі реалізували новий формат навігації, яка стала ще більш зрозумілою. Кожна підгрупа товару добре виділена, а низькі стелажі дають можливість переглядати кожну зону цього відділу.

Як розповіли RAU в Novus, в дизайні магазину компанія відійшла від текстильного оформлення на користь еко-стилю. В інтер’єрі використано багато дерева: це натуральний дуб, який спеціально оброблено під колір крафт-тобакко.

Також в торговому об’єкті змінили температуру світла на більш теплий, домашній відтінок. При цьому використано LED-освітлення та інші енергозберігаючі технології, сучасне торгівельне обладнання.

Ще одна “фішка” магазину – медійні екрани, які представлені в мережі Novus вперше. Для них були спеціально зняті відеосюжети, які відрізняються в залежності від зони. Передбачається, що вони будуть перебиватися рекламою, анонсами акцій тощо.

Вже традиційно для нових магазинів, крім звичайних кас в супермаркеті працюють термінали самообслуговування, на яких можна розплатитися як картою, так і готівкою. До речі, з 2017 року Novus інвестував вже 40 млн грн в каси самообслуговування, а до кінця 2019-го в мережі працюватиме вже більше 100 self-service терміналів в 21 магазині.

За словами Марка Петкевича, крім офлайн-торгівлі, супермаркет в ТРЦ SkyMall буде забезпечувати роботу партнерського онлайн-магазину – Zakaz.ua. Продукція з цього магазину буде доставлятися на житловий масив Троєщина і в Оболонський район. Цей торговельний об’єкт став вже четвертим в мережі Novus, який забезпечує доставку продукції онлайн-покупцям.

Разом з відкриттям магазину Novus створив 300 нових робочих місць, розширивши штат компанії до 5000 чоловік. У компанії обіцяють, що рішення з нового концепту будуть в тому чи іншому вигляді взяті за основу і використані в майбутніх магазинах. Тим більше, що активне масштабування мережі – один з пріоритетів компанії.

Нагадаємо, Novus представлений на українському ринку з 2008 року. З тих пір мережа магазинів рітейлера зросла до 43-х маркетів загальною площею понад 170 000 кв. м. Компанія розвиває торгові об’єкти різних форматів площею від 500 до 7000 кв. м, в тому числі – франчайзингові. Більшість торгових точок мережі працює в Києві та області. Товарообіг мережі в 2018 році склав 10,7 млрд грн, що на 20% більше показника 2017 року.

Читайте також –

Новини FMCG за серпень: кілька Сільпо, рекорд АТБ, новий флагман Novus та інші


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  3129
Усі новини ринку