Новий флагман: як виглядає супермаркет Novus в ТРЦ SkyMall (фоторепортаж)
Novus відкрив найбільший магазин мережі в київському ТРЦ SkyMall. Інвестувавши більше 160 млн грн, компанія представила супермаркет оновленого формату з абсолютно новими рішеннями, товарами та послугами.
Цей матеріал доступний російською мовою
Відкриття торгового об’єкта відбулося 21 вересня, а сам магазин зайняв рекордну для компанії площу – близько 12 000 кв. м, з яких 6300 кв. м відведено під торговий зал. За словами генерального директора Novus Марка Петкевича, окрім площі, в супермаркеті було істотно розширено асортимент товарів. У тому числі – продукції власного імпорту та ВТМ.
«Ми дуже багато уваги приділяємо зручності покупця. Широкі проходи, зрозуміла і проста навігація – ці фактори важливі для сучасного покупця, а значить, і для нас. Зайшовши в магазин, в першу чергу, всі наші гості побачать новий і затишний інтер’єр. Наша мета була надати все в одному місці, все за чим прийшов наш покупець – і це головний наш пріоритет», – прокоментував відкриття керівник Novus.
Які ж нові рішення реалізувала компанія в новому флагманському супермаркеті та чим здивувала покупців – у фоторепортажі RAU.
На вході в магазин розташована велика зона непродовольчих товарів. Тут можна купити книги, товари для дому, текстиль, посуд, побутову хімію, сезонні товари та багато іншого.
В цілому, завдяки великій площі та низці нових рішень з викладки товару, компанії вдалося представити в торговому об’єкті рекордний асортимент продукції – понад 50 000 найменувань.
В новому форматі працює пивбар і кафе з великою сімейної зоною відпочинку під брендом The Lunch. У його меню покупці зможуть знайти бургери, млинчики, каву та піцу, приготовану в традиційній італійській печі, яка розташована безпосередньо в магазині. В цілому, в фуд-зоні обладнано понад 150 посадкових місць.
Поруч з кафе розташована розширена зона хлібобулочних виробів. Окрім продукції від масових виробників, тут представлена випічка власного виробництва, яка готується за старовинними національними рецептами на заквасках в спеціальних подових печах. Тут же розташований кондитерський відділ Novus.
Особливу увагу в мережі Novus приділяють власному виробництву. У новому магазині рітейлер розширив потужності виробничих цехів і представив нові продукти. «Ми вже привчили свого покупця до свіжого запашного хліба з подових печей і широкого асортименту м’ясних і рибних виробів, які коптять безпосередньо в цехах супермаркетів. У новому магазині, крім оновлених кафе і пивбару, також здивуємо своїх клієнтом свіжоспеченою піцою з печі, новим асортиментом в салат-барі та свіжими фрешами. А в кулінарії буде представлено широкий асортимент страв з продуктів, актуальних сезону, приготованих за рецептами країн Азії, Європи та Латинської Америки», – говорить операційний директор Novus Олексій Панасенко.
За словами топ-менеджера мережі, в торговій точці представлено широкий асортимент свіжого м’яса, яке компанія ретельно відбирає, і тут же, в цехах магазину, проводить його оброблення.
Окрім свіжого м’яса, в новому магазині представлено разноманіття м’ясних напівфабрикатів виробництва Novus, а в коптильнях супермаркету буде готуватися більше 40 видів м’ясних і рибних виробів. Ще одне нововведення магазину – спеціальна шафа для дозрівання м’яса, яка обладнана безпосередньо в торговому залі. Шанувальників в’яленого м’яса потішить продукція іспанських та італійських виробників хамона. Тут буде представлена продукція від молодого 8-місячного хамона, до зрілого 36-місячного.
В асортименті сирного відділу – близько 600 видів продукції. В тому числі, такі вишукані сири як баффало, кастелло з Італії, йокшир з Данії, англійський чеддер, брі з трюфелями, овечий бергадер, витримана бельгійська продукція, а також сири з додаванням віскі та пива.
Розширено в магазині й зону овочів і фруктів. Крім традиційної для України сезонної та несезонної продукції, у відділі можна знайти й екзотичні товари.
У новому форматі також реалізовано винний відділ супермаркету, в якому представлено понад 1300 позицій вина з 20 країн світу, в тому числі – продукція власного імпорту. Всередині зони обладнані холодильники з охолодженою продукцією, а також дегустаційний стіл, де кожен день працюватиме професійний сомельє.
У відділі реалізували новий формат навігації, яка стала ще більш зрозумілою. Кожна підгрупа товару добре виділена, а низькі стелажі дають можливість переглядати кожну зону цього відділу.
Як розповіли RAU в Novus, в дизайні магазину компанія відійшла від текстильного оформлення на користь еко-стилю. В інтер’єрі використано багато дерева: це натуральний дуб, який спеціально оброблено під колір крафт-тобакко.
Також в торговому об’єкті змінили температуру світла на більш теплий, домашній відтінок. При цьому використано LED-освітлення та інші енергозберігаючі технології, сучасне торгівельне обладнання.
Ще одна “фішка” магазину – медійні екрани, які представлені в мережі Novus вперше. Для них були спеціально зняті відеосюжети, які відрізняються в залежності від зони. Передбачається, що вони будуть перебиватися рекламою, анонсами акцій тощо.
Вже традиційно для нових магазинів, крім звичайних кас в супермаркеті працюють термінали самообслуговування, на яких можна розплатитися як картою, так і готівкою. До речі, з 2017 року Novus інвестував вже 40 млн грн в каси самообслуговування, а до кінця 2019-го в мережі працюватиме вже більше 100 self-service терміналів в 21 магазині.
За словами Марка Петкевича, крім офлайн-торгівлі, супермаркет в ТРЦ SkyMall буде забезпечувати роботу партнерського онлайн-магазину – Zakaz.ua. Продукція з цього магазину буде доставлятися на житловий масив Троєщина і в Оболонський район. Цей торговельний об’єкт став вже четвертим в мережі Novus, який забезпечує доставку продукції онлайн-покупцям.
Разом з відкриттям магазину Novus створив 300 нових робочих місць, розширивши штат компанії до 5000 чоловік. У компанії обіцяють, що рішення з нового концепту будуть в тому чи іншому вигляді взяті за основу і використані в майбутніх магазинах. Тим більше, що активне масштабування мережі – один з пріоритетів компанії.
Нагадаємо, Novus представлений на українському ринку з 2008 року. З тих пір мережа магазинів рітейлера зросла до 43-х маркетів загальною площею понад 170 000 кв. м. Компанія розвиває торгові об’єкти різних форматів площею від 500 до 7000 кв. м, в тому числі – франчайзингові. Більшість торгових точок мережі працює в Києві та області. Товарообіг мережі в 2018 році склав 10,7 млрд грн, що на 20% більше показника 2017 року.
Читайте також –
Новини FMCG за серпень: кілька Сільпо, рекорд АТБ, новий флагман Novus та інші