Новини ресторанів та кафе: McDonald’s, Євразія, WOG CAFE, Frank Wines та інші
McDonald’s в Черкасах і обслуговування за столиками, WOG CAFE в аеропорту Львів, Le café Ашан на Петрівці, Євразія в ТРЦ Smart Plaza Obolon, шоу-рум органічного вина Frank Wine в Києві, Mai Satai на Воздвиженці, Кавказький Очаг в ТРЦ Ocean Plaza й інше.
McDonald’s в Черкасах і обслуговування за столиками
30 травня українська мережа McDonald’s поповнилася новим закладом в Черкасах. Як повідомила RAU прес-служба компанії, ресторан розмістився в зоні фуд-корту на третьому поверсі черкаського ТРЦ Lubava за адресою вул. Шевченко, 208/1. Площа другого в місті закладу мережі склала 183,5 кв. м. У зоні фуд-корту торгового центру одночасно зможе відпочивати до 200 відвідувачів.
У прес-службі компанії також відзначили, що новий McDonald’s в Черкасах став другим закладом в Україні з впровадженим форматом «досвід майбутнього». Зокрема, в ресторані передбачені:
- Новий принцип роботи касової зони. Прилавок розділений на дві частини – для замовлення і отримання страв;
- Експерт з гостинності. Його завдання – бути уважним до відвідувачів, помічати їх потреби і оперативно на них реагувати.
- Термінали самообслуговування. Три термінали самообслуговування в залі дозволяють відвідувачам зробити замовлення й оплатити його за допомогою карти або готівкою на касі, а потім забрати страви в зоні видачі.
Також на початку червня 2018 року McDonald’s в Україні вперше запропонував відвідувачам обслуговування за столиками в закладі на Кільцевій дорозі, 14В в Києві. Можна замовити страви на касі або терміналі самообслуговування, а потім почекати замовлення за столиком, куди співробітник принесе страви.
Послуга обслуговування за столиками є важливою особливістю нового формату закладів McDonald’s. «Ми ніколи не стоїмо на місці, ми змінюємося і запрошуємо відвідувачів скористатися всіма перевагами цих змін. До кінця 2018 року 12 наших закладів запропонують досвід майбутнього, з них чотири – це нові ресторани, які відразу будуть в новому форматі. Решта вісім – це заклади, які вже працюють і будуть переобладнані», – зазначив генеральний директор McDonald’s в Україні Гжегож Хмелярській.
WOG CAFE в аеропорту «Львів»
У міжнародному аеропорту Львова ім. Данила Галицького до кінця літа 2018 року з’явиться WOG CAFE. Як повідомляє AllRetail, компанія стала переможцем конкурсу на оренду приміщення площею 155,2 кв. м, призначеного для кафе, строком на три роки (до 9 травня 2021 року включно). Кафе буде розміщено на третьому поверсі в зоні вильоту міжнародних рейсів аеропорту.
«Дуже скоро, вже до кінця літа ми відкриємо WOG CAFE в аеропорту «Львів». В першу чергу, ми розглядаємо для відкриття нових WOG CAFE транспортні хаби й інфраструктурні об’єкти – саме цей напрямок цікавий для нас. Надалі ми плануємо посилити присутність новими точками мережі на ринку», – заявив Максим П’ятаков, керівник проектів WOG CAFE.
Відзначимо, кафе, відкрите рік тому в міжнародному аеропорту “Київ” (Жуляни), довело свою успішність, вчетверо збільшивши відвідуваність – з 4500 до 16 500 осіб на місяць. Топовими товарами минулого року очікувано стали безалкогольні напої – більше 137 000 продажів за рік; гарячі напої (фірмова кави, чаї) – 85 000 порцій; а також гарячі бутерброди – їх вдалося продати більше 60 000, а фірмовий WOG Бургер вийшов на друге місце хот-догів.
Le café Ашан на Петрівці
У столичному гіпермаркеті Ашан Петрівка, розташованому на проспекті Степана Бандери, 15а, відкрилося Le café Ашан. Як повідомляє український підрозділ французького рітейлера на офіційній сторінці в Facebook, в меню можна знайти каву, свіжу випічку, різні закуски, а також локшину WOK.
Кавказький Очаг в ТРЦ OceanPlaza
У серпні в столичному ТРЦ Ocean Plaza відкриється ресторан швидкого харчування Кавказький Очаг. Як повідомляє компанія UTG – ексклюзивний брокер об’єкта, новий заклад кавказької кухні площею 86 кв. м відкриється на фуд-корті торгового центру. Дизайн приміщення буде виконаний з кавказьких панно з ручним розписом. Крім цього, відвідувачі зможуть спостерігати процес приготування традиційних страв кухні Кавказу на відкритій кухні та мангалі на деревному вугіллі.
В даний час в Києві вже працюють три ресторани мережі.
Євразія у ТРЦ Smart Plaza Obolon
Євразія відкриє свій перший ресторан на Оболоні. Заклад площею понад 500 кв. м розміститься на другому поверсі ТРЦ Smart Plaza Obolon. Відповідний договір оренди укладено ексклюзивним брокером об’єкта – компанією UTG.
“Ресторани Євразія давно знають і люблять шанувальники японської та європейської кухні. І вже в кінці поточного року ця мережа поповниться ще одним об’єктом, який стане 22-м за рахунком в Києві. Ми раді, що новий ресторан Євразія порадує всіх жителів Оболоні”, – підкреслила директор компанії UTG Євгенія Локтіонова.
Frank Wines
У Києві на вул. Івана Франка, 4 відкрився шоу-рум органічного вина Frank Wines. Про це повідомляє The Village. В асортименті представлено органічне (фермерське) і артізанальне вино з Італії. Ціновий діапазон – від 300 до 4000 грн за пляшку.
Mai Satai
У Києві продовжує розвиватися азіатська кухня, і ще один заклад розпочав свою роботу на вул. Воздвиженська, 51. Як пише портал БЖ, в Mai Satai ставку зробили на страви родом з Малайзії та Індонезії. Головна позиція меню – це сатай. Популярне азіатське блюдо нагадує шашлик, тільки зменшений в кілька разів. Його подають з різними соусами (до кожної страви відразу два: гостро-солодкий і арахісовий з чилі та кінзою), і готують з м’яса, овочів і морепродуктів. В меню налічується 20 варіантів сатани.
Крім нього, можна спробувати японський рамен (з куркою, качкою, свининою), локшину вок, кілька салатів і десертів. З напоїв – кава, чай, вина, міцний алкоголь і коктейлі.
Roll Club в ТОЦ AVE Plaza
Харківський ТОЦ AVE Plaza оновив навесні склад фуд-корту першого поверху. Як пише Commercial Property, в Ave Plaza, розташованому на вул. Сумська, 10, відкрилося нове кафе Roll Club, що представляє місцеву мережу громадського харчування. Формат нового закладу відрізняється широким діапазоном страв різних культурних традицій: українські, європейські, азіатські.
Реконцепція фуд-корту ТРЦ Retroville
Colliers International повідомляє про завершення девелопером реконцепції зони фуд-корту та ресторанів в споруджуваному в Києві торгово-розважальному центрі Retroville. Уже визначені якірні орендарі фуд-зони: всього 15 операторів, в тому числі – McDonald’s. «Однією з останніх тенденцій девелопменту ТРЦ є збільшення зони громадського харчування, зокрема зони фуд-корту. Спільно з девелопером, ми запустили тендер по підбору операторів. Уже визначені якірні орендарі як в зоні фуд-корту (близько 15 операторів, в тому числі McDonald’s), так і в зоні ресторанів», – говорить директор департаменту торговельної нерухомості Colliers International (Україна) Наталія Кравець.
У свою чергу генеральний директор ТРЦ Retroville Рената Якубченіене, коментуючи реконцепцію проекту фуд-корту, підкреслила, що спільно з Colliers International компанія проаналізувала багато ТРЦ Києва, в тому числі й помилки, допущені девелоперами при плануванні зон фуд-кортів і розміщення ресторанів. «Маючи великий досвід розвитку й управління ТРЦ в країнах Балтії та Казахстані, ми постаралися імплементувати найкращі ідеї та провели повну реновацію проекту зони громадського харчування в ТРЦ Retroville. Цей процес включив в себе збільшення кількості операторів, що представляють різноманітні кухні, а також збільшення зони посадки фуд-корту до 1800 кв. м, що на сьогоднішній день є найбільшою зоною посадки серед ТРЦ Києва», – сказала вона.
У новій концепції, посадкова зона розташовується на другому поверсі уздовж скляного фасаду ТРЦ, що забезпечить хороший огляд і полегшить навігацію для відвідувачів.
Реста стане «Ресторанами Сави Лібкіна»
Реста проведе ребрендинг і буде називатися «Ресторани Сави Лібкіна», а також запровадить систему управління безпечністю харчових продуктів c розширеним модулем по HACCP. Про це RAU повідомила прес-служба компанії Реста, що об’єднує 10 великих ресторанів в Києві і Одесі. «Для нас це важливий етап розвитку і чергова точка росту. Ми – перша ресторанна компанія, яка системно впроваджує стандарти якості ІSO в приготуванні їжі та обслуговуванні наших гостей. Якість і професіоналізм – саме такий вектор розвитку обраний на найближчі роки», – прокоментувала ребрендинг СЕО компанії Інна Дворская.
У свою чергу засновник компанії Сава Лібкін підкреслив, що нинішні зміни – лише початок нового етапу роботи ресторанної групи. «У компанії є довгострокова стратегія розвитку, тому нинішній ребрендинг – це початок нового етапу роботи компанії. Ми ставимо амбітні цілі, одна з них – познайомити з одеською кухнею всіх від Лісабона до Тбілісі. З нинішньою командою, впевнений, у нас все вийде», – сказав ресторатор.
У прес-службі також уточнили, що нова візуальна ідентичність бренду «Ресторани Сави Лібкіна» задумана як гармонійна система з символу-монограми і написів. Створена вручну напис «Savva Libkin» задає сенс і форму символу, в якому поєднуються букви S і L, зливаючись в своїй початковій і кінцевій точках. При цьому вертикальна вісь символу нахилена вправо, що надає символу динаміку і вітрильну легкість.
Читайте також наш попередній огляд –
Новини ресторанів і кафе: Za#balo BAR, Маца і полум’я, l’kafa CAFE, Дрінкарня і Білий налив