Відкриття першого в Україні Apple Shop, Цитрус в новому форматі, iOn зі статусом Apple Premium Reseller в Дніпрі, Smart Mi в столиці і розширення Алло у львівському ТРЦ Victoria Gardens.
Відкриття першого в Україні Apple Shop
У флагманському магазині МегаЦитрус в Одесі відкрився перший в Україні Apple Shop. Як повідомила RAU прес-служба Цитрус, Apple Shop — це спеціалізовані зони з продажу продукції Apple, представлені тільки у роздрібних партнерів із статусом Authorised Reseller. Зона Apple Shop в Цитрус на Грецькій площі зайняла площу близько 60 кв. м. В ній можна протестувати всі пристрої та отримати консультації від фахівців.
«Ми з гордістю можемо заявити про рекордні продажі техніки Apple в одній торговій точці мережі магазинів Цитрус в статусі Apple Authorized Reseller. Як найбільший продавець техніки Apple в Україні, ми бачимо постійно зростаючий інтерес українців до цього бренду, тому Apple Shop буде цікавий покупцям не тільки в Одесі» – прокоментувала перші результати роботи Apple Shop Юлія Дробишева, PR-директор мережі магазинів Цитрус.
За перший день роботи Apple Shop магазин відвідало понад 7 000 осіб, які купили 140 пристроїв бренду. Найбільш продаваними стали iPhone Х і MacBook Air, а найдорожчим з куплених товарів — MacBook Pro вартістю 58 600 гривень. Попередній рекорд продажів техніки Apple був зареєстрований у грудні 2017 року в магазині Цитрус в ТРЦ Dream Town в день відкриття першої в Цитрусе фірмової секції Apple (було продано 111 iPhone).
Цитрус у новому форматі
Мережа магазинів Цитрус оновлює концепцію своїх магазинів, додаючи в них ще більше інтерактивних зон. Як повідомила RAU прес-служба мережі, першим оновлений дизайн отримав київський магазин, розташований в ТРЦ Dream Town. Його площа зросла майже в півтора рази з 420 до 600 кв. м, а всередині з’явилося дев’ять тематичних зон, вісім з яких є інтерактивними.
Це дозволило розмістити в ньому більше товарів, шестиметровий проекційний екран для трансляції промороликів, а також створити шість додаткових зон:
- розумний будинок (роботи-пилососи, камери спостереження, розумні чайники, тестери etc);
- 3D-ручки і 3D-принтери;
- ТВ-зона (телевізори та ігрові приставки);
- зона релаксації (масажні крісла);
- beauty-зона (засоби по догляду за тілом та обличчям: вакуумні очисники, масажери);
- дитяча зона (інтерактивний стіл Think Touch і Android-планшети для того, щоб зайняти дітей).
«Ми хочемо перетворити магазини Цитрус в постійні виставки передових технологій і сучасних гаджетів, — коментує трансформацію магазину Юлія Дробишева, директор з PR Цитрус. — До кінця цього року плануємо провести редизайн всіх наших флагманських магазинів».
Магазин iOn в Дніпрі
27 липня в ТРК МОСТ-сіті відкрився магазин iOn в топовому статус Apple Premium Reseller. Як повідомила RAU прес-служба торгово-розважального комплексу, торговий об’єкт площею 150 кв. м включає в себе шоурум зі стендами, на яких розмістилися останні девайси від Apple, і велика демонстраційна зона, в тому числі демо-зона Beats з однойменними навушниками. Також в магазині є спеціальна секція консультацій і навчання Flex Table – за аналогією з «баром геніїв» в американських магазинах Apple. Будь-який відвідувач може присісти за стіл і отримати допомогу від експерта, в тому числі вибрати або настроїти той чи інший пристрій.
«Відкриття iOn відіграє велику роль для розвитку українського ринку. Насамперед, шанувальники бренду отримали повноцінний шоурум в Дніпрі, у який можна зазирнути заради покупок або обговорення новинок. Крім того, ми підсилюємо позиції бренду і офіційної роздробу в Україні, що, в кінцевому рахунку, дозволить досягати кращих умов для країни. Так що, в остаточному підсумку, у виграші виявиться український споживач», – говорить Юрій Калініченко, генеральний директор LLC ION Apple Premium Reseller.
Власником магазину виступає компанія iOn. Однак практично всі процеси, будь то вибір місця, оформлення магазину і навчання персоналу, відбувалися з участю каліфорнійських фахівців. «Apple відстежував кожну деталь, все повинно було відповідати високим стандартам. Так що новий магазин нічим не поступається тим, що працюють в Америці, Європі і Азії», – пояснили в компанії.
Smart Mi в ТРЦ РайON
У столичному ТРЦ РайON відкрився новий магазин гаджетів Xiaomi. Як повідомляє прес-служба торгово-розважального центру, на площі 140 кв. м представлені мобільні телефони, «розумні пристрої» для будинку, в тому числі фотокамери, лампи, ваги, а також заряджання та браслети.
Eldorado став членом Асоціації рітейлерів України
Мережа магазинів техніки та електроніки Eldorado приєдналася до профільного об’єднання провідних гравців ринку роздрібної торгівлі Ukrainian Retail Association.
Eldorado – один з лідерів серед роздрібних мереж електроніки і побутової техніки в Україні. 18 років тому був відкритий перший магазин, а сьогодні в мережі Eldorado – понад 120 магазинів в 57 містах c загальним обсягом торговельної площі 90 000 кв. м, які обслуговують 20 млн відвідувачів на рік. У компанії працюють 2 700 співробітників. У 2016 році Eldorado запустила ребрендинг мережі, повне оновлення всіх магазинів буде завершено до кінця 2019 року. Інтернет-магазин Eldorado.ua налічує більше 30 мільйонів відвідувань щороку.
Керівництво та колектив RAU вітають вступ компанії в Асоціацію і сподіваються на довгу, успішну та взаємовигідну співпрацю.
Розширення Алло у ТРЦ Victoria Gardens
Магазин техніки та електроніки Алло значно розширив орендовану площу. Оновлений Алло відкрився в новому форматі Алло MAX і зайняв площу понад 360 кв. м.
«Ми постійно працюємо над розширенням і поліпшенням tenant-mix у нашому центрі, щоб надати відвідувачам якомога більший вибір якісних товарів, — зазначив директор ТРЦ Victoria Gardens Ярослав Тимочко. – При підборі орендарів співпрацюємо з шістьма брокерськими компаніями, найбільш активно на даний момент працюють JLL та Retail & Development Advisor.
Також у липні стало відомо, що директором з маркетингу Алло призначений колишній топ-менеджер Цитрус Артур Матковський. У коментарі RAU він повідомив, що був призначений на посаду в травні поточного року. Його ключовими завданнями на новому місці роботи будуть:
— Управління стратегічним маркетингом і розвиток усього спектру маркетингових комунікацій (offline, online);
— Впровадження інноваційних інструментів продуктового retail маркетингу;
— Посилення креативу у всіх каналах прояви бренду;
— Досягнення планових KPI’s.
КТС в Івано-Франківську
В Івано-Франківському торговому центрі Арсен відбулося відкриття магазину цифрової техніки КТС в оновленому форматі. Згідно концепція Shop in Shop, взятої за основу мережею, торговий об’єкт поєднує в собі два напрямки рітейл-індустрії: шоу-рум і міні-простір з аксесуарами для основних пристроїв. «Для нас важливо, щоб аксесуари подавалися в стилі fashion: це приваблива викладка, колірна гамма, «спокуса», і ще епітети, якими можна описати просто класні аксесуари. Коли конкуренти концентруються на чорних і білих кольорах, то ми все ж таки хотіли б мати на виході симбіоз з fashion-індустрією. І найважливіше: це доступність для тестування. Всі кабелі, зарядки або будь-яке інше доступні у відкритій викладці, для того щоб клієнту було зручно вибрати не тільки за технічними параметрами, але і по тактильним і візуальними відчуттями, – розповів RAU Chief Marketing Officer компанії КТС Сергій Пастушенко.
Західноукраїнська мережа магазинів електроніки KTC торік відсвяткувала свій 15-й ювілей. За цей час вона зросла до 21-го роздрібного магазину по Україні. Зараз в мережі сконцентрувалися на оновленні вже відкритих раніше магазинів.
Ringoo у Львівській області
У мережі магазинів електроніки Ringoo поповнення в місті Червоноград Львівської області. Як повідомляється на офіційному Facebook роздрібної мережі, торгова точка почала свою роботу за адресою вул. Шептицького, 12.
Мережа магазинів електроніки Ringoo розвиває один з лідерів продуктового рітейлу України – компанія Fozzy Group. На початок 2018 року компанія об’єднувала близько 120 магазинів у 21 області.
Читайте також наш попередній огляд –
Новини магазинів техніки: Apple Shop, Фокстрот, MOYO, Vodafone, Rozetka та інші