Новини магазинів дитячих товарів: Livly, Міккі, Reima, Coccodrillo, Mothercare та інші

Новини магазинів дитячих товарів: Livly, Міккі, Reima, Coccodrillo, Mothercare та інші

24.05.2018 08:10
  1207
Микола Маранчак

Перший в Україні магазин шведського бренду Livly, новий Міккі з зоною для імітації дорослого життя, переїзд Kadorr Kids, а також оновлення дитячих галерей в столичному ТРЦ Gulliver і Forum Lviv.

Міккі

Мережа магазинів дитячих товарів Міккі відкрила нову торговельну точку з дитячим простором. Як повідомила RAU прес-служба компанії, магазин площею 300 кв. м знаходиться в місті Біла Церква, на вулиці Ярослава Мудрого, 4. Це 12-й магазин мережі в Україні та 1-й в Білій Церкві. В асортименті можна знайти топові іграшки, настільні ігри, скейтборд і велосипеди, аксесуари, одяг та взуття для дітей.

Особливістю нової локації бренду є дитяче простір. Причому це не тільки зона для тестування і розпакування іграшок, це імітація дорослого життя: тут знаходиться окрема кухня з мийкою і справжнім змішувачем, гараж з інструментами, другий поверх з диваном і зона з мультфільмами.

У 2018 році мережа Міккі планує відкрити п’ять магазинів в оновленому форматі.

Reima, Сoccodrillo/Вartek, Mum’s mania

У ТРЦ Gulliver оновилася дитяча торгова галерея. На четвертому поверсі торгово-розважального центру відкрилися магазини Reima, а також Сoccodrillo/Вartek і Mum’s mania. Загальна орендна площа всіх нових орендарів становила близько 300 кв. м. Оновлення відбулися в рамках поетапної реалізації стратегії зонування ТРЦ.

«Оцінивши і проаналізувавши побажання і потреби наших відвідувачів, ми дійшли висновку посилити пул орендарів БФК Gulliver новими брендами товарів для дітей. Адже близько 45% відвідувачів Gulliver – це сім’ї з дітьми різного віку. І наше головне завдання – зробити їх перебування в Gulliver максимально комфортним. Комфорт залежить від якості і рівня розважальної зони і правильного складу дитячих орендарів», – говорить генеральний директор Gulliver Ірина Круппа.

Серед нових орендарів Вartek – виробник стильного взуття, Coccodrillo – найбільший виробник дитячого та підліткового одягу, Mum’s Mania – магазин дитячих колясок, автокрісел, меблів, предметів гігієни, іграшок, одягу та аксесуарів для дітей до 7 років, Reima – фінський бренд верхнього одягу.

Всього в Gulliver представлено близько 20 магазинів з дитячими товарами, серед яких найбільший в Україні магазин іграшок Planet Toys, марки iDO, Original Marines, Wojcik, Petit Bateau, Sanetta, Falke Kids, Steiff, kid’s Republic та інші.

Livly

Також у БФК Gulliver з’явився новий бренд, який вперше представлений в Україні. Шведська торгова марка одягу Livly, яку часто називають улюбленим брендом дітей голлівудських акторів, відкрила магазин на четвертому поверсі багатофункціонального комплексу площею 70 кв. м.

Головна особливість бренду — використання унікального природного матеріалу — cotton Pima. Як заявляють в компанії, Сotton Pima для шкіри є абсорбентом і м’якший інших видів бавовни. Одяг бренду призначентй для дітей до 7 років. Також в асортименті можна знайти взуття, аксесуари, дитячий посуд, іграшки і в перспективі планується введення продуктів по догляду за шкірою.

На відкриття магазину в Gulliver приїхала засновниця і головний дизайнер бренду Ліза Керролл. Відкриваючи перший магазин в Україні, вона сказала: «Дев’ять років тому, народивши передчасно двох дівчаток, я поставила собі за мету знайти самий м’який бавовна в світі і створити таку одяг для малюків, яка не дратувала їх ніжну і м’яку шкіру, була приємна на дотик і радувала батьків. Я знайшла його в Перу. Це – рідкісний і дорогий сорт бавовни, який використовують всесвітньо відомі бренди в преміальних своїх лінійках колекцій. Бавовна Prima має дуже довгі волокна, тому тканина виходить м’якою і гнучкою, також цей сорт бавовни прекрасний абсорбент, не викликає алергії і дерматитів. Мені приємно, що багато українських батьки тепер мають можливість оцінити якість нашої продукції і стати першими клієнтами бренду в Україні».

Історія бренду почалася дев’ять років тому. Та незважаючи на активний розвиток, бренд Livly зберігає певну кулуарність і нішевість. Бренд відкрив п’ять фірмових бутиків по всьому світу: Стокгольмі, Нью-Йорку, Лондоні, Гонконзі, а тепер і в Києві.

Mothercare, Original Marines

Львівський ТРЦ Forum Lviv сформував зону дитячого fashion-сегменту. Поруч з магазином Idexe відкрилася оновлена торгова точка англійського рітейлера Mothercare, а також італійського бренду Original Marines, розпочав роботу тут після релокації. Всі три рітейлера працюють в сегменті модного дитячого одягу.

“Сегментація зон в ТРЦ забезпечує кращі результати роботи, коли магазини працюють в синергії один з одним. Крім того, наші орендарі, у свою чергу, наполегливо працюють над тим, щоб представити свій магазин в кращій концепції”, – коментує Марина Нестеренко, директор ТРЦ Forum Lviv.

Новий магазин Original Marines має розмір 120 кв. м, а магазин Mothercare – близько 180 кв. м. Крім того, магазин Mothercare відкрився новою покращеною концепції, яка є більш привабливою і сучасною.

Kadorr Kids

Одеський ТРЦ Kadorr City Mall, розташований на вул. Генуезька, 24Б, анонсував оновлення і переїзд дитячої розважальної зони Kadorr Kids на нове місце. Згідно інформації на Facebook торгово-розважального центру, Kadorr Kids буде працювати на п’ятому поверсі і включить в себе ігровий простір, творчу майстерню, гончарну студію, оранжерею з тваринами і птахами, а також послуги індивідуальної няні. Точна дата відкриття поки не повідомляється.

Читайте також

Огляд дитячих магазинів: Будинок іграшок, СМИК і BabyHit


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Як ритейлери підвищують стандарти виробництва: досвід участі Retail Group у незалежному дегустаційному конкурсі Favorite Food&Drinks 2024

Як ритейлери підвищують стандарти виробництва: досвід участі Retail Group у незалежному дегустаційному конкурсі Favorite Food&Drinks 2024

Ритейлери підвищують якість продукції власного виробництва, така тенденція є трендовою на ринку. Retail Group створює...
time icon  
  3
Усі новини ринку