Новини sport & outdoor: Nike, Apollo Next, Adidas, Puma та інше

Новини sport & outdoor: Nike, Apollo Next, Adidas, Puma та інше

Сьогодні
  139
Дарія Осіїк

Перший Apollo Next у Вінниці, нові відкриття мережі Nike, Adidas у ТРЦ Forum Lviv, новий VR-клуб Adrenaline VR у ТРЦ Cosmo Multimall, а також наймасштабніша кампанія року Go Wild від бренду Puma.

Apollo Next у Вінниці

У квітні у Вінниці відкрився перший спортивний клуб мережі Apollo Next, мережі, що входить до Fozzy Group. 

Це 15-й спортивний простір, який займає площу у 1340 кв. м. Цей клуб має 96 тренажерів, 256 одиниць вільних ваг, 320 окремі шафки та 20 персональні сейфи. У клубі працює 30 тренерів, які проводять групові та персональні тренування.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Спорт простір для всіх🚀 (@apollonextclubs)

Перший магазин Nike на заході України відкрито в ТРЦ Forum Lviv

Американський бренд спортивного взуття та одягу Nike відкрив свій перший магазин на заході України в ТРЦ Forum Lviv.

Про це RAU повідомила прес-служба ТРЦ. Nike — один із найпопулярніших виробників спортивного одягу та взуття у всьому світі. У концептуальних магазинах Nike представлений широкий асортимент взуття, одягу та аксесуарів для занять спортом та спортивного стилю. Магазин Nike у ТРЦ Forum Lviv, розміром близько 512 кв. м, розташувався на другому поверсі торгової галереї.

“Багато брендів обрали ТРЦ Forum Lviv як локацію для свого першого магазину у Львівському регіоні, серед них Massimo Dutti, Oysho, Mango і LC Waikiki. Окрім того, багато провідних міжнародних ритейлерів представили тут нові концепції та флагманські магазини. Nike – бажаний і модний бренд, який нещодавно приєднався до нас. Він став прекрасним доповненням до портфелю брендів ТРЦ Forum Lviv, ще більше збагачуючи пропозицію для львів’ян та гостей міста”, – коментує директор Multi Corporation в Україні Фредерік Руло.

Магазин Nike почав працювати у ТРЦ РайON 

24 квітня спортивна мережа Nike відкрила новий магазин у столичному ТРЦ РайON за адресою: Київ, вул. Миколи Лаврухіна, 4.

Відкрито новий флагманський магазин в Adidas у ТРЦ Forum Lviv

Магазин Adidas в ТРЦ Forum Lviv виконаний у найсучаснішій концепції дизайну Home of Sport. Заклад, розташований на другому поверсі торгової галереї, має загальну площу понад 350 кв. м та відповідає високим стандартам бренду.

На відвідувачів чекають нові колекції для ключових видів спорту, lifestyle колекції Originals і Sportswear, а також спеціальні колекції, такі як Stella McCartney.

“Ми раді вітати бренд Adidas в ТРЦ Forum Lviv. Впевнені, що це початок плідної співпраці, результатом якої буде багато задоволених львів’ян-шанувальників бренду”, – коментує директор Multi Corporation в Україні Фредерік Руло.

У ТРЦ Cosmo Multimall відкрився новий VR-клуб Adrenaline VR

У березні в ТРЦ Cosmo Multimall відкрився новий клуб віртуальної реальності Adrenaline VR.

Заклад займає площу 70 кв. м та пропонує відвідувачам понад 50 ігор віртуальної реальності, серед яких динамічні бойовики, розслаблюючі симулятори та творчі розваги, а також 20 унікальних віртуальних квестів, що роблять клуб ідеальним місцем для корпоративних заходів, вечірок або святкування Дня народження.

Новий клуб віртуальної реальності відкриває відвідувачам Cosmo Multimall майбутнє розваг та завдяки сучасним технологіям змінює уявлення про пригоди. Adrenaline VR обіцяє незабутні враження – від польоту над хмарами до битв із монстрами, від дослідження космосу до насолоди вражаючими віртуальними пейзажами.

Adrenaline VR розташований у ТРЦ Cosmo Multimall на 4-му поверсі Block B.

Наймасштабніша кампанія року Go Wild від бренду Puma

Всесвітньо відомий бренд Puma презентував кампанію Go Wild, яка відображає поєднання спадщини бренду та сучасних прагнень молодого покоління. Кампанія показує, як бігуни змінюють своє життя, щоб відчути неймовірні емоції від бігу.

Брендова рекламна кампанія Go Wild показує, що біг – це більше, ніж рух. Це драйв, ейфорія, відчуття польоту. Це той момент, коли кожен крок несе тебе вперед, серце гучно б’ється в ритмі вулиць, а повітря наповнює легені свободою. Це абсолютно новий етап для Puma, що відповідає очікуванням молодшого покоління та водночас ґрунтується на історії бренду.

«Puma завжди була другою домівкою для атлетів, які досягали величі в спорті, залишаючись вірними собі та слідуючи власним шляхом до успіху. Зі своєю другою брендовою кампанією ми робимо ще один важливий крок у зміцненні нашого емоційного та неповторного зв’язку з нашими споживачами, просуваючи бренд до нових висот», – зазначає Арне Фройндт, генеральний директор Puma.

Запуск кампанії Go Wild 20 квітня ознаменувався всебічною, наймасштабнішою рекламною кампанією через різноманітні медіа-канали, зокрема соціальні мережі, зовнішню рекламу на вулицях міст та у точках продажу по всьому світу.

Для більш цілісної картини сприйняття нової брендової кампанії Go Wild Puma в Україні використовує 360о підхід. Для цього було загально було оформлено 22 магазини, де представлено не лише нові колекції тренінгу та лайфстайлу, а й аутлет-локації, щоб передати актуальність брендового меседжу для кожного споживача. Також бренд підсвічує свою найбільшу компанію на головних забігах країни, презентуючи Nitro Lab в рамках співпраці з Run Ukraine та New Run. На офіційному сайті Puma також яскраво презентує кампанію завдяки оформленню лендінгу з детальною інформацією про колекцію.

Puma має на меті цією кампанією не лише підтвердити свою прихильність до спорту та інновацій, а й створити нові можливості для рітейлерів, сприяючи їхньому розвитку та успіху, а також зміцнюючи партнерські зв’язки та співпрацю в індустрії.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку