
Топ-20 українських ритейлерів у Facebook та Instagram за підсумками І кварталу 2025 року


Цитрус відкрив дев’ять нових Apple Zone за останні півроку та планує ще три у Києві та Одесі, Фокстрот відкрив 125-й магазин в Україні та 20-й у Києві, нові та оновлені точки Алло, вже п’ять флагманських магазинів Comfy працюють у новому Digital-форматі, та інші новини в сегменті техніки та електроніки.
Національна мережа магазинів побутової техніки та електроніки Цитрус продовжує активно розвивати формат Apple Zone — бренд-зон, у яких представлено повний асортимент техніки Apple з офіційною авторизацією Apple Authorized Reseller. Так, нова Apple Zone у Дніпрі у ТРЦ Караван відкрилась у березні 2025 року. У планах Цитрус — відкриття ще двох Apple Zone у Києві та однієї в Одесі вже найближчим часом.
Загалом з вересня 2024 року вже з’явилося дев’ять Apple Zone за адресами:
5 квітня 2025 року омніканальний ритейлер Фокстрот відкрив свій ювілейний магазин у передмісті столиці – в ТРЦ Епіцентр у Чабанах (Одеське шосе, 8). Це перший формат магазину, що розташований в торговій галереї іншого ритейлера. Загальна площа складає 1022 кв. м, торгова – 800 кв. м. Новий Фокстрот поєднує сучасний дизайн, технологічність і максимальний комфорт для покупців, адже фокус зроблено на безбар’єрності та доступності. Зазначимо, у столиці ритейлер відтепер представлений 20 магазинами. Всього мережа налічує 125 роздрібних об’єктів у 67 населених пунктах, працює інтернет-магазин Foxtrot.ua і мобільний застосунок.
Алло трансформує офлайн-мережу омніканального роздробу, оновлює формат, підвищує рівень сервісу та пришвидшує обслуговування клієнтів. Так, впродовж І кварталу 2025 року ритейлер відкрив один новий магазин Алло та оновив чотири торгові точки. Зокрема, новий магазин в Одесі відкрився 4 лютого на вулиці Преображенській, 30. Впродовж лютого також оновили два магазини Алло: у Полтаві, на першому поверсі ТЦ Київ, та у Києві, на проспекті Берестейському, 47 А. В київському магазині вперше презентовано оновлений формат – ключовий асортимент Алло із фокусом на видачу онлайн-замовлень.
У березні після оновлення формату запрацював Алло в Ірпені, на вулиці Центральній, 29, ТЦ Ірпінь. Це єдиний магазин мережі у місті, він працює з вересня 2016 року. Також дообладнано cтоличний Алло Express, що працює у ТЦ Оазис, та розширено його асортимент.
Comfy оновив формат флагманських магазинів. Сучасні магазини Digital-формату передбачають цифровий простір, shop in shop із популярними брендами, та воронку з екранів із ексклюзивними пропозиціями. Вже пʼять магазинів отримали оновлений Digital-формат, який компанія розробила разом із архітектурним бюро та студією дизайну Balbek bureau. Їх можна відвідати у трьох торгівельних центрах столиці, а також Вінниці та у Львові. Як розповіла операційна директорка Comfy Наталія Кутузова новий формат виконує чотири основні бізнес-задачі: фізичні простори відображають цифровий підхід компанії, покращують клієнтський досвід, стимулюють продажі та адаптовані до нових вимог ринку.
Надалі Comfy продовжуватиме оновлення своїх магазинів. Наступний етап — аналіз ефективності нового формату та його вдосконалення й поширення на мережу. Наразі мережа налічує 110 магазинів по всій Україні.
Після прогнозованого зниження обсягів реалізації у січні 2025 року, яке щороку спостерігається після пікового грудневого сезону, у лютому відбулося пожвавлення економічної активності. Про це повідомили у пресслужбі Державної податкової служби.
Зокрема, середньоденний виторг у лютому зріс на 10% порівняно з січнем – з 12,7 млрд грн до 14 млрд грн. Загальна кількість чеків за два місяці становила 1,53 млрд, що свідчить про зростання купівельної активності.
Ринок побутової електроніки продемонстрував значні фінансові результати. Загальний виторг від продажу побутової техніки за два місяці 2025 року склав 31,12 млрд грн. У січні виторг сягнув 16,2 млрд грн, у лютому – 14,92 млрд грн.