
Мережа супермаркетів Torba стала преміум-членом Асоціації ритейлерів України


Що купували у Фокстрот на День закоханих, рекордні показники Comfy, оновлення магазинів Алло та розширення мережі Moyo, новий магазин ЦСервіс в Одесі та інші новини в сегменті техніки та електроніки.
Магазин вживаної електроніки мережі ЦСервіс, яку розвиває ритейлер Цитрус, відкрився в Одесі за адресою: проспект князя Ярослава Мудрого, 16. Цей магазин – доступна альтернатива для клієнтів, які хочуть заощадити, але при цьому отримувати якісні товари. Тут пропонують перевірені та з гарантією вживані смартфони, телевізори, дрібну побутову техніку та багато інших категорій. Як зазначив керівник з розвитку роздрібної мережі ЦСервіс Андрій Драценко, весь асортимент проходить ретельну трьохетапну перевірку, щоб покупці були впевнені у якості та надійності. В новому магазині також працює сервісний центр, де ремонтують техніку.
Мережа магазинів електроніки та побутової техніки Moyo продовжує активну експансію на українському ринку, відкривши одразу чотири нові локації протягом одного місяця. Нові магазини з’явилися у Вінниці, Івано-Франківську, Дніпрі та місті Самар в Дніпропетровській області. У Вінниці новий магазин відкрився у популярному в містян ТРЦ Магігранд, а в Івано-Франківську Moyo відкрили сучасний стріт-магазин в центрі міста: за адресою вул. Галицька, 19. На площі 60 кв. м представлено широкий асортимент техніки, з особливим акцентом на телевізори та монітори різних цінових категорій. У Дніпрі новий магазин розташувався в ТЦ Пасаж, а четверта нова локація Moyo відкрилася в місті Самар (колишній Новомосковськ), що знаходиться неподалік Дніпра, у популярному ТЦ Трейд. Ритейлер продовжує вивчати потенційні локації для нових магазинів.
У 2024 році виторг компанії досягнув рекордного результату: тогоріч Comfy вперше з дня заснування подолав позначку в $1 млрд. Це також вплинуло і на суму сплачених за період податків та зборів – понад 2 млрд грн — майже вдвічі більше, ніж торік. На динаміку показників компанії вплинули фокус на масштабування бізнесу та оновлення формату й мережі. У 2024 році ритейлер відкрив вісім нових магазинів в Олександрії, Бердичеві, Ходосівці, Могилів-Подільському, Хмельницькому, Вінниці, Львові та навіть прифронтовому Запоріжжі. А також відновив магазини у Дніпрі, Кривому Розі та Ірпені, які постраждали внаслідок ударів російських ракет. Крім того, Comfy оновив усі існуючі магазини під зміни попиту й поведінки клієнтів.
За даними мережі Фокстрот, у період з 10 по 16 лютого її продажі зросли на 12% в абсолютних показниках та на 15% у кількості проданих товарів порівняно з попереднім тижнем року. Оскільки більшість покупців обирали подарунки в останній момент, значний приріст продажів зафіксовано саме 13-14 лютого (четвер-п’ятниця), коли товарообіг зрівнявся із показниками вихідних. Як і в попередні роки, найчастіше купували дрібну побутову техніку (приріст на 25% у штуках). Також помітно більше купували смартфони, мобільні аксесуари та посуд. Найпопулярнішими на Love Season-2025 стали тримери для стрижки, навушники, мультипечі, смартфони і розумні годинники. Так, в категорії «краса» продажі виросли на 44% в штуках і 60% в грошовому вимірі. Новий тренд серед подарунків – мультипечі та аерогрилі, які поєднують у собі функціональність та здоровий підхід до приготування їжі.
Відкриття й оновлення магазинів з фокусом на безбар’єрність, вихід на нові цифрові платформи і реалізація важливих соціальних ініціатив – ці та інші фактори сприяли залученню нових покупців і вдосконаленню клієнтського досвіду в мережі Фокстрот у 2024 році. Так, за минулий рік Фокстрот наростив товарообіг на 13% (у порівнянні з 2023 роком), перевищивши загальні показники ринку побутової техніки, де цей показник був на рівні 11%. Водночас онлайн-продажі на Foxtrot.ua показали вражаючий приріст – у 42%. У 2024 році Фокстрот відкрив п’ять нових магазинів – у Чернігові, Стрию, Кривому Розі, Івано-Франківську, Запоріжжі, відновив після ракетного удару магазину у Дніпрі в ТРЦ Appolo, провів вісім реформатів – в Києві, Одесі, Білій Церкві та ін. Станом на кінець року роздрібна мережа охоплює 124 магазини в 66 містах.
Також одним з ключових проєктів року став «Безбар’єрний Фокстрот»: інтеграція сервісу з обслуговування покупців з порушенням слуху, а також облаштування магазинів згідно з вимогами інклюзивного торгового простору. Більше про досягнення мережі можна прочитати тут.
Впродовж 2024 року мережа Алло продовжувала інвестувати у розвиток магазинів. Тут зосередилися на оптимізації торгового простору, щоб зручніше було оглядати та тестувати товари з основного асортименту Алло, оформляти покупку чи отримувати онлайн-замовлення. Також значно розширила асортимент, а в магазинах з’явилися нові вітрини та бренд-зони. У 2024 році мережа Алло відкрила дев’ять нових магазинів у Києві, Львові, Тернополі, Вінниці та Бахмачі, а також оновила, переформатувала та відновила роботу 54 торгових точок у 19 містах. В оновлених та переформатованих магазинах мережі розширено асортимент дрібної побутової техніки та товарів для персонального догляду. Наразі мережа Алло – це 292 магазини Алло, Алло Мах і точок видачі Алло Express, а також магазини під брендами Mi Store та телеком-операторів, що працюють у понад 100 українських містах.