Новини логістики та e-commerce: інвестиції МХП в онлайн-ресторани, інтернет-банк від Fozzy Group, розширення Rozetka й інше
Найбільший онлайн-рітейлер України Rozetka відкрив 173 точки видачі, агрохолдинг МХП інвестував в Food tech стартап Foodz Ukraine, найбільша в світі мережа кінотеатрів AMC Theatres буде продавати квитки за біткоіни та інші новини сегмента електронної торгівлі та доставки.
Цей матеріал доступний російською мовою
Rozetka відкрила магазин оновленого формату XL
Відкриття нової офлайн-точки Rozetka в Києві відбулося 18 серпня ЖК Obolon Residences, розташованого за адресою Оболонський проспект, 26. Як повідомила RAU прес-служба компанії, площа магазина в оновленому форматі XL склала 485 кв. м. Торгова точка запропонувала клієнтам велику зону видачі, вітрину з товарами, алкогольний відділ, стійки “Інформація” і відділ “Сервісні звернення”.
Новий формат дозволяє забирати велику побутову техніку, купувати різноманітні товари з вітрини прямо на місці, а також приміряти замовлений одяг і аксесуари в просторих примірочних з дзеркалами.
Відзначимо, що 1 вересня 2021 року мережа Rozetka відкрила 173-ю торгову точку в Україні. Всього за серпень було відкрито 11 нових точок: п’ять в Києві і області, а також у Вінниці, Маріуполі, Тернополі, Ужгороді, Кам’янському та Південному. Свій перший офлайн-супермаркет Rozetka відкрила в 2017 році.
Alibaba Group наростила продажі на 34%
Alibaba Group Holding Limited оголосила фінансові результати за I квартал нового фінансового року, який закінчився 30 червня 2021 року. Про це повідомляє All Retail. За словами фінансового директора Alibaba Group Меггі Ву, це значне зростання (+ 34%) у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Компанія інвестує свій надприбуток і додатковий капітал для підтримки своїх продавців і інвестує в стратегічні галузі, щоб краще обслуговувати клієнтів і виходити на нові доступні ринки.
Amazon розширює мережу супермаркетів
5 серпня найбільший e-commerce рітейлер світу відкрив новий магазин в Уоррінгтоні, штат Пенсільванія. Як повідомляє All Retail, оборот компанії склав $386,1 млрд в 2020 році. На 12 серпня було анонсовано відкриття другого магазину в Сіетлі, завдяки чому загальна кількість точок Amazon Fresh в країні досягне 17.
Обидва магазини пропонують місцеві товари, унікальні для цього району, а також безкоштовну доставку в той же день і самовивезення від сервісу Prime, візок Amazon Dash Cart і покупки за допомогою голосового помічника Alexa.
Найбільша в світі мережа кінотеатрів почне продавати квитки за біткоіни
Американська мережа кінотеатрів AMC Theatres, яка є найбільшою в світі, планує запустити технологію отримання оплати за квитки в кіно в біткоінах до кінця 2021 року – повідомляє НВ з посиланням на Reuters. Про такі плани заявив гендиректор АМС Адам Арон під час телефонної розмови, присвяченої результатам роботи компанії. Як зазначає видання The Wrap, таким чином AMC Theatres шукає нові способи збільшення продажів і намагається оговтатися від пандемії COVID-19.
За словами СЕО AMC, глядачі зможуть купувати квитки за біткоіни в усіх закладах мережі в США – це 593 кінотеатрів. Також AMC належать мережі кінотеатрів Odeon, UCI Cinemas і Carmike Cinemas за межами США.
SPAR створив інтегровану платформу електронної комерції
Як повідомляє AllRetail, міжнародна компанія SPAR International представила платформу електронної комерції для продуктових магазинів, яка повністю настроюється. Мережа співпрацює з компанією Naveo Commerce, постачальником технологій електронної комерції.
Платформа електронної комерції SPAR International буде експлуатуватися Naveo і буде доступна в країнах, де представлений SPAR. Платформа оптимізує прийом і виконання замовлень в магазинах, забезпечуючи швидку доставку покупцям. Модульна структура платформи Naveo дозволить національним, регіональним і окремим магазинам SPAR регулювати продажі, забезпечуючи при цьому безперебійну обробку замовлень.
«SPAR значно розширив свою онлайн-присутність в харчовій промисловості за останні 15 років, і сьогодні пропонує монобрендові онлайн-пропозиції в 30 країнах по всьому світу», – сказав Тобіас Васмухт, генеральний менеджер SPAR International.
Партнерство з Naveo дозволяє збільшити онлайн-пропозицію в більш ніж 13 500 магазинів по всьому світу.
Zakaz.ua запустив доставку товарів з Таврія В в Миколаєві
Як повідомили RAU в прес-службі компанії, з 19 серпня користувачі сервісу доставки продуктів Zakaz.ua в Миколаєві мають можливість закупитися в іще одній мережі супермаркетів – Таврія В. Жителі міста можуть вибирати все необхідне з широкого асортименту супермаркету: онлайн-вітрина налічує понад 19 500 одиниць товарів.
Нагадаємо, що Таврія – це всеукраїнська мережа супермаркетів, яка працює з 1992 року і налічує 92 торгових об’єкта. Більшість магазинів знаходяться в Одеській, Херсонській та Миколаївській областях. Сервіс доставки продуктів Zakaz.ua працює в Миколаєві на базі магазину, який знаходиться на вулиці Лазурна, 17. Замовити послугу можна на сайті tavriav.zakaz.ua, або в мобільному додатку.
Fozzy Group запускає власний інтернет-банк
Компанія Fozzy Group запускає цифровий банк “Власний Рахунок”, а також розробляє безліч продуктів для логістики та електронної комерції. Як повідомляє dev.ua з посиланням на прес-службу компанії, займається розробкою IT-підрозділ банку “Восток”, який також входить в активи Fozzy Group. На сайті необанка пропонується кредитний ліміт в 100 000 грн з пільговим періодом 62 дні, а також безлімітне накопичення бонусних балів, якими можна згодом розраховуватися при покупці товарів в супермаркетах Сільпо і Le Silpo. Поповнення карти відбувається без комісії в Сільпо і поштових відділеннях Justin. Також користувачі отримують можливість безкоштовних переказів та платежів і 7% річних з рахунком для накопичення на окремому рахунку «Назбиратус». Зараз необанк в процесі тестування.
Отримати картку можна в поштовому відділенні служби Justin. Віртуальну карту можна отримати, якщо людина вже брала кредит в будь-якому банку.
МХП інвестував в мережу онлайн-ресторанів Foodz Ukraine
Food tech стартап Foodz Ukraine отримав інвестиції на розвиток бізнесу від агроіндустріальних холдингу МХП. Контроль за Foodz залишився у засновників – Дениса та Яни Кривенко. МХП отримав близько 20% компанії. Суму угоди сторони не розголошують. «Ми переконані, що бізнес у форматі dark kitchen, який зараз активно зростає в усьому світі, має перспективи в Україні», – прокоментував радник голови правління МХП Дмитро Зозуля.
Компанія Foodz розвиває мережу онлайн-ресторанів в Києві з початку 2020 року. Після підтвердження життєздатності бізнес-моделі компанія залучила зовнішні інвестиції. З початку 2020 року в Foodz інвестовано понад $2 млн. З початку заснування бізнесу Foodz відкрила 15 кухонь в столиці. Серед них – десять власних і п’ять в партнерстві з Glovo. Клієнтська база зросла до 100 000 споживачів. У 2020 році обсяг продажів компанії досяг 35 млн грн. Зараз в Foodz працює понад 220 співробітників, мережа покриває весь Київ, а під її управлінням перебувають 12 брендів ресторанів: Greenbar Cafe, Супчик Салатик, Шанхайський Кот, Chackmak Doner, PokeOke і інші. Нагадаємо, що з 2020 МХП взяв курс трансформації з сировинної компанії в кулінарну. МХП трансформує бізнес таким чином, щоб люди змогли не тільки отримати продукцію високої якості, але і заощадити свій час.
Читайте також –