
Великдень в ЕКО Маркет: що українці купували найчастіше


Оновлений флагманський магазин Укрзолото у Львові, флагманський бутик SOVA у форматі street в Києві, нові локації брендів Love You, Золота Країна, Sribna Kraina, Zarina та інші новини ювелірного ритейлу.
Наприкінці березня ювелірна компанія Укрзолото відкрила двері оновленого флагманського магазину у самому серці Львова за адресою: вул. Під Дубом, 7 А, ТЦ Forum Lviv. Понад 100 кв. м світлого, продуманого до деталей простору. Для зручності клієнтів у виборі прикрас, магазин поділено на тематичні зони. Окрему увагу привертає зона з лімітованими прикрасами Укрзолото Exclusive. За даними компанії, мережа має 226 фірмових магазинів по всій країні, серед яких є 12 магазинів з зоною лімітованих колекцій.
Перший бутик бренду у форматі street розташований в Києві, на вулиці Архітектора Городецького, 11 А. Стилістика нового флагмана кардинально відрізняється від класичного, вже впізнаваного стилю бутиків SOVA. Для інтер’єру нового бутика SOVA студія Makhno поєднала принципи сучасного українського дизайну та етнічні мотиви. Генеральна директорка ювелірного дому SOVA Людмила Сова назвала це відкриття новим етапом для розвитку бренду.
Тут є зона відпочинку для відвідувачів, де можна випити кави, або відсвяткувати покупку келихом холодного ігристого. Також в бутику можна скористатися послугою ультразвукової чистки ювелірних виробів. Тут будуть представлені флагманські колекції бренду та колаборації.
Нагадаємо, на початок 2025 року мережа ювелірного дому SOVA налічувала 46 локацій у 18 областях України. В інтерв’ю RAU, комерційна керівниця ювелірного дому SOVA Анна Коваль розповіла, чому в 2024 році мережа вимушено зосередилася на розвитку street-формату, про зміну в поведінці клієнтів та які колаборації і благодійні ініціативи втілювали.
10 березня мережа Золота Країна відкрила новий магазин у місті Долина, Івано-Франківської області, в ТЦ Ковчег (вул. Б. Хмельницького, 4). Нова точка українського виробника ювелірних прикрас працює з 09:00 – 20:00. Перед тим мешканці та гості міста Рені, що на Одещині, могли відвідати новий ювелірний магазин мережі за адресою вул. Вознесенська, буд. 177 А. Місяцем раніше, 20 лютого, відчинив свої двері новий магазин Золота Країна у місті Калуш Івано-Франківської області за адресою: вул. Ринкова, буд. 3, ТЦ Куб.
Ще один новий ювелірний магазин Sribna Kraina відкрився у Києві, в ТРЦ Проспект (вул. Гната Хоткевича,1 В). У фірмовому магазині доступні найкращі моделі стильних прикрас на будь-який смак.
Святкове відкриття 38-ї локації мережі ювелірних подарунків Love You відбулося в місті Суми 29 березня в ТЦ Мануфактура, що по вул. Харківська, 2/2. Нова точка (острівець) знаходиться на першому поверсі ліворуч від центрального входу. Також у березні відбулося ще два святкових відкриття: у місті Чернівці (вул. Кобилянська, 2) та в Одесі (вул. Генуезька, 24 Б, ТЦ Kadorr City Mall).
Мультибрендова торгова компанія Aurum 18 квітня відкрила ювелірний бутик у форматі корнеру в ТРЦ River Mall на Дніпровській набережній, 12. Також у квітні відкрився новий повноцінний магазин в Полтаві, що в ТРЦ Київ (на вулиці Зіньківській, 6/1 А), а другий – оновлений у центрі Вінниці – в ТРЦ Sky Park за адресою вулиця Миколи Оводова, 51.
Ще два нові об’єкти з інтервалом у півтора місяця з’явилися у передмісті Києва у селищі Софіївська Борщагівка. Перший бутик відкрився в лютому в ТРЦ Sofia Mall (проспект Героїв Небесної Сотні, 24/83), а другий – в березні в ТЦ Щасливий Mall на вул. Яблуневій, 3.
Також у березні мережа відкрила ще дві нові точки: одну в столичному ТРЦ Blockbuster Mall, а іншу – в м. Хуст Закарпатської області на вул. Карпатської Січі, 40/16.
Наразі, за даними компанії, мережа налічує понад 60 магазинів по всій Україні.
На початку березня український ювелірний бренд Minimal, що поєднує стиль, витонченість і сучасний дизайн, відкрив новий магазин у тернопільському ТРЦ Подоляни, що знаходиться за адресою: вул. Текстильна, 28 Ч. З нагоди відкриття 7-9 березня пройшла миттєва лотерея (за покупки від 2500 грн).
18 лютого ювелірний Дім Zarina відкрив у Києві новий бутик у ТРЦ Dream Yellow, що по Оболонському проспекту, 1 Б. Відкриття нового бутика стало ще одним кроком у розвитку бренду та можливістю познайомити жителів Оболоні з представленими колекціями. Атмосферу та настрій на відкритті створювали стильний діджей-сет та вишукані десерти від ресторану Belkin. Також усіх гостей пригощали ігристим.
Попит на ювелірні вироби органічно зменшився на 15-20% від показників попереднього року, при цьому в найбільш сприятливі періоди (кінець 2023-го – початок 2024-го) продаж ювелірних виробів в Україні відновився приблизно до 70% довоєнного рівня. Про це повідомив засновник ювелірного дому Kimberli Ігор Ільчишен агентству Інтерфакс-Україна. На ринкову кон’юнктуру минулого року впливали два головних фактори: рекордне за останнє десятиліття зростання світових цін на дорогоцінні метали, зокрема золото (в середньому на 30%) та зниження платоспроможного попиту в країні через війну й економічні складнощі та виїзд українців за кордон. У дорогому сегменті ювелірного ринка, зокрема виробів з діамантами, затребуваними залишаються класичні дизайни. Також збільшився запит на символічні прикраси та етнічні мотиви. Компанії реагують на цей запит, виводячи на ринок відповідні лімітовані колекції. Експерт прогнозує, що в 2025 році зниження попиту буде продовжуватись, а фінансове навантаження підвищуватись.
Своєю чергою СЕО Pandora в Україні Денис Овдієнко розповів Forbes.ua, що ювелірний ринок змінюється швидше, ніж будь-коли. На перший план виходять персоналізація, колаборації та впровадження нових технологій. Споживачі прагнуть унікальності, і бренди відповідають на цей запит нестандартними рішеннями. Наприклад, Pandora створює прикраси, що світяться в темряві або змінюють колір під впливом температури. Окремий і вже незворотний тренд – екологічність. Бізнеси все більше усвідомлюють свій вплив на довкілля. Тому з 2024 року Pandora повністю перейшла на 100% перероблені метали. Також значно актуалізується тема збору та аналізу даних про клієнтів. Індустрія ювелірних виробів буде активно впроваджувати інструменти штучного інтелекту для персоналізації сервісу та передбачення попиту. В Україні Pandora з’явилася у 2010 році та наразі має 47 магазинів та інтернет-магазин, продовжуючи розширювати мережу.