Новини FMCG за грудень-січень: вісім нових SPAR, дизайнерські Сільпо, Файно Маркет у новому регіоні
Мережі Файно Маркет та Близенько підкорюють нові регіони, Novus зріс до 85 магазинів в Україні та 28 маркетів формату біля дому Мі Маркет, Auchan Україна закриває єдиний супермаркет в Чернівцях, Lidl уперше відкрила магазин в ТЦ у преміальному форматі, власниця мережі ресторанів Чорноморка йде у ритейл та інші новини в сегменті FMCG.
Файно Маркет підкорює новий регіон
17 січня у місті Богуслав відкрився новий магазин мережі Файно Маркет. Київська область стала шостим регіоном, в якому розвивається ритейлер. Торгова площа нового магазину складає 514 кв. м.
Тут є все для щоденних покупок, а також власна пекарня відкритого типу, зона приготування фірмової піци з собою та гриль. А для поціновувачів кави встановлені дві кавомашини, вітрина зі швидкими перекусами на вибір та файний простір, в якому можна зручно розташуватися для перепочинку.
Нагадаємо, станом на січень мережа має понад 190 магазинів, а у період повномасштабної війни – з квітня 2022 по жовтень 2024 – було відкрито 73 маркети. Мережа втілює ідею «добросусідства» та своїх клієнтів називає сусідами, а тогоріч зайшла в два нові регіони – у Миколаївську область, відкривши два маркети та у Дніпропетровську, де наразі поки працює одна точка.
Мережа Novus зросла до 85 магазинів в Україні
Наприкінці грудня 2024 року мережа Novus поповнилася ще одним сучасним магазином у Києві та зросла до 85 точок. Новий об’єкт знаходиться за адресою вул. Петропавлівська, 12, що у Подільському районі. На площі в 600 кв. м представлені всі необхідні продовольчі товари та продукція non-food сегменту для щоденного вжитку: свіжі овочі та фрукти, молочна та м’ясна продукція, товари для дому.
Новий об’єкт мережі має потужний генератор, який забезпечує стабільну роботу навіть за умов нестабільного енергопостачання. Також у магазині працюють п’ять кас самообслуговування, лінійна каса та зона інфокаси, щоб кожен міг швидко і комфортно зробити покупки.
Чотири нові супермаркети в мережі Сільпо
Наприкінці грудня 2024 року мережа Сільпо відкрила два нові магазини. Один запрацював в Ірпені у відновленному після початку російського вторгнення ТЦ Giraffe. Його площа – 1211 кв. м. Унікальний дизайн цього магазину переплітає в собі теплі барви та фантазії, натхненні пластиліном.
Ще один супермаркет Сільпо відкрився у ТРЦ Київ у Сумах – площею 1363 кв. м. У новому магазині щодня випікатимуть гарячу піцу, ніжні круасани та ароматний хліб. На клієнтів тут чекатиме великий вибір смачного у м’ясному й рибному відділах, а в Лавка Традицій зібрані делікатеси з різних куточків України.
Також 10 січня 2025 року мережа відкрила в Києві новий тематичний магазин, створений, щоб надихати відвідувачів бачити буденність у позитивних барвах і нагадувати про важливість турботи про себе. Він розташований на вул. Маланюка, 101. На самому вході до супермаркету розміщені велетенські окуляри, крізь призму яких можна подивитися на світ у рожевому кольорі.
16 січня мережа супермаркетів Сільпо відкрила новий магазин у Києві в концепції «Світ Задзеркалля» за адресою: м. Київ, вул. Олеся Бердника, 1 Г. Простір нового магазину оформлений у стилі авангарду: закільцьований лабіринт із декоративними проходами та нішами запрошує гостей досліджувати магію відображень і відкривати нові грані уяви.
Особливістю нового Сільпо стали роботи фотохудожниці Марти Сирко, створені спеціально для цього проєкту. Її знімки прикрашають стіни магазину та додають простору багатошаровості.
Запрацював супермаркет Thrash! Траш! в оновленному рівненському ТЦ Покровський
У середині грудня 2024 року запрацював продуктовий маркет Thrash! Траш! від холдингу Fozzy Group в ТЦ Покровський. Супермаркет є одним з якорів ТЦ та розташовується на першому поверсі, його загальна площа – близько 420 кв. м і торгова – майже 250 кв. м. Нагадаємо, ТЦ Покровський не працював з 2022 року.
Мережа Novus відкрила 28-й Мі Маркет у Києві
Мережа Novus активно розвиває формат магазинів біля дому Мі Маркет у столиці та області. І наприкінці грудня 2024 року новий магазин Мі Маркет запрацював у ЖК «Варшавський 2» за адресою: вул. Олександра Олеся, 5аА. Його площа 85,9 кв. м, з яких 77,1 кв. м відведено під торгівельну зону.
Тут представлений широкий асортимент із понад 2700 позицій товарів: свіжі продукти, товари для дому, випічка власного виробництва та багато іншого. Це вже третій Мі Маркет у межах цього житлового комплексу.
Загалом у 2024 році компанія відкрила понад 20 магазинів формату Мі Маркет.
Вісім нових магазинів відкрила мережа SPAR у грудні 2024 року
Міжнародна мережа супермаркетів SPAR завершила 2024 рік активним розвитком, відкривши нові сучасні магазини в різних регіонах України. Нові супермаркети з’явилися у Львівській, Івано-Франківській, Полтавській, Київській, Чернівецькій та Дніпропетровській областях:
- 4 грудня у селищі Підкамінь Львівської області на вул. Незалежності, 54, відкрився супермаркет площею 209 кв. м.
- 7 грудня у місті Снятин Івано-Франківської області на вул. Винниченка, 1, відкрився супермаркет площею 251 кв. м.
- 20 грудня у місті Яремче Івано-Франківської області на вул. Свободи, 256, розпочав роботу супермаркет площею500 кв. м.
- 21 грудня відкрився супермаркет у Полтаві на Майдані Незалежності, 16, із площею 266,3 кв. м.
- 28 грудня у Чернівцях на вул. Криворучка, 12, запрацював супермаркет площею 149 кв. м.
- 29 грудня, мешканці селища Солоного, що на Дніпропетровщині, отримали сучасний європейський супермаркет. У магазин площею 195 кв. м для зручності покупців працює дві каси.
Також у грудні 2024 року мережа поповнилась відразу двома сучасними супермаркетами в Київській області, які відкрив партнер-франчайзі. Так, у місті Вишневе на вул. Марії Приймаченко, 21-25 приміщення 83 відкрився магазин площею 150 кв. м. І у переддень Нового року, 31 грудня, у селі Крюківщина відкрився супермаркет формату SPAR Express. У магазині площею 55 кв. м працює одна каса.
Мережа Близенько підкорює нові області
Мережа магазинів біля дому Близенько, яка входить до групи компаній Берта: одна з найчисельніших серед продуктового ритейлу на заході України – налічує 210 маркетів. Наприкінці 2024 року мережа вийшла у новий для себе регіон, відкривши перший маркет в місті Чернівці, торговою площею понад 100 кв. м. Це пілотний проєкт. Загалом у 2024 році ритейлер почав освоєння двох нових для себе областей — Закарпатської та Чернівецької. Цікаво, що вихід у закарпатський регіон було здійснено шляхом займання частини локацій місцевої мережі Лечо.
Тож наразі Близенько працює у п’ятьох областях Західної України: Львівській, Івано-Франківській, Тернопільській, Закарпатській та Чернівецькій.
Канадська мережа Loblaws у своїх магазинах відкрила спеціальну поличку з українськими товарами
Найбільша роздрібна мережа Канади Loblaws відкрила у своїх продовольчих магазинах спеціальну поличку з українськими товарами. Про це написала Юлія Ковалів, посол України в Канаді. «Шановні українці в Канаді, від тепер ви можете знайти українську продукцію на поличках найбільшої роздрібної мережі Канади Loblaws. На поличці ви знайдете улюблені бренди, які добре знайомі кожному українцю: Ніжин, Наш сік, Yogoda, Солодкий світ, Верес, Кава зі Львова, Київхліб, Галка, Spell та багато інших», – йдеться в повідомленні.
Мережа Auchan Україна відкрила свій перший аутлет-магазин
Наприкінці грудня 2024 року мережа Auchan Україна презентувала новий формат магазину – аутлет, розташований на території Auchan Почайна за адресою проспект Степана Бандери, 23. Аутлет пропонуватиме широкий асортимент одягу, взуття, аксесуарів та інших товарів із попередніх колекцій зі знижками від 30% до 90%.
Як повідомили в прес-службі Auchan Україна, аутлет Auchan — це не лише можливість придбати якісні товари за доступними цінами, але й відповідь на сучасні запити споживачів. Враховуючи світовий тренд на розумне споживання, навіть у періоди невизначенності аутлет-магазини продовжують розвиватися, відповідаючи на запит покупців щодо ощадливого шопінгу. Метою відкриття Auchan аутлет є захист купівельної спроможності українців.
Carrefour відкриє 150 магазинів на вокзалах Франції
Протягом наступних п’яти років французький ритейлер Carrefour та Lagardère Travel Retail планують відкрити 150 магазинів формату біля дому на вокзалах по всій країні. Про це пише All Retail з посиланням на Retail Detail. Нові торгові точки поєднуватимуть супермаркети з пунктами видачі онлайн-замовлень, орієнтуючись на пасажирів, які шукають швидкі рішення для покупок під час щоденних поїздок. Це партнерство є частиною стратегічної ініціативи французької національної залізничної компанії SNCF, яка прагне перетворити вокзали на багатофункціональні хаби, що підвищують привабливість подорожей поїздом.
Також в планах випробувати дві концепції: «Potager City», орієнтований на свіжі фрукти та овочі, та «Api» – магазин самообслуговування.
Чорноморка встановлює устричні автомати та відкриває магазини – Чорноморка Онлайн
Власниця ресторанної мережі Чорноморка Ольга Копилова вирішила йти в ритейл. Вона запускає устричні автомати, які планується встановлювати на АЗС, вокзалах, у бізнес-центрах і ресторанах мережі. Перший вже працює в столиці.
Також планує до кінця цього року відкрити 35 магазинів під назвою Чорноморка Онлайн і, можливо, запустити франшизу, пише Forbes. Це буде новий формат у вигляді місця для смаження та видачі риби. Відвідувачі зможуть замовити рибу, яку приготують «з-під ножа» з індивідуальними доповненнями та консультацією рибного сомельє. І 31 січня пілотний магазин, площею 80 кв. м запрацював у ЖК «Варшавський» за адресою вулиця Олександра Олеся, 2 Б.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Мережа Фора почала оновлювати корнери з готовою їжею
Відтепер корнери з готовою їжею в мережі Фора мають окремий саббренд ФораCafe.
«Основним завданням було за допомогою айдентики об’єднати всі куточки з готовими стравами в мережі та візуально підкреслити широкий асортимент страв to go, що пропонує Фора. У розробці айдентики ФораCafe ми зосередилися на молодих і активних споживачах – тих, хто постійно в русі й не має часу на готування. Водночас ми врахували основну айдентику Фора, яку раніше оновили, – повідомляє компанія Taktika, яка розробляла айдентику.
Auchan Україна закриває єдиний супермаркет в Чернівцях
Мережа Auchan Україна з квітня 2025 року переходить в онлайн-формат роботи в Чернівцях і закриває фізичний гіпермаркет, пише Interfax з посиланням на пресслужбу мережі.
“У 2024 році ми переглянули підходи до роботи зі збитковими об’єктами, з метою оздоровити бізнес для подальшого зростання і довгострокової роботи на ринку. Ми фокусуємося на цифрових каналах продажу з сайту auchan.ua, щоб відповідати актуальним потребам клієнтів”, – цитується в релізі генеральна директорка Auchan Україна Марта Труш.
Співробітникам Auchan у Чернівцях компанія пропонує релокацію в міста присутності магазинів Auchan. Також у мережі зазначили, що компанія продовжить співпрацю з В2В-партнерами в регіоні та підтримку соціальних проєктів у місті.
Нагадаємо, тогоріч мережа також закрила два гіпермаркети в Запоріжжі та Кривому Розі та перейшла на онлайн-формат.
Мережа Lidl уперше відкрила магазини в ТЦ у преміальному форматі
Два супермаркети Lidl площею 1300 та 1100 кв. м. відкрилися в торговельних центрах Galeria на Курфюрстендам і Херманнплац в Берліні, пише Retail Detail.
Попри відносно обмежений простір, супермаркети пропонують асортимент із 4300 товарів, включаючи непродовольчі товари та тисячу продуктів рослинного походження «для берлінського клієнта». Мережа Lidl вважає, що нова концепція ідеальна для «складних місць у центрі міст», і таким чином дискаунтер може стати «частиною рішення» як для дефіциту площ, так і для вакансій у центрі міст.