
Як пройшла RAU HR Conference – конференція, присвячена трансформації ринку праці в умовах великої війни (репортаж)


Мережа Famo йде в невеликі міста, у MustHave амбітні плани на 2024 рік, а також нові відкриття магазинів українських брендів та міжнародних, як-то: Cher’17, H&M, Levi’s та інші новини сегмента модного одягу.
Перший в Кам’янці-Подільському магазин Sinsay буде відкрито в ТЦ Sakura park на другому поверсі. Про це повідомляє УРТЦ. Нова торговельна точка площею 1400 кв. м буде однією з найбільших на заході України.
Також в цьому ТРЦ будуть представлені й інші оператори fashion сегменту – Goldi та Famo.
Нагадаємо, відкриття ТЦ Sakura park заплановано на 1 серпня 2024 року, а в кінці травня-червні орендарі вже зможуть почати оздоблювальні роботи в магазинах.
14-й в українській мережі MustHave має з’явитися в березні 2024 року в ТРЦ Lubava. Його площа складатиме понад 76 кв. м. Відомо, що договір вже підписала девелоперська компанія Budhouse Group.
На початку лютого мережа українського бренду OneByOne повідомила, що відкрила магазин в столичному ТРЦ Blockbuster Mall. Нова торговельна точка стала п’ятою в Києві та сімнадцятою в мережі.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
В лютому має відкритися новий магазин Levi’s на третьому поверсі ТРЦ Lubava (Черкаси). Нова торговельна точка займе площу 110 кв. м.
На початку січня новий магазин українського бренду Cher’17 відкрився ТРЦ Ocean Plaza. Ця точка стала дев’ятою в мережі.
Нагадаємо, український мас-маркет-бренд Cher’17 заснували інфлюенсери та підприємці Тетяна Парфільєва та Іван Кришталь в 2017 році.
Наприкінці січня оновлений магазин Famo відкрився у вінницькому ТРЦ Sky Park на другому поверсі. А в лютому нова торговельна точка з’явилася в Летичиві Хмельницької області за адресою: Шевченка, 1 А
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Нагадаємо, засновниця Famo Юлія Томусяк каже, що в мережі будуть тестуво відкриватися в маленьких містах України.
З початком великої війни популярний шведський бренд H&M закрив всі свої магазини, а в листопаді 2023 року почав відновлювати роботу. А ще незабаром очікується відкриття нового магазину в столичному ТРЦ Blockbuster Mall – про це повідомила Forbes прес-служба H&M.
Український бренд аксесуарів із переробленого пластику Spogad ексклюзивно представили у паризькій галереї Printemps Haussmann Paris. Про це пише УРТЦ. І це єдиний український бренд, який зміг потрапити до простору Fashion Green Room.
На 2024 рік MustHave має амбітні плани – досягти відмітки 20 магазинів по Україні.
«20 магазинів – це наша стратегія розвитку на 2023-24 рік. Ми з командою усе прорахували, створили фінансову модель, вивели фінансові показники по рентабельності, собівартості продукції та зрозуміли, в який термін яка кількість магазинів допоможе нам вийти на бажаний результат», – повідомляє Анна Бец, співзасновниця бренду MustHave.
Наразі вже відомо, що наступні три магазині відкриються в лютому та березні у Львові, Черкасах та Дніпрі. Ідеї для ще чотирьох точок у розробці. Бренд у пошуку нових міст та цікавих локації. Бюджети на відкриття та ремонтні роботи трьох нових магазинів становили від 600 000 до 1,6 млн грн.
«Нові магазини ми відкриваємо в новому форматі з новим сучасним інтер’єром» – каже Анастасія Дзюба, співзасновниця бренду MustHave.
Нагадаємо, що MustHave має власне виробництво площею 1500 кв. м та 180 співробітників.