Новини fashion-ритейлу: Andre Tan, Sinsay, One by One, Всі.Свої та інші

Новини fashion-ритейлу: Andre Tan, Sinsay, One by One, Всі.Свої та інші

1 день тому
  164
Валерія Байда

Бренд Andre Tan підкорює європейський ринок, бутики Yarmich та W8Less запрацювали в столичному ТРЦ Respublika Park, Sinsay продовжує зростати кількісно та інші новини fashion-сегменту.

Нові fashion-орендарі МФК Proskuriv Plaza

Компанія UTG, яка виступає розробником концепції та ексклюзивним брокером нового торгово-розважального центру Proskuriv Plaza у Хмельницькому продовжує залучати операторів, щоб зробити об’єкт унікальним для гостей та мешканців міста. Нагадаємо, очікується, що Proskuriv Plaza відкриється у IV кварталі 2025 року.

А договір оренди вже підписано з українським брендом Prego, який розміститься на площі 102 кв. м. Асортимент об’єднує різні категорії товарів – від взуття, до сумок та аксесуарів і косметики. Магазин Prego стане третім у місті Хмельницький, а всього, в мережі вже вісім точок: в Києві, Кременчукі, Полтаві, Хмельницькому та Чернівцях.

І договір оренди вже підписано з європейським брендом стильного взуття і аксесуарів для всієї родини Vitto Rossi. Точка розміститься на площі 221 кв. м та буде першою в Хмельницькому.

Також відкриється магазин лідера на ринку панчішно-шкарпеткових виробів Duna. Наразі мережа налічує 85 точок у 13 областях України, і щорічно відкривається 7-10 точок.

Український бренд W8Less відкрив магазин в столичному ТРЦ Respublika Park

На початку грудня 2024 року в рамках нової стратегії розвитку український бренд жіночого одягу W8Less відкрив магазин у столичному ТРЦ Respublika Park. Нагадаємо, бренд засновано в 2014 році, коли почався тренд на все українське та концентрується на якості, мінімалізмі та іноваціях. І як зазначено на сайті компанії, наразі вже працює три шоуруми бренду в столиці, виробництво у Києві, а онлайн-замовлення доставляється по всьому світу.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от ТРЦ Respublika Park (@respublikapark)

Бренд Andre Tan підкорює європейський ринок

7 грудня 2024 року в варшавському ТРЦ Westfield Mokotów відкрився магазин бренду Andre Tan у новому унікальному концепті. Проєкт реалізовано за підтримки ДІЯ.Бізнес.

Під час відкриття відбувся ексклюзивний показ нової колекції Fenix, натхненної незламністю українських жінок. Також всі присутні мали змогу послухати майстер-клас від Андре Тана про створення новорічної лімітованої колекції та заглибитися у світ дизайнерської творчості.

«Відкриття нашого магазину у Варшаві – це не просто чергова сторінка в історії бренду, а символ того, що навіть у найскладніші часи український бізнес продовжує працювати, підтримуючи економіку, культуру та наших людей. Адже сучасні жінки – це неймовірні особистості, які поєднують у собі стійкість, рішучість та жіночність. Ми пишаємося, що маємо змогу створювати щось, щоб кожна могла відчувати себе особливою та унікальною, а також підкреслювати свої сильні сторони за допомогою нашого вбрання», – зазначив Андре Тан.

Sinsay продовжує зростати кількісно

Польський бренд Sinsay вже перетнув позначку понад 165 точок в Україні. Так, наприкінці грудня запрацювало одразу два нових магазини Sinsay. Перший – у столичному ТРЦ Gulliver на нульовому поверсі.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от ТРЦ Gulliver (@gulliver.kyiv)

Другий – у рівненському ТЦ Покровський. Його площа понад 700 кв. м. Традиційно у нових магазинах представлені товари для дому, одяг для жінок, дітей і чоловіків, а також великий вибір різноманітних товарів для домашніх улюбленців.

Також у Житомирі в новому торговому центрі Place відкриється новий магазин бренду площею 656 кв. м. Нагадаємо, новий ТЦ Place загальною площею 4144 кв. м, з яких орендна – 3211 кв. м, буде введено в експлуатацію у I кварталі 2025 року.

Відкрився бренд чоловічого одягу Yarmich в столичному ТРЦ Respublika Park

У середині листопада 2024 року український бренд чоловічого одягу Yarmich відкрив новий торговий об’єкт у столичному торгово-розважальному центрі Respublika Park. Новий бутік має площу 160 кв. м, а мережа зросла вже до восьми локацій: чотирьох бутиків у Києві і ще двох у Дніпрі та Львові, а також бутику оренди Yarmich Rent та барбершопу Yarmich Barbershop.

Український бренд One by One вже розвивається у 15 містах України

В грудні п’ятнадцятим містом на мапі української мережі One by One став Ужгород. Новий магазин знаходиться на вулиці Корзо, 20. Бренд вже вісім років працює в Україні та не розділяє колекції по сезонам, а кожного тижня створює нові моделі, позиціонуючи себе як ідеальна база, яка поєднується з класикою та яскравими акцентами. Усі речі міксуються між собою та створюють готові образи. Також бренд має власне виробництво повного циклу та загалом налічує 23 точки.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от ONEBYONE • UKRAINIAN BRAND (@onebyoneua)

Платформа Всі.Свої стала партнером мережі Залізна Крамниця

На початку грудня 2024 року платформа українських брендів Всі.Свої стала офіційними партнерами мережі Залізна Крамниця, яка пропонує мандрівникам колекційний мерч Укрзалізниці та унікальні товари локальних брендів, повідомили в Укрзалізниці.

«Це партнерство є логічним кроком у нашій місії знайомити українців і світ із найкращими локальними виробниками, – коментує СЕО ритейл-напряму Всі.Свої Артем Федосов. – Ми поділяємо цінності Залізна крамниця – підтримку майстрів, розвиток культури та прагнення зробити український продукт доступним і бажаним для кожного. Разом ми зможемо створити унікальний асортимент, який залишить незабутнє враження у кожного мандрівника».

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Залізна Крамниця (@zalizna.kramnytsia)

«Фірмовий підсклянник, худі «Залізність», шапка Бориса Джонсона – це те, завдяки чому бренд Укрзалізниці вже впізнають в усьому світі. Тепер новий етап у «Залізної крамниці» – разом із Всі. Свої доповнимо наш мерч ще більш якісними, стильними товарами від локальних брендів. Наша мета – щоб кожен пасажир та фанат залізниці міг з собою взяти частинку залізничного вайбу», – зазаначила Сабіна Абляєва, директорка із стратегічних комунікацій АТ «Укрзалізниця».


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку