
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Бренд Andre Tan підкорює європейський ринок, бутики Yarmich та W8Less запрацювали в столичному ТРЦ Respublika Park, Sinsay продовжує зростати кількісно та інші новини fashion-сегменту.
Компанія UTG, яка виступає розробником концепції та ексклюзивним брокером нового торгово-розважального центру Proskuriv Plaza у Хмельницькому продовжує залучати операторів, щоб зробити об’єкт унікальним для гостей та мешканців міста. Нагадаємо, очікується, що Proskuriv Plaza відкриється у IV кварталі 2025 року.
А договір оренди вже підписано з українським брендом Prego, який розміститься на площі 102 кв. м. Асортимент об’єднує різні категорії товарів – від взуття, до сумок та аксесуарів і косметики. Магазин Prego стане третім у місті Хмельницький, а всього, в мережі вже вісім точок: в Києві, Кременчукі, Полтаві, Хмельницькому та Чернівцях.
І договір оренди вже підписано з європейським брендом стильного взуття і аксесуарів для всієї родини Vitto Rossi. Точка розміститься на площі 221 кв. м та буде першою в Хмельницькому.
Також відкриється магазин лідера на ринку панчішно-шкарпеткових виробів Duna. Наразі мережа налічує 85 точок у 13 областях України, і щорічно відкривається 7-10 точок.
На початку грудня 2024 року в рамках нової стратегії розвитку український бренд жіночого одягу W8Less відкрив магазин у столичному ТРЦ Respublika Park. Нагадаємо, бренд засновано в 2014 році, коли почався тренд на все українське та концентрується на якості, мінімалізмі та іноваціях. І як зазначено на сайті компанії, наразі вже працює три шоуруми бренду в столиці, виробництво у Києві, а онлайн-замовлення доставляється по всьому світу.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
7 грудня 2024 року в варшавському ТРЦ Westfield Mokotów відкрився магазин бренду Andre Tan у новому унікальному концепті. Проєкт реалізовано за підтримки ДІЯ.Бізнес.
Під час відкриття відбувся ексклюзивний показ нової колекції Fenix, натхненної незламністю українських жінок. Також всі присутні мали змогу послухати майстер-клас від Андре Тана про створення новорічної лімітованої колекції та заглибитися у світ дизайнерської творчості.
«Відкриття нашого магазину у Варшаві – це не просто чергова сторінка в історії бренду, а символ того, що навіть у найскладніші часи український бізнес продовжує працювати, підтримуючи економіку, культуру та наших людей. Адже сучасні жінки – це неймовірні особистості, які поєднують у собі стійкість, рішучість та жіночність. Ми пишаємося, що маємо змогу створювати щось, щоб кожна могла відчувати себе особливою та унікальною, а також підкреслювати свої сильні сторони за допомогою нашого вбрання», – зазначив Андре Тан.
Польський бренд Sinsay вже перетнув позначку понад 165 точок в Україні. Так, наприкінці грудня запрацювало одразу два нових магазини Sinsay. Перший – у столичному ТРЦ Gulliver на нульовому поверсі.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Другий – у рівненському ТЦ Покровський. Його площа понад 700 кв. м. Традиційно у нових магазинах представлені товари для дому, одяг для жінок, дітей і чоловіків, а також великий вибір різноманітних товарів для домашніх улюбленців.
Також у Житомирі в новому торговому центрі Place відкриється новий магазин бренду площею 656 кв. м. Нагадаємо, новий ТЦ Place загальною площею 4144 кв. м, з яких орендна – 3211 кв. м, буде введено в експлуатацію у I кварталі 2025 року.
У середині листопада 2024 року український бренд чоловічого одягу Yarmich відкрив новий торговий об’єкт у столичному торгово-розважальному центрі Respublika Park. Новий бутік має площу 160 кв. м, а мережа зросла вже до восьми локацій: чотирьох бутиків у Києві і ще двох у Дніпрі та Львові, а також бутику оренди Yarmich Rent та барбершопу Yarmich Barbershop.
В грудні п’ятнадцятим містом на мапі української мережі One by One став Ужгород. Новий магазин знаходиться на вулиці Корзо, 20. Бренд вже вісім років працює в Україні та не розділяє колекції по сезонам, а кожного тижня створює нові моделі, позиціонуючи себе як ідеальна база, яка поєднується з класикою та яскравими акцентами. Усі речі міксуються між собою та створюють готові образи. Також бренд має власне виробництво повного циклу та загалом налічує 23 точки.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
На початку грудня 2024 року платформа українських брендів Всі.Свої стала офіційними партнерами мережі Залізна Крамниця, яка пропонує мандрівникам колекційний мерч Укрзалізниці та унікальні товари локальних брендів, повідомили в Укрзалізниці.
«Це партнерство є логічним кроком у нашій місії знайомити українців і світ із найкращими локальними виробниками, – коментує СЕО ритейл-напряму Всі.Свої Артем Федосов. – Ми поділяємо цінності Залізна крамниця – підтримку майстрів, розвиток культури та прагнення зробити український продукт доступним і бажаним для кожного. Разом ми зможемо створити унікальний асортимент, який залишить незабутнє враження у кожного мандрівника».
Посмотреть эту публикацию в Instagram
«Фірмовий підсклянник, худі «Залізність», шапка Бориса Джонсона – це те, завдяки чому бренд Укрзалізниці вже впізнають в усьому світі. Тепер новий етап у «Залізної крамниці» – разом із Всі. Свої доповнимо наш мерч ще більш якісними, стильними товарами від локальних брендів. Наша мета – щоб кожен пасажир та фанат залізниці міг з собою взяти частинку залізничного вайбу», – зазаначила Сабіна Абляєва, директорка із стратегічних комунікацій АТ «Укрзалізниця».