
Фінансова директорка Eva Лілія Воленко визнана однією з найкращих CFO України


Другий офлайн-магазин Lullaby, новий Beauty Prof в ТРЦ Gulliver, відкриття Brocard у ТРЦ Proskuriv Plaza, мережа Eva збільшила виторг майже на третину в 2024 році та відкрила 65 магазинів, а також інші новини в сегменті косметики та здоров’я.
8 лютого 2025 року на першому поверсі львівського ТРЦ Victoria Gardens (вул. Кульпарківська, 226 А) відбулося офіційне відкриття мультибрендового б’юті-простору Lullaby. Як повідомляється на сторінці ТРЦ у Facebook, в магазині представлена продукція від 80 всесвітньо відомих брендів косметики та парфумерії. Це вже другий офлайн-магазин мережі: перший відкрився у Києві минулого року, а до того бренд п’ять років працював в онлайн-форматі. Тут можна протестувати б’юті-новинки, отримати професійні консультації та обрати продукти для догляду за шкірою обличчя та тіла, засоби та аксесуари для волосся, унікальні нішеві парфуми та аромати для дому, а також аромасвічки.
5 лютого на другому поверсі ТРЦ Gulliver (Спортивна площа, 1 А) відкрився новий бутик національного дистриб’ютора професійної косметики в Україні Beauty Prof. Це вже 30-й магазин у мережі, яка охоплює різні регіони країни. Тут представлені професійні бренди засобів для догляду за волоссям, косметика для барберів, бровістів, косметологів, а також професійна техніка та інструменти для майстрів. Наразі Beauty Prof пропонує понад 17 000 сертифікованих товарів від 450 світових та українських брендів. Компанія активно розвиває власний імпорт ексклюзивних товарів з Європи, Азії та США.
Це не єдине оновлення в tenant-mix ТРЦ Gulliver: у січні торговельний центр повідомив про повернення Yves Rocher у оновленому форматі, що перевідкрився на третьому поверсі. Бренд відомий інноваційним підходом у процесі створення продукції, має екологічне пакування та багатий вибір косметичних засобів. Yves Rocher вже понад 65 років дотримується місії Reconnect people to nature: компанія контролює кожен етап виробничого процесу задля зменшення впливу на навколишнє середовище.
На своїй Instagram-сторінці ТРЦ РайON повідомив про появу острівця косметики від Trendy Beauty – молодої компанії (заснованої в 2022 році), що має наразі дві офлайн-точки. Перший магазин трендової косметики за доступними цінами знаходиться в столичному ТРЦ NewWay по вул Архітектора Вербицького, 1 А. Друга з середини січня 2025 року працює в київському ТРЦ РайON за адресою вул. Миколи Лаврухіна, 4. Обидві точки пропонують найпопулярніші типові товари доглядової та декоративної косметики від провідних світових брендів.
2024 рік можна сміливо назвати періодом масштабування для мережі wow-догляду ISEI. Вони не лише запустили кілька нових крамниць в Україні, зокрема в Києві, Харкові, Полтаві та Івано-Франківську, а й успішно вийшли на міжнародний ринок. Так, в листопаді 2024-го відкрився ISEI площею 70 кв. м у Варшаві, а саме у ТРЦ Targowek. В грудні, якраз напередодні різдвяно-новорічних свят з’явився б’юті-простір у місті Ларнака на Кіпрі, в ТЦ Metropolis Mall. На цьому український ритейлер косметики з Японії, Південної Кореї та країн Європи, що є частиною Imperia Holding, не зупиняється, й планує розширення мережі в 2025 році. Станом на кінець листопада 2024-го ISEI мав 50 магазинів в Україні та монобрендовий бутік Kiehls в партнерстві з Loreal.
В місті Хмельницький на першому поверсі ТРЦ Proskuriv Plaza відкриється магазин однієї з найбільших ритейл-мереж косметики та парфюмерії в Україні Brocard. Площа нового бутіка складатиме 256 кв. м. Про це повідомила компанія UTG, яка виступає розробником концепції та ексклюзивним брокером нового ТРЦ. Наразі мережа Brocard налічує 66 магазинів у 22 містах України. В магазинах ритейлера представлено більше 420 світових преміальних марок, 51 український бренд, а також концептуальні простори нішевої парфумерії із найбільшою колекцією авторських ароматів в Україні — 106 нішевих брендів. Крім продукції б’юті-індустрії, в магазині також представлені нішеві аромати для дому, товари для краси та здоров’я, догляду за тілом і волоссям, та навіть косметика для тварин.
Найбільший ритейлер в сегменті товарів для краси та здоров’я – мережа магазинів Eva – відзвітувала про зростання виторгу на 28,6% за минулий рік, до 27 млрд грн проти 21 млрд грн у 2023-му. Компанія Руш, що керує магазинами Eva, після початку повномасштабної війни втратила понад 15% своєї мережі через російську окупацію та небезпечну близькість до фронту. Проте за підсумками 2024 року ритейлер зміг практично відновити довоєнну кількість магазинів: до 1109 магазинів порівняно з 1116 на 24 лютого 2022 року.
За минулий рік додалося 65 нових торгових точок, з яких 45 – у форматі «Жіноча енергія». Ще 26 точок оновили до цього формату після ребрендингу. Компанія закрила 18 магазинів, зокрема 10 – через російську окупацію.
Інвестиції компанії за 2024 рік склали понад 800 млн грн, а з початку повномасштабного вторгнення компанія інвестувала близько 3,7 млрд грн. Ці кошти, зокрема, пішли на розширення складських площ до 120 000 кв. м та оптимізацію логістики. Також у 2024 році Eva запустила вісім нових власних торгових марок, серед яких Francesco Terino, Protebe та Bestia. Частка ВТМ у продажах компанії в натуральному вимірі склала 36,1% (порівняно 33,9% у 2023-му). Компанія завершила рік, маючи у портфелі 65 ВТМ. А вже у лютому 2025-го запускає ТМ Bingo – корми та товари для тварин.
На початку січня 2025 року мережа аптек Бажаємо здоров’я запустила мобільні аптечні пункти (МАП) для Київської та Одеської областей. Тепер придбати необхідні ліки можуть усі, хто цього потребує, навіть у найвіддаленіших громадах. МАП курсують Макарівською громадою Київської області, Любашівською та Зеленогірською громадами Одеської області. У мережі кажуть, що продовжать працювати над розширенням географії роботи мобільних аптечних пунктів по Україні.
Протягом двох останніх років провідний drogerie-ритейлер Азії Watsons інвестував $250 млн у відкриття нових магазинів та модернізацію наявних торгових точок в Азії. Загалом у інноваційному форматі почало працювати 6000 торгових просторів на 15-ти ринках Азії, Європи та Близького Сходу. Концептуально нові магазини покликані забезпечити винятковий купівельний досвід і задовольнити якомога більше потреб споживачів – від можливості придбати якісний товар до spa-процедур та медичних консультацій та обстежень. Ритейлер інвестував $250 млн у відкриття 1200 нових торгових точок та модернізацію 4800 наявних магазинів. Це означає, що 75% портфоліо магазинів в Азії вже забезпечує більш інноваційний і оновлений досвід для клієнтів. Більше про інновації Watsons в різних країнах можна прочитати тут.
Напередодні Дня закоханих в Кам’янському відкрився магазин мережі Prostor, який став шостим в цьому місті. Новий магазин знаходиться на вулиці Українських Соколів (Воїнів-Афганців), 1 Б. Як повідомила на своїй сторінці у Facebook директор з розвитку Prostor Наталія Тисячна, станом на 13 лютого відкрито ще шість магазинів мережі в містах:
До того в січні почали роботу ще сім нових точок у містах Івано-Франківськ (ЖК А5), Бровари, Київ, Миколаїв та селищах Чорнобай (Черкащина), Сокільники (Львівщина), Угорники (Франківщина).
Amazon відкрив перший власний магазин косметики в Мілані
Онлайн-гігант Amazon 12 лютого відкрив свій перший фізичний магазин Amazon Parafarmacia & Beauty в центрі Мілана (Piazzale Cadorna, 4) в Італії. В асортименті косметичні та доглядові засоби таких брендів, як Eucerin, La Roche-Posay, Vichy, Avène, Bionike, Rilastil та CeraVe. У продажу також представлені ліки без рецепта та парафармацевтика. В окремій зоні прилавка перед покупкою можна отримати консультацію фармацевта.
В магазині можна скористатися низкою інноваційних технологічних програм та послуг. Так, у derma-bar покупці можуть проаналізувати свою шкіру на одній із трьох цифрових станцій аналізу шкіри. На основі отриманих результатів фахівці з краси дають рекомендації щодо догляду за шкірою. Є також станції, де можна випробувати продукцію.