
У Дніпрі відкрився магазин Територія мінімальних цін


Десятий магазин Епіцентр в Києві, оновлення Jysk у львівському ТЦ ВАМ, IKEA інвестує в зниження цін, ще 14 торгових точок мережі магазинів Dnipro-M та інші новини ритейлерів, які продають товари для дому та затишку.
Епіцентр відкрив торговий центр на Троєщинському житловому масиві в Києві. Новий Епіцентр почав роботу 6 квітня на місці колишнього гіпермаркету Нова Лінія на вулиці Бальзака, 65/1. Після перебудови гіпермаркету в торговий центр його загальна площа зросла у сім разів — до 42 000 кв. м. Торгова площа нового об’єкту становить майже 21 000 кв. м, що дало змогу відкрити в ТЦ всі сучасні торгові формати мережі Епіцентр. Зокрема, на першому поверсі ТЦ працюватиме великий продуктовий Food Market площею 2900 кв. м. Зазначимо, що новий ТЦ став вже десятим об’єктом мережі у столиці України. Загалом компанія об’єднує 72 об’єкти під брендами Епіцентр та Нова Лінія. Внаслідок повномасштабного вторгнення було зруйновано шість ТЦ Епіцентр у Маріуполі, Нікополі, Бучі, Чернігові та Херсоні. Ще три об’єкти (у Мелітополі, Краматорську та Харкові) не працювали внаслідок окупації українських територій, обстрілів чи близькості до зон бойових дій.
До кінця цього року мережа Епіцентр також планує завершити будівництво та відкрити ТРЦ Bucha Gallery у Бучі, що з’явиться на місці зруйнованого росіянами ТЦ на вулиці Нове шосе, 1. Загальна площа ТРЦ в Бучі становитиме 97 000 кв. м, а самого Епіцентру в ньому – 51 500 кв. м. Це буде найбільший ТРЦ на Київщині. У ТРЦ Bucha Gallery планується відкриття одразу десятьох ресторанів, магазинів відомих брендів і розважального парку. Візуалізацією майбутнього ТРЦ поділився на своїй сторінці у Facbook Бучанський міський голова Анатолій Федорук. Нагадаємо, що про плани Епіцентр відкрити перший повноцінний ТРЦ стало відомо наприкінці жовтня 2023 року. Тоді компанія анонсувала будівництво торговельного центру з орендною галереєю та дитячим розважальним центром.
28 березня відкрив свої двері для покупців оновлений магазин Jysk у львівському ТЦ ВАМ, що по вул. Б. Хмельницького, 214. Згідно з повідомленням на сайті ритейлера, це другий магазин мережі, який було відкрито у місті, він вперше розпочав свою роботу 26 березня 2015 року. Магазин перебудовано в оновленій концепції 3.0, із сучасним точковим освітленням та просторим дизайном, зональним розміщенням товарних категорій, а також більшою соціальною зоною та покращеними умовами для персоналу. Зокрема, в оновленому магазину площа торгової зали разом зі складом збільшилася з 1026 кв. м до 1155 кв. м. Також було розширено зовнішню виставку біля магазину на 10 кв. м та на 18 кв. м– збільшено соціальну зону. Було побудоване нове приміщення для персоналу з кухнею, оновлені вивіски та вказівники тощо.
Як заявив Country Director Jysk в Україні Євген Іваниця, до кінця 2024 року планується довести до 80%.частку перебудованих магазинів у формат 3.0. Наразі в Україні працює 92 магазини Jysk та інтернет-магазин jysk.ua. До кінця року Jysk, що цієї весни відзначає 45-річчя існування, хоче довести кількість магазинів в Україні до 100 торгових точок.
Мережа меблевих магазинів Дубок, яка працює вже 13 років, поділилася історією, як колишній айтівець, а нині СЕО мережі салонів Дубок Віталій Бєлєнький почав займатися меблями. За цей час меблевий сайт виріс у популярний інтернет-магазин меблів з 35 салонами. «Завдяки правильному підходу до подолання перешкод мережа салонів Дубок змогла адаптуватися навіть до воєнних умов роботи і нових потреб клієнтів», – йдеться у повідомленні. І тепер в планах мережі салонів Дубок – запуск власної франшизи. Нагадаємо, нещодавно мережа відкрила власний музей в центрі міста Рівне за адресою вул. Соборна, 56.
Мережа Dnipro-M відкриває одразу чотири магазини на початку квітня, та ще десяток змогла запустити у березні. Про це компанія повідомляє на своєму сайті. Зокрема, магазини відкрилися у таких містах та селищах:
В середині березня стало відомо, що IKEA знижує ціни на товари, оскільки зменшуються витрати на транспортування та матеріали. Компанія оголосила, що знижує ціни на свою продукцію, доступну в низці країн, і продовжує розширювати зниження цін у 2024 році. Голова відділу роздрібної торгівлі Inkga Group (найбільшого власника магазинів IKEA) Толга Онку заявив наприкінці січня, що компанія спостерігала «продовження позитивного економічного розвитку та зниження цін на сировину в ланцюжку поставок». За рахунок концентрації на зниженні операційних витрат і підвищенні ефективності вже вдруге за п’ять місяців компанія знижує ціни на сотні товарів. І зробить це ще раз. Мета компанії – «повернути ціни до рівнів, що були до пандемії, з поправкою на інфляцію».
Зниження купівельної спроможності споживачів у Європі спонуукало IKEA «інвестувати в ціноутворення, а не в прибутковість». За даними Reuters, Ingka Group інвестувала понад 1 млрд євро (приблизно $1,1 лрд) у зниження цін на ринках, на яких вона працює, у період з вересня по листопад 2023 року. Ingka Group займається роздробом IKEA на 31 ринку та забезпечує близько 90% виторгу IKEA.