Новини логістики та e-commerce: нові точки видачі Rozetka, перший «dark store» Glovo, підозрілий вихід Wildberries в Україну і багато іншого

Новини логістики та e-commerce: нові точки видачі Rozetka, перший «dark store» Glovo, підозрілий вихід Wildberries в Україну і багато іншого

02.10.2020 08:15
  960
Костянтин Симоненко

Нові рекорди по масовому відкриттю точок видачі Rozetka, початок роботи першого «dark store» і другий «dark kitchen» від Glovo, поява в Україні найбільшого в Росії e-commerce-рітейлера Wildberries й інші новини сфери логістики та e-commerce.

Цей матеріал доступний російською мовою

Вересневий марафон відкриттів Rozetka

У вересні 2020 го найбільший гравець українського ринку електронної комерції відкрив відразу 16 нових точок видачі. Що більш ніж в два рази перекриває темпи відкриттів в серпні. Як повідомила на своїй Facebook сторінці Олена Распутная, фахівець з маркетингу Rozetka, в компанії поставили для себе мету побити рекорди інших рітейлерів і свої власні. В результаті, за підсумками вересня загальна кількість магазинів і точок видачі Rozetka досягла 57-ми в 22-х містах України.

Так, зокрема, 10 вересня відкрилася точка видачі в Києві на вул. Межигірська, 63 біля станції метро Тараса Шевченка, а 14-го – біля метро Голосіївська на вул. Васильківська, 2.

З 28 вересня запрацювала друга точка видачі в Херсоні на вул. Некрасова, 29, а на наступний день – ще одна точка в Дніпрі на вул. Шолохова, 7.

Фіналізували вересень відкриттям точки видачі для жителів Борисполя в ТРЦ Park Town, вул. Київський Шлях, 67. Тут є алкогольний відділ, примірочні, діє оплата будь-яким зручним способом.

Сервіс Glovo запустив перший «dark store» і другу «хмарну кухню» на ринку України

Як повідомила RAU прес-служба компанії, Glovo відкриває другий «Cook Room» на ринку України. У планах сервісу розширення мережі «хмарних кухонь» і запуск закладів такого формату в інших містах. Так, за словами генерального менеджера компанії Glovo в Україні Дмитра Расновського, тепер у двох «dark kitchen» в різних районах Києва сумарно представлено більше 50-ти ресторанів. Наприклад, другий Cook Room унікальний тим, що у жителів Києва з’явиться можливість замовити в Glovo страви з мережі ресторанів Chin Chin, які присутні тільки в Одесі.

Дебютну українську «хмарну кухню» компанія Glovo відкрила навесні 2020 року. У компанії відзначають, що така модель дозволяє рестораторам розширювати зону доставки і інфраструктуру бізнесу з меншими витратами.

Локація «хмарної кухні» має кілька зон: власне кухонні приміщення (створюються під кожного партнера окремо), фулфілмент-зона (холодильники для зберігання готових страв), місце для очікування і відпочинку кур’єрів. Спеціальний працівник кухні отримує на планшет оповіщення про замовлення, формує його, і передає кур’єру.

«Dark store», або «dark supermarket» – магазин без продавців і покупців, доступний тільки для кур’єрів сервісу доставки. Концепт, що поєднує в собі склад і сучасний супермаркет. Детальніше про це можна прочитати тут.

У той же час, сервіс швидкої кур’єрської доставки продовжує розширювати своє покриття. Так 11 вересня Glovo запустився в Вишгороді, який став вже шостим містом в Київській області для цього міжнародного сервісу. Територія покриття в Вишгороді простирається від вул. Шолуденка на півночі до вул. Глібова на півдні, на сході обмежується вулицею Шлюзовою і вулицею Кургузова на заході. Сервіс доступний з 10:00 до 23:00.

Алло запустив продаж продуктів харчування і алкоголю

Як стало відомо RAU, омніканальний рітейлер розпочав продаж продуктів харчування і алкоголю на власному маркетплейсі allo.ua – одному з найбільш відвідуваних в Україні. Відповідну інформацію підтвердили в прес-службі групи компаній Алло.

«Ми дійсно запускаємо продаж їжі та алкоголю на allo.ua: на сайті вже є розділ «Продукти харчування та алкоголь». У період карантину ця категорія значно зросла: як в попиті наших клієнтів, так і з точки зору асортименту. До того ж, в період жорстких карантинних заходів ми приділили цій категорії особливу увагу і надали нашим покупцям можливість купувати на allo.ua продуктові набори для себе і близьких», – повідомили в прес-службі.

У компанії також уточнили, що поки розділ запущений в тестовому режимі і знаходиться в розділі «Дім і сад», бо якраз зараз проводиться його якісне наповнення. Однак за кілька днів має з’явитися окрема вкладка на головній сторінці маркетплейса. Детальніше про це можна прочитати тут.

В Україну виходить найбільший онлайн-магазин РФ

Найбільший в Росії e-commerce-рітейлер Wildberries розпочав продажі в Україні. На сайті wildberries.ua вже є понад 3 млн найменувань товарів від 32 000 брендів. Але доставлять їх тільки протягом 10-12 днів.

На території України вже запущений онлайн-магазин, а також додаток для iOs. Найближчим часом Wildberries намір запустити і мобільний магазин на Android. Згідно повідомлень у ЗМІ з посиланням на керівництво компанії, вихід в Україну – це наступний крок з розширення бізнесу після запуску продажів в Польщі та Словаччині.

Відзначимо, що це перший вихід великого російського онлайн-рітейлера на український ринок з 2014 року. У грудні 2013 року в Україні запрацював російський онлайн-магазин Lamoda. Крім РФ і України Wildberries працює ще в семи країнах – Росії, Польщі, Словаччини, Білорусії, Казахстані, Вірменії та Киргизії.

У той же час опитані RAU експерти не змогли оцінити перспективи Wildberries в Україні як бізнес-проекту. З одного боку, в наявності колосальні за українськими мірками фінансові можливості російської компанії з виручкою $2,9 млрд. З іншого боку, поки не відомо, скільки Wildberries готовий вкласти в свій проект в нашій країні, і яку стратегічну мету ставить. Як вважають деякі експерти, вихід найбільшого російського онлайн-рітейлера – це не стільки бізнес, скільки інші фактори. Детальніше про це можна прочитати тут.

Сервіс доставки Raketa почав роботу в Луцьку

Український сервіс доставки Raketa з 8 вересня запускається в Луцьку. Як повідомила RAU прес-служба компанії, замовлення з кафе і ресторанів будуть доставляти менш ніж за 60 хвилин.

Протягом першого місяця роботи послуги Raketa повністю безкоштовні. Оплачується лише вартість страв, яка повністю відповідає цінам в меню закладу. При цьому сервіс не накладає обмежень по вартості замовлення – не важливо, в замовленні один хот-дог або десяток піц для великої компанії.

У перший місяць послуги доставки будуть здійснюватися в тестовому режимі, а список закладів-партнерів зростатиме. Крім того, найближчим часом в місті буде доступна послуга кур’єрської доставки продуктів з магазинів.

Таким чином, послугами Raketa можна скористатися вже в 26-ти містах України. У 2020 році сервіс має намір покрити 30 міст.

Про те, як сервіс Raketa вийшов на конкурентний ринок і досяг успіху, можна прочитати тут.

Читайте також наш попередній огляд –

Новини логістики та e-commerce: нові точки видачі Rozetka і Епіцентр, доставка з Varus і багато іншого


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку