LITRA відкриває новий магазин і планує розширитися до 10 об’єктів до кінця року

LITRA відкриває новий магазин і планує розширитися до 10 об’єктів до кінця року

27.06.2018 08:10
  549
Виктор Нагорский

Директор з маркетингу мережі LITRA Дмитро Козлов розповів про плани відкриття нових магазинів, складнощі в масштабуванні бізнесу і результати роботи діючих торгових точок.

Топ-менеджер LITRA уточнив, що четверта за рахунком торгова точка мережі в Києві почне роботу вже 28 червня. Вона розташується за адресою проспект Голосіївський, 58а. «Новий магазин буде працювати в форматі стріт-рітейл в ЖК Park Avenu. Його фасадна частина доповнена торговою галереєю, в якій вже працюють ресторани Il Molino і Сушия, магазин OKwine, аптека, відділення банку, а також супермаркет Велмарт. Тепер галерею доповнить торгова точка LITRA площею близько 100 кв. м», – розповів Дмитро Козлов.

За його словами, крім розташування в престижному ЖК, ще однією перевагою локації є високий пішохідний трафік – магазин знаходиться між двох станцій метро, ​​а неподалік розташований один з найбільших парків столиці – Голосіївський парк.

Основний акцент в асортименті торгової точки традиційно зроблено на пиво та віскі. У магазині буде представлено близько 70 видів розливного пива і 500 позицій пляшкового, 300 найменувань віскі, а також близько 200 – вина. Закуски снекової групи доповнені невеликою пропозицією голландських сирів. Як і в інших торговельних об’єктах мережі, тут на постійній основі будуть проводитися дегустації напоїв.

Серед нововведень магазину – обладнання двох холодильних камер замість однієї. «Другу холодильну камеру, обладнану стелажами з пляшковим пивом і вином, ми робимо за типом скляного кабінету з вільним доступом для відвідувачів. Спеціальна технологія, яка не дає холодному повітрю виходити назовні, дозволить підтримувати в приміщенні температуру в 4-5 градусів Цельсію. Це не новий формат в світовому масштабі, але в українському рітейлі таку технологію застосовують не часто», – пояснив Козлов.

Коментуючи результати роботи діючих магазинів, директор по маркетингу LITRA відзначив зростання товарообігу і кількості чеків в торгових точках.

Кількість чеків в травні варіювалася від 6400 в найменш відвідуваному магазині, до більш ніж 8000 в найбільш успішному. Середній чек по мережі поки залишається стабільним – близько 160 грн.

Що стосується планів з розвитку мережі, Дмитро Козлов зазначив, що компанія, як і раніше, має намір відкрити мінімум 10 магазинів в Києві до кінця 2018 року, хоча й трохи відстає від графіка в силу ряду причин. «Планували відкривати магазини частіше, але трохи відхилилися від графіка навесні. Це стало наслідком складнощів і в частині підтвердження договорів оренди, і в частині деяких нюансів адміністрування діяльності. Зараз добрали персонал і впровадили IT-рішення щоб структурувати і систематизувати ряд процесів. Завдяки цьому розраховуємо не тільки нагнати графік відкриттів, а й перевиконати його за підсумками року», – сказав представник LITRA, уточнивши що договір оренди приміщення для відкриття п’ятої торгової точки повинен бути підписаний вже найближчим часом.

Нагадаємо, перший магазин LITRA відкрився в листопаді 2017 року, зараз мережа об’єднує три торгові точки в столиці, а в планах компанії відкрити 40 магазинів в Києві та 100 торгових точок по Україні в найближчі 3-5 років. Детальніше про заснування компанії, концепцію бізнесу та формат магазинів можна прочитати в матеріалі за посиланням.

Читайте також – 

Власники Good Wine відкрили склад-магазин Bad Boy на Лівому березі (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку