Лев і Самсон: як виглядає новий оригінальний Сільпо на столичному Подолі (фотоогляд)

Лев і Самсон: як виглядає новий оригінальний Сільпо на столичному Подолі (фотоогляд)

24.06.2020 08:30
  1368
rau

23 червня в Києві на вулиці Ярославська, 56 А, відкрився черговий концептуальний магазин одного з провідних продуктових операторів України – мережі Сільпо. Як він виглядає, в чому його особливості та що пропонує киянам і гостям столиці.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Площа нового магазину складає майже 2000 кв. м, в ньому, крім традиційних кас, будуть встановлені вісім терміналів самообслуговування. Одна з головних особливостей подільского Сільпо – фуд-хол: гастрономічний простір з професійними відкритими кухнями з високим рівнем сервісу, на чолі яких стоїть бренд-шеф компанії Марко Черветті. Кожен заклад на території фуд-холу має власну концепцію, меню і команду. Зокрема, на ньому будуть представлені друге в Києві кафе “Кантіна” з набором різноманітних кухонь, що дозволяє швидко поснідати і пообідати або випити кави, і шостий Дзяо-бар з східнокитайськими стравами. Також в супермаркеті можна придбати піцу, яку готують прямо в торговому залі, страви кулінарії, свіжу випічку та кондитерські вироби.

При створенні унікального дизайну автори проекту надихалися історією Києва взагалі та Подолу – одного з найстаріших районів міста – зокрема. Вони запропонували подивитися на розвиток району очима Самсона і лева — героїв знаменитого фонтана на Контрактовій.

«Вже декілька років ми працюємо над тим, щоб Сільпо був чимось більшим за супермаркет. Щоб це було місце хороших емоцій, нових історій і вражень. Ми хочемо, щоб кожен похід до наших магазів був не тільки заради покупок, а перетворювався на маленьку пригоду. Ротонда-фонтан «Самсон, який роздирає пащу леву» стала символом Подолу з тих часів, як у XVIII столітті прикрасила Контрактову площу. Ми вирішили створити креативний екскурс в історію району і уявили: а що, якби Самсон не роздирав пащу левові, а дружив із ним? Яким було б життя цих героїв? Гості нового супермаркету відчують дух традицій і пройдуть разом із Самсоном та левом крізь яскравий калейдоскоп подій на Подолі: від давніх часів до нинішніх», — розповідає маркетинг-директор Сільпо Катерина Огуряєва. 

Інший символ Подолу – кінотеатр «Жовтень», що у 1930-х роках був першим у Києві, що мав окрему будівлю, та одним із перших в СРСР, де було встановлено звукове обладнання. Колиску кіно вирішили увічнити в супермаркеті й відтворили в мініатюрі частину глядацької зали, де Самсон та лев дивляться кіно. На екрані показують унікальне 17-хвилинне відео про Поділ минулих часів та кадри з історії самого «Жовтня». Рідкісні архівні матеріали допомагали збирати працівники Центрального державного кінофотофоноархіву імені Г.С. Пшеничного.

На вході до супермаркету гостей зустрічає мурал українського художника CHZZ (Чіз) із написом «Наші долі зійшлися на Подолі». Його персонажі — відомі українці, життя яких пов’язане з цими місцями. Гетьман Петро Сагайдачний, що завершив свій геройський шлях на Подолі. Видатний археолог Вікентій Хвойка, який відкрив пам’ятки трипільської культури та знайшов на Подолі скам’янілості мамонтів. Меценатка та фундаторка Києво-Могилянської академії Галшка Гулевичівна. Композитор, диригент і тенор Артемій Ведель, який поєднав італійську хорову культуру з українською традицією.

У торговій залі гостей зустрічає альтанка із Самсоном і левом. Але на відміну від знаменитого фонтану «Самсон» на Контрактовій площі герої скульптури не ворогують, а обіймаються. Розповідь про історію дружби Самсона і лева продовжується на стінах супермаркету: вони ловлять рибу, відвідують Києво-Могилянську академію, п’ють вино із Тарасом Шевченком, їздять на червоному запорожці, їдять пиріжки у кав’ярні і п’ють квас із великих жовтих діжок. Шанувальники Подолу впізнають Житній ринок, де лев купує м’ясо, а також характерні подільські будиночки та їхніх мешканців, які гуляють по вулицях. У сучасній частині цієї історії герої ходять у барбершоп, їздять на скейті та самокаті, їдять бургери та роблять селфі.

Ще два відомі символи Подолу — трамвай та фунікулер — знайшли місце в новому дизайнерському супермаркеті. Творці динамічного макета фунікулера кажуть, що намагалися синхронізувати час його підйому і спуску з розкладом справжнього фунікулера на Подолі. Червоний трамвайчик мандрує по колу над відділами «Лавка традицій» та «Кулінарія».

При вході до супермаркету з боку Ярославської вулиці на гостей чекатиме невеликий виставковий простір. Перша експозиція «НАДзвичайні. Діячі України» створена мережею «Сільпо» разом із клубом ілюстраторів Pictoric. Це проєкт-подяка людям, які кожного дня забезпечують побут країни під час карантину. У першому сезоні заплановано шість виставок робіт відомих українських ілюстраторів. Експозиція буде змінюватися кожні три тижні. Куратором виступить клуб Pictoric.

Більше фотографій з нового супермаркету Сільпо – у нашому фотоогляді.

Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України. Заснована в 1998 році. Станом на червень 2020-го нараховує 262 супермаркети, в тому числі 4 делікатес-маркети Le Silpo. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка традицій», продукцію яких можна придбати в Сільпо і делікатес-маркетах Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group. Минулого року три дизайнерські супермаркети Cільпо увійшли в Europe’s Finest Store 2019 — топ-25 найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine.

Читайте також –

Котячий рай: як виглядає новий дизайнерський магазин мережі Сільпо (фотоогляд)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  91
Усі новини ринку